Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Очікувана вартість
2 235 243,60 UAH
UA-2024-07-05-006418-a ● 6332300f58c14309b1d0c986c08eee97
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" |
Код ЄДРПОУ: | 01998489 |
Місцезнаходження: | 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336 |
Контактна особа: |
Віта Камінська +380992320905 vvkaminskaya5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2024 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:40 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 2 235 243,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 352,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54051, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. Розрахунки за даним Договором здійснюються поетапно в наступному порядку: Замовник здійснює авансовий платіж в розмірі 30% вартості робіт. Остаточні розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2024 09:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2024 09:42 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями ліфт зміни 5.docx | |
05 серпня 2024 09:42 |
Оголошення зміни 5.docx | |
05 серпня 2024 09:42 |
Перелік змін 5.docx | |
30 липня 2024 11:08 |
Перелік змін.docx | |
30 липня 2024 11:08 |
Перелік змін.pdf | |
30 липня 2024 11:08 |
Перелік змін 3.docx | |
30 липня 2024 11:08 |
Д. 4 ДОГОВІР ПІДРЯДУ зміни.docx | |
30 липня 2024 11:08 |
Оголошення зміни 4.docx | |
30 липня 2024 11:08 |
Перелік змін 4.docx | |
25 липня 2024 11:50 |
Додатки до ТД Ліфт 1.doc | |
25 липня 2024 11:50 |
Оголошення зміни 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 12 липня 2024 18:15
Дата відповіді: 16 липня 2024 16:23
Відповідно до "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЛІФТІВ" Додатку № 3 до тендерної документації зазначено "Кількість поверхів/зуп 4/4" та "Висота підйому 9,9 м". В розділах № 1 (Демонтажні роботи) та № 2 (Монтажні роботи) обсягу робіт зазначено "(Демонтаж) Демонтаж лiфта зi швидкiстю руху кабiни до 1 м/с вантажопiдйомнiстю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м" та "Монтаж ліфта зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м" відповідно.
Кількість зупинок прирівнюється до кількості поверхів. Також встановлено невідповідність в цифрах висоти підйому / висоти шахти.
Якщо ліфтова шахта у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336 містить 4 поверхи/4 зупинки та висоту підйому 9,9 м, чому тоді обсяг робіт розрахований на 12 зупинок та з висотою шахти 38 м. Даний факт свідчить про підготовку з боку замовника кошторису з порушеннями та відповідним завищенням оголошеної вартості закупівлі.
Просимо врахувати даний факт та прийняти всіх необхідних заходів щодо усунення виявлених порушень з дотриманням чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
На питання про невідповідність технічних вимог та тендерної документації в цифрах висоти підйому/ висоти шахти та кількості зупинок ліфту, вважаємо за необхідне надати роз’яснення:
Договірна ціна була розрахована згідно проектно-кошторисної документації 248-00-24/К4 та ресурсних елементних кошторисні норм України
Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи є обов'язковими для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності. Отримані на підставі РЕКНму дані про склад та обсяг ресурсів можуть бути використані для визначення тривалості робіт, складання різної технологічної документації, встановлення норм списання матеріалів.
Дані норми ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства розвитку громад та територій України 31.12.2021 № 374
Нормою КМ3-560-2 передбачено монтаж ліфта зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м, але виходячи з характеристик ліфту були застосовані норми :
КМ3-560-4 - уточнює кількість зупинок ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг, та
КМ3-560-6 - уточнює висоту шахти ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг
Згідно положень Збірника № 3 На «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ»
П.2.5.1.5 Висота шахти у нормах на ліфт обчислена від дна приямка до перекриття над шахтою. При більшій або меншій висоті шахти, проти передбачених характеристикою на ліфт, додавати або зменшувати норми "За кожен метр висоти шахти" незалежно від числа зупинок, тобто за різницю в метрах між фактичною та розрахунковою висотою шахти, передбаченою у нормах на ліфт.
На питання про невідповідність технічних вимог та тендерної документації в цифрах висоти підйому/ висоти шахти та кількості зупинок ліфту, вважаємо за необхідне надати роз’яснення:
Договірна ціна була розрахована згідно проектно-кошторисної документації 248-00-24/К4 та ресурсних елементних кошторисні норм України
Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи є обов'язковими для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності. Отримані на підставі РЕКНму дані про склад та обсяг ресурсів можуть бути використані для визначення тривалості робіт, складання різної технологічної документації, встановлення норм списання матеріалів.
Дані норми ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства розвитку громад та територій України 31.12.2021 № 374
Нормою КМ3-560-2 передбачено монтаж ліфта зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м, але виходячи з характеристик ліфту були застосовані норми :
КМ3-560-4 - уточнює кількість зупинок ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг, та
КМ3-560-6 - уточнює висоту шахти ліфта - менше зазначеної в характеристиці, зменшувати для ліфтів пасажирських вантажопідйомністю до 630 кг
Згідно положень Збірника № 3 На «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНЕ УСТАТКУВАННЯ»
П.2.5.1.5 Висота шахти у нормах на ліфт обчислена від дна приямка до перекриття над шахтою. При більшій або меншій висоті шахти, проти передбачених характеристикою на ліфт, додавати або зменшувати норми "За кожен метр висоти шахти" незалежно від числа зупинок, тобто за різницю в метрах між фактичною та розрахунковою висотою шахти, передбаченою у нормах на ліфт.
третя сторона
Дата подання: 23 липня 2024 18:37
Дата відповіді: 25 липня 2024 09:10
Шановний Замовник
Відповідно постанови КМУ №687 та інших нормативних документів експерт технічний з промислової безпеки та фахівець з неруйнівного контролю не мають брати участь у проектуванні, виготовленні, постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі, налагоджуванні, технічному обслуговуванні, капітальному ремонті, модернізації, реконструкції чи заміні цього або аналогічного обладнання та мають бути незалежним суб’єктом господарювання та виконувати роботи у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Враховуючи вище написане, прошу з тендерної документації видалити вимоги до учасника щодо: п.3 Додатку 2 Довідка у довільній формі про наявність працівників: - експерт технічний з промислової безпеки; - фахівець з неруйнівного контролю; Копію посвідчення експерта технічного з промислової безпеки щодо надання права на проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів; Копію діючого сертифікату(-ів) фахівця з неруйнівного контролю, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту ISO 9712:2012 щодо візуального, магнітного, капілярного та ультразвукового методу контролю, виданий органом з сертифікації персоналу будівельної галузи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
На Ваше звернення від 23.07.2024 повідомляємо, що Ваші побажання будуть враховані, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
На Ваше звернення від 23.07.2024 повідомляємо, що Ваші побажання будуть враховані, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ДСТУ ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням"
Дата подання: 31 липня 2024 10:19
Дата відповіді: 01 серпня 2024 15:39
Шановний замовник,
В Розділу 3 п. 4 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2015 "Система керування вимірюванням",
але станом на 2024 рік акредитовані органи відповідно до умов нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015 видають СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015.
Чи буде вважатись це помилкою, та відповідно призведе до дискваліфікації?
Просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2015
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний.
Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний.
Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
ДСТУ ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням"
Дата подання: 01 серпня 2024 15:56
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:16
Шановний замовник,
відповідно до умов нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015 "Система керування вимірюванням", Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 також установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Це два рівноправних аналогічних документів.
Ви не обґрунтували правомірність надання саме сертифікату та необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог документації у вказаній редакції.
Ваші дії свідчать про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників.
Просимо Вас надати пояснення саме НА ЯКИЙ НОРМАТИВНИЙ АКТ посилаєтесь при визначенні вимоги.
Наголошуємо, що це два однакових аналогічних документа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника .
Додатково повідомляємо, що будуть внесені зміни до ТД.
Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
В розділі 3 п. 4 тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника .
Додатково повідомляємо, що будуть внесені зміни до ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-07-05-006418-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 21 серпня 2024 17:00
Дата подання: 21 серпня 2024 17:00
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2024 13:35
рішення від 23.08.2024 №14226.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2024 13:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2024 №14677.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2024 14:46
рішення від 02.09.2024 №14677.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2024 17:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням від 06.09.2024р. № 78 уповноваженою особою Камінською В.В. вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» та визначити ТзОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» переможцем за процедурою закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2024 14:12
Номер скарги: UA-2024-07-05-006418-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 15 вересня 2024 10:20
Дата подання: 15 вересня 2024 10:20
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2024 17:50
рішення від 17.09.2024 №15355.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2024 17:50
інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2024 №15820.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2024 11:18
рішення від 25.09.2024 №15820.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2024 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СП ЛІФТ» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування та відхилити тендерну пропозицію "СП ЛІФТ» згідно пп. 2 п. 44 Особливостей.
Дата виконання рішення замовником: 02 жовтня 2024 16:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
2 081 626,22
UAH з ПДВ
|
2 081 626,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП ЛІФТ" |
2 232 465,64
UAH з ПДВ
|
2 232 465,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Рішення скасоване |
2 081 626,22
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 13:24
|
ТОВ "СП ЛІФТ" #39839574 |
Рішення скасоване |
2 232 465,64
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 14:08
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Рішення скасоване |
2 081 626,22
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 17:23
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Відхилено |
2 081 626,22
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:51
|
|
ТОВ "СП ЛІФТ" #39839574 |
Рішення скасоване |
2 232 465,64
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 16:12
|
|
ТОВ "СП ЛІФТ" #39839574 |
Відхилено |
2 232 465,64
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 16:23
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій