Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of Stetsenko Street from Palladina Avenue to the International Square, including liquidation of the roundabout at the intersection of Stetsenko Street with Tupoleva Street and Stetsenko Street with Scherbakova Street in Kyiv city (DSTU B.D. 1.1-1:2013) (45000000-7 Construction works and current repairs) (general contract works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Лісневський Роман Сергійович +380445070514 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise “Construction Directorate of Road and Transport Buildings of Kyiv City” |
National ID: | 05445267 |
Contact point: |
Lisnevskyi Roman Sergeevich +380445070514 2858412@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 16:21 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 2 778 736 957,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13 800 000,00 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот тисяч гривень 00 копійок). Розрахунковий рахунок замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору у розмірі 1 (одного) відсотка вартості Доровору у вигляді застави. Застава для забезпечення виконання договору вноситься переможцем на користь Замовника шляхом перерахування грошових коштів на наступний розрахунковий рахунок Замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 10 серпня 2021 16:17 |
Enquiries until: | 31 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2021 16:21 |
Information
Estimated total value: | 2 778 736 957 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 14 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно договору | Аванс | 365 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Згідно договору | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Відстрочка платежу: | 10% |
від 60 до 90 календарних днів: | 10% |
від 30 до 59 календарних днів: | 5% |
0 до 29 календарних днів: | 0% |
10 серпня 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 16:37 |
Оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою.doc | |
10 серпня 2021 16:17 |
Проект договору про закупівлю Додаток _4.doc | |
10 серпня 2021 16:17 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
10 серпня 2021 16:17 |
Тендерна документація.doc |
10 серпня 2021 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 серпня 2021 16:37 |
Оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою.doc
|
||
10 серпня 2021 16:17 |
Проект договору про закупівлю Додаток _4.doc
|
||
10 серпня 2021 16:17 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
||
10 серпня 2021 16:17 |
Тендерна документація.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 05 вересня 2021 21:14
Дата подання: 28 вересня 2021 22:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000056 ● 09aaaa2c1eed4609a86136bf3fb48caf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-08-10-002494-c 10.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 14:45:43
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції вул. Стеценка від проспекту Палладіна до Інтернаціональної площі включно з ліквідацією кільцевого руху транспорту на перетині вул. Стеценка з вул. Туполєва та вул. Стеценка з вул. Щербакова у м. Києві. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-10-002494-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 15:13:55
Пояснення
Отримавши запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до діючого законодавства України, а саме:
Відповідно до розробленої проектної і кошторисної документації, яка розглянута ДП «Укрдержбудекспертиза» (Експертний звіт (позитивний) від 31.01.2021) та затверджена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 09.08.2021 № 1726.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі виконано відповідно до зведеного кошторисного розрахунку затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 09.08.2021 № 1726.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - розміщено на офіційному інтернет-порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації (kyivaudit.gov.ua) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A7F14E4E3A1CFF2AC2258706004A9A46.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 11:43:54
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції вул. Стеценка від проспекту Палладіна до Інтернаціональної площі включно з ліквідацією кільцевого руху транспорту на перетині вул. Стеценка з вул. Туполєва та вул. Стеценка з вул. Щербакова у м. Києві. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-10-002494-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема просимо надати експертний звіт на підставі якого Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-27 15:01:17
Пояснення
Отримавши запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» надає Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція вул. Стеценка від проспекту Палладіна до Інтернаціональної площі включно з ліквідацією кільцевого руху транспорту на перетині вул. Стеценка з вул. Туполєва та вул. Стеценка з вул. Щербакова у м. Києві» від 31.03.2021р. № 00-0905-20/ПБ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 13:39:15
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2021 № 568
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-08-10-002494-c.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-08-10-002494-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 10 серпня 2021 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 15 вересня 2021 року № 529 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2021 16:06
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2021 16:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2021 16:28
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
2 765 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 765 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 2 488 500 000.02 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
2 488 416 000,00
UAH з ПДВ
|
2 488 416 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 2 488 416 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
2 488 416 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 12:45
|
Договір | укладений |
25 листопада 2021 12:41
|