Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
919 800,00 UAH
UA-2024-01-25-010499-a ● 6231a7727ac24fed9f2a369a0994247f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189127 |
Місцезнаходження: | 68260, Україна , Одеська обл., Саратський район, село Великорибальське |
Контактна особа: |
Sergeu Тимошенко +380682727071 timochenkosergey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 919 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 599,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 літр
Молоко пастеризоване 2,6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68260, Україна, Одеська область, с. Великорибальске, Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар лише після його поставки | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 15:08 |
Тендерна документація молоко зі змінами від 01.02.2024 р..docx | |
01 лютого 2024 15:08 |
Тендерна документація молоко зі змінами від 01.02.2024 р..docx | |
01 лютого 2024 15:08 |
Опис змін від 01.02.2024 р..docx | |
01 лютого 2024 15:08 |
Опис змін від 01.02.2024 р..docx | |
31 січня 2024 14:05 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx | |
31 січня 2024 14:05 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx | |
31 січня 2024 14:05 |
Опис змін від 31.01.2024 р..docx | |
31 січня 2024 14:05 |
Опис змін від 31.01.2024 р..docx | |
25 січня 2024 14:38 |
Тендерна документація молоко.docx | |
25 січня 2024 14:38 |
Тендерна документація молоко.docx |
01 лютого 2024 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2024 15:08 |
Тендерна документація молоко зі змінами від 01.02.2024 р..docx
|
||||||
01 лютого 2024 15:08 |
Тендерна документація молоко зі змінами від 01.02.2024 р..docx
|
||||||
01 лютого 2024 15:08 |
Опис змін від 01.02.2024 р..docx
|
||||||
01 лютого 2024 15:08 |
Опис змін від 01.02.2024 р..docx
|
||||||
31 січня 2024 14:05 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx
|
||||||
31 січня 2024 14:05 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx
|
||||||
31 січня 2024 14:05 |
Опис змін від 31.01.2024 р..docx
|
||||||
31 січня 2024 14:05 |
Опис змін від 31.01.2024 р..docx
|
||||||
25 січня 2024 14:38 |
Тендерна документація молоко.docx
|
||||||
25 січня 2024 14:38 |
Тендерна документація молоко.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-25-010499-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВРЗ 21", Код ЄДРПОУ:44243094
Дата подання: 29 січня 2024 15:02
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовник!
По перше:
пп. 6 п. 7 Додатку 4 тендерної документації вимагається надання Скан-копії оригіналу акту ДУ Лабораторний центр стосовно санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта.
Дана вимога порушує чинне законодавство України з публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних вимог, а саме:
Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта може бути виданий будь якою установою, яка має відповідні повноваження та відповідний рівень кваліфікації, вимога надання акту саме від ДУ Лабораторний центр є грубим дискримінаційним порушенням, а саме штучним звуженням кола потенційних учасників та жодним чином не обґрунтованою вимогою надання документа від конкретної установи при наявності великої кількості альтернативних установ на території Одеської області.
По друге:
У вимозі щодо надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта не конкретизовано щодо якого саме об’єкта необхідно надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження, дана вимога вводить нас, як потенційного учасника в оману, оскільки із даної вимоги незрозуміло який саме документ необхідний замовнику для відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника, задля уникнення дискримінації учасників, внести зміни до тендерної документації та видалити з вимоги щодо надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта вимогу надання такого акту виключно від «ДУ Лабораторний центр» та надати потенційним учасникам вільно обирати контрагента для здійснення санітарно-епідеміологічного обстеження.
Також просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та доповнити інформацію щодо якого саме об’єкта необхідно надати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження, оскільки виходячі із поточної редакції тендерної документації вимога виглядає вкрай не конкретизованою та може трактуватися кожним учасником по різному.
Розгорнути
Згорнути
По перше:
пп. 6 п. 7 Додатку 4 тендерної документації вимагається надання Скан-копії оригіналу акту ДУ Лабораторний центр стосовно санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта.
Дана вимога порушує чинне законодавство України з публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних вимог, а саме:
Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта може бути виданий будь якою установою, яка має відповідні повноваження та відповідний рівень кваліфікації, вимога надання акту саме від ДУ Лабораторний центр є грубим дискримінаційним порушенням, а саме штучним звуженням кола потенційних учасників та жодним чином не обґрунтованою вимогою надання документа від конкретної установи при наявності великої кількості альтернативних установ на території Одеської області.
По друге:
У вимозