Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
114 398,55 UAH
UA-2021-06-23-003279-a ● 6327ce5dbf254d76b57e43b85b378ee4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник" |
Код ЄДРПОУ: | 30406737 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, Соборності, 1 |
Контактна особа: |
Гордієнко Віталій Юрійович +380665350360 sputnik30406737@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 114 398,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 571,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3709 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38541, Україна, Полтавська область, с. Михайлівка, Диканського р-у, с. Михайлівка Диканського р-у, вулиця Степова 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 17:47 |
Проект договору.docx | |
23 червня 2021 17:47 |
Оголошення хліб.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-23-003279-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВАСИЛЕЦЬ АННА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:3110616503
Дата подання: 24 червня 2021 14:35
Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)
Шановний Замовнику! Тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вище викладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Також Законом України №77 І «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено обов’язковість розроблення,введення в дію та застосування постійно діючих процедур,що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до статті 20 Закону України №771 оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Враховуючи вищезазначене, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в діють та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Слід зазначити , що згідно зі ст. 22 ЗУ №771 сертифікація постійно діючих процедур системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках , не є обов’язковою .Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємстві, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. На цьому наголошує Департамент безпечності харчових продуктів т а ветеринарної медицини. Ці настанови розроблені відповідно до ст. 33 ЗаконуУкраїни №771 від 22.07.2014 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України в ід 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР. Обовязкова сертифікація законодавством не вимагається. Отже, враховуючи вищевикладене, просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі відповідно до Закону!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 15:57
Добрий день! Замовник має право вимагати ті документи, які вважає необхідними.
Номер вимоги: UA-2021-06-23-003279-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3, Код ЄДРПОУ:38667449
Дата подання: 08 липня 2021 11:08
Переможцем визнано Учасника, документація якого не відповідає технічним та якісним вимогам предмета закупівлі
Заперечення на протокол №232 від 06.07.2021 р. засідання тендерного комітету КП «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Супутник» про визнання переможцем ФОП Красніков Ю.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2021 12:55
Учасник ФОП КРАСНІКОВ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ надав у складі своєї пропозиції всі документи які вимагалися замовником відповідно до оголошення та додатків до нього. Запропонований учасником товар відповідає вимогам замовника, таким чином, у замовника немає підстав відхиляти пропозицію учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3 #38667449 |
Відхилено |
94 854,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 16:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП КРАСНІКОВ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2655210357 |
Переможець |
94 855,10
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 14:34
|
красніков д у Х2.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 16:58
|
Договір | укладений |
13 липня 2021 16:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 вересня 2021 11:46
|
84 536,50 UAH | UA298201720344211003200049526 КЗ "ПДЗОВ "Супутник" |
UA803314890000000026002641072 ФОП Краснiков Ю.В. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Х-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |