Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Управлінські послуги та консультації стосовно впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті в м.Львові.
Очікувана вартість
37 300,00 UAH
UA-2020-07-01-006453-a 62e3910b9bee4d0d966ae86fed8a37fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


Вид закупівлі - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 , м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Управлінські послуги та консультації стосовно впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті в м.Львові.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  06 липня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Тендерна документація

01 липня 2020 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Костюк Наталія Василівна
#3190321608
Переможець 37 300,00
UAH
01 липня 2020 15:53

Документи

01 липня 2020 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 02 липня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Враховуючи обсяги та терміни надання послуг виникла необхідність в перерахунку вартості договору.