Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1 - пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95), лот 2 - пально-мастильні матеріали (талони) (дизельне паливо)
Очікувана вартість
2 090 619,00 UAH
UA-2023-02-03-012954-a ● 62793bab54774a3d99396ed1d4e78164
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕСЯТИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН |
Код ЄДРПОУ: | 00159462 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., Мирноград, пров. Робочий, буд. 1 |
Контактна особа: |
Кладко Олександр Анатолійович +380623962222 10vgso@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 2 090 619,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
03 лютого 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 15:16 |
ТД.doc | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 7.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 6.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 5.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 4.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 3.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 2.docx | |
03 лютого 2023 15:16 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-03-012954-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42726537
Дата подання: 09 лютого 2023 22:16
Дискримінаційна умова тендерної документації
В п. д частини 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що учасники повинні надати: ") лист від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям;
та/або е) лист від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива)та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям;
перелік АЗС/АЗК, запропонованих учасником, їх кількість, адреси;"
Враховуючи те, що листи від партнера не мають юридичної сили, можемо
запропонувати надання гарантійних листів від учасників про гарантію відпуску
палива на користь замовника торгів, так як укладений між нами та партнером
договір дає можливість надавати такі листи Замовнику, так як саме Учасник несе
відповідальність за виконання умов майбутнього договору та саме Учасник несе
відповідальність за їх не виконання у майбутньому.
Вимога щодо надання Листа від партнера – є дискримінаційною,
обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою
регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки.
Саме партнерський договір - є юридичним документом, а отже замовник при
розгляді пропозиції зможе встановити – чи передбачає договір партнерства –
реалізацію талонів протягом року, так як саме умовами договору визначається строк
дії договору – а отже і законодавчо передбачені підстави реалізації карток та
талонів.
Щодо терміну дії талонів на паливо – такі гарантії щодо Замовника також може
надати тільки учасник закупівлі.
Договір - це основний документ, що визначає права та обов'язки сторін з
поставок усіх видів товарів. Таким чином на підставі вищевикладеного відповідно
до практики АМКУ- договір є основоположним правовим документом, укладеним
згідно норм та вимог чинного законодавства, умови якого є обов’язковими для його
сторін, а тому не потребує додаткового гарантування вигляді (листів, гарантій
довідок).
За всю історію діяльності відсутність листа від партнера адресованого на ім’я
замовника торгів із посиланням на номер оголошення, не перешкоджало
потенційному учаснику виконувати свої зобов'язання за договорами, укладеними за
результатом проведених аналогічних закупівель, а отже така умова Документації є
надмірною та такою, що обмежує потенційних учасників в праві на участь, так як
наявність відповідного листа не залежить від волі Учасника – а від волі партнера –
емітента талонів.
Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної
документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
В інакшому випадку будемо вимушені повідомити відповідні контролюючі органи. З повагою.
Розгорнути
Згорнути
та/або е) лист від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива)та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям;
перелік АЗС/АЗК, запропонованих учасником, їх кількість, адреси;"
Враховуючи те, що листи від партнера не мають юридичної сили, можемо
запропонувати надання гарантійних листів від учасників про гарантію відпуску
палива на користь замовника торгів, так як укладений між нами та партнером
договір дає можливість надавати такі листи Замовнику, так як саме Учасник несе
відповідальність за виконання умов майбутнього договору та саме Учасник несе
відповідальність за їх не виконання у майбутньому.
Вимога щодо надання Листа від партнера – є дискримінаційною,
обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою
регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки.
Саме партнерський договір - є юридичним документом, а отже замовник при
розгляді пропозиції зможе встановити – чи передбачає договір партнерства –
реалізацію талонів протягом року, так як саме умовами договору визначається строк
дії договору – а отже і законодавчо передбачені підстави реалізації карток та
талонів.
Щодо терміну дії талонів на паливо – такі гарантії щодо Замовника також може
надати тільки учасник закупівлі.
Договір - це основний документ, що визначає права та обов'язки сторін з
поставок усіх видів товарів. Таким чином на підставі вищевикладеного відповідно
до практики АМКУ- договір є основоположним правовим документом, укладеним
згідно норм та вимог чинного законодавства, умови якого є обов’язковими для його
сторін, а тому не потребує додаткового гарантування вигляді (листів, гарантій
довідок).
