Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Виговського в с. Германівка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
402 304,00 UAH
UA-2021-03-01-004016-b ● 635297f453ff4f1fa5c4f9045f9dcd36
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 402 304,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 011,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Виговського в с. Германівка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 5 ПРОЕКТ Договору.docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 3 Вимоги ст. 17.docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 2 Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв..docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Додаток 6 Перелік документів.docx | |
01 березня 2021 15:14 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
просимо Вас надати роз`яснення щодо надання документів відповідно до Додатку 6, а саме : Копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.
Дата подання: 02 березня 2021 09:34
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:11
Постачальники послуг, не є банками або фінансовими установами, а Замовники не є контролюючим органом, і не підпадає під дію Наказу від 18.08.2015 № 721 Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» цей Порядок визначає послідовність дій банків та інших фінансових установ під час надання повідомлень про відкриття або закриття рахунків (далі - Повідомлення) платників податків - юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) незалежно від організаційно-правової форми, відокремлених підрозділів та представництв юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (далі - платники податків) до контролюючих органів, у яких обліковуються платники податків, та відкриття або закриття банками власних кореспондентських рахунків, а також форму і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови контролюючих органів у взятті рахунків на облік. , щоб вимагати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Довідка та запит про відкриті рахунки: обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДФС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. А згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи само зайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-004016-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 01 квітня 2021 19:03
Оскарження рішення №127/ТД від 22.03.2021р.
Свідоме заниження цінової пропозиції. Про це вказує факт, що в кошторисній документації зазначено аномально низьку розцінку за перевезення сміття до 10 км в одиницях виміру за одну тону. Хоча в договорі № 96 від 9 березня 2021 року, прикріпленому до тендерної документації, на вивезення та утилізацію будівельного сміття зазначено вартість без ПДВ 2916,67 за тонну. Що в свою чергу, у 38 разів перевищує фактичну вартість, що суттєво впливає на визначення кінцевої вартості цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2021 09:05
Згідно п.3 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Ціна тендерної пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» не є аномально низькою.
Кошторисна документація розроблена згідно пункту 1 додатку №4 до тендерної документації – «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Поточний ремонт дороги по вул. Виговського в с. Германівка Обухівського району Київської області» - Виконання робіт має здійснюватися Учасником якісно, з використанням власних та залучених матеріально-технічних ресурсів, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів) а також матеріалів для виконання робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт та/або матеріалів не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Підстави для відхилення пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» відсутні.
Кошторисна документація розроблена згідно пункту 1 додатку №4 до тендерної документації – «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Поточний ремонт дороги по вул. Виговського в с. Германівка Обухівського району Київської області» - Виконання робіт має здійснюватися Учасником якісно, з використанням власних та залучених матеріально-технічних ресурсів, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів) а також матеріалів для виконання робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт та/або матеріалів не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Підстави для відхилення пропозиції ТОВ «СК НЕВА+» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" |
317 202,34
UAH з ПДВ
|
311 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" |
322 685,15
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" |
397 080,20
UAH з ПДВ
|
317 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
390 467,00
UAH з ПДВ
|
321 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НЕВА +" #42820720 |
Переможець |
311 999,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 09:28
|
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:19
|
Договір 151-21.pdf | укладений |
05 квітня 2021 13:18
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 травня 2021 11:50
|
311 999,00 UAH | UA568201720344280061000030588 ВК Обухівської міської ради |
UA603052990000026007041601895 ТОВ "СК Нева+" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 151/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |