Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легень, монітори, наркозно-дихальний апарат, шприцевий насос) (НК 024:2019 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії , НК 024:2019: 37805 — Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор , НК 024:2019: 13217 — Шприцева помпа , НК 024:2019: 38470 «Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний, НК 024:2019: 47769 Апарат інгаляційної анестезії, пересувний)
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001296-b 6283704460504a37b7476d9368a81389
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 11:26
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 37805 — Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор
2 штуки
апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ву.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
5 штуки
монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 38470 — Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний
1 штуки
наркозно-дихальний апарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47769 — Апарат інгаляційної анестезії, пересувний
4 штуки
шприцевий насос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 13217 — Шприцева помпа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 14 календарних днів з моменту поставки товару. Джерело фінансування закупівлі.Місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 12:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:50
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 2 773 000,00
UAH з ПДВ
2 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 2 798 300,00
UAH з ПДВ
2 798 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:31
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 16:47
11. Інші документи.pdf
26 вересня 2019 16:47
1. Тендерна пропозиція..pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 12:40
Електронний підпис
25 вересня 2019 12:39
Кваліфікація ст.16.pdf
25 вересня 2019 12:39
Інші документи.pdf
25 вересня 2019 12:39
Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 2 773 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
2 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:55
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:31
Дод угода №2 до договору №547.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 12:37
Дод угода №1 до договору №547.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:26
№547 від 15.10.2019р..pdf укладений
15 жовтня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору №547 від 15.10.2019р., а саме п.10.1 викласти у наступній редакції : Цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань але не пізніше 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно вимог чинного законодавства України та Договору Сторони домовились внести зміни до договору, а саме : • В преамбулі та в тексті укладеного Договору в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» «Замовник»; • Замінити в Договорі слова: «головний лікар», «голова комісії з припинення (реорганізація шляхом перетворення)» на слова: «Генеральний директор». • У розділі Договору «Юридичні адреси сторін» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 773 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 181 411,20 UAH)