За всю історію діяльності відсутність листа від партнера адресованого на ім’я
замовника торгів із посиланням на номер оголошення, не перешкоджало
потенційному учаснику виконувати свої зобов'язання за договорами, укладеними за
результатом проведених аналогічних закупівель, а отже така умова Документації є
надмірною та такою, що обмежує потенційних учасників в праві на участь, так як
наявність відповідного листа не залежить від волі Учасника – а від волі партнера –
емітента талонів.
Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до тендерної
документації та вилучити зазначені дискримінаційні умови.
В інакшому випадку будемо вимушені повідомити відповідні контролюючі органи. З повагою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2023 15:29
При проведенні закупівлі лоту 1 - пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95), лоту 2 - пально-мастильні матеріали (талони) (дизельне паливо) (код згідно ДК ЄЗС 021:2015 09130000-9 - нафта і дистиляти) уповноважена особа керується основними принципами частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в тому числі: принципом максимальної економії та ефективності, а також постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178).
Вимога щодо надання «…листа від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям; та/або е) лист від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива)та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям» не є дискримінаційною та в жодному разі не обмежує учасників у взятті участі в даному тендері. Зазначена вимога передбачена задля забезпечення можливості учасників щодо продажу предмету закупівлі у кількості, необхідній Замовнику, в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або за роздавальними відомостями на АЗС/АЗК, що будуть запропоновані учасниками.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 28 Особливостей Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, зазначаємо, що під час проведення процедури закупівлі лоту 1 - пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95), лоту 2 - пально-мастильні матеріали (талони) (дизельне паливо) 10 ВГРЗ, як Замовник даного тендеру, діє виключно у рамках Закону.
Враховуючи вищевикладене, Вимога від 09.02.2023 № UA-2023-02-03-012954-a.a1 щодо вилучення вищезазначеної інформації з тендерної документації є необґрунтованою та буде відхилена.
Вимога щодо надання «…листа від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (бензину А-95) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям; та/або е) лист від власника (емітента) талонів та/або скретч-карток, та/або штрих-карток, та/або роздавальних відомостей, що підтверджує чинність вищезазначеного(-их) господарського(-их) договору(-орів) поставки/закупівлі пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива)та підтверджує право учасника здійснювати реалізацію пально-мастильних матеріалів (талонів) (дизельного палива) в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або роздавальних відомостях стороннім організаціям» не є дискримінаційною та в жодному разі не обмежує учасників у взятті участі в даному тендері. Зазначена вимога передбачена задля забезпечення можливості учасників щодо продажу предмету закупівлі у кількості, необхідній Замовнику, в талонах та/або скретч-картках, та/або штрих-картках, та/або за роздавальними відомостями на АЗС/АЗК, що будуть запропоновані учасниками.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 28 Особливостей Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, зазначаємо, що під час проведення процедури закупівлі лоту 1 - пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95), лоту 2 - пально-мастильні матеріали (талони) (дизельне паливо) 10 ВГРЗ, як Замовник даного тендеру, діє виключно у рамках Закону.
Враховуючи вищевикладене, Вимога від 09.02.2023 № UA-2023-02-03-012954-a.a1 щодо вилучення вищезазначеної інформації з тендерної документації є необґрунтованою та буде відхилена.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95) |
Опис предмету закупівлі: |
806000,00 грн., з них: Державний бюджет України - 698500,00 грн., власний бюджет - 107500,00 грн.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 806 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 030,00 UAH з ПДВ |
Позиції
16120 л
Пально-мастильні матеріали (талони) (бензин А-95)
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, місцезнаходження АЗС/АЗК в межах міста Мирноград або Покровськ, або близько розташованих від них населених пунктів, а також місцезнаходження АЗС/АЗК у Донецькій області
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
796 328,00
UAH з ПДВ
|
796 328,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Очікує рішення |
796 328,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 01:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 10:53 |
Кінець періоду оскарження: | 24 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 лютого 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з тим, що пункти 5, 6 таблиці Додатку 1 до тендерної документації викладені без врахування змін до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, внесених Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» № 954-ІХ від 03.11.2020» |
Документи:
13 лютого 2023 10:53
|
Електронний підпис |
13 лютого 2023 10:52
|
Протокол відміни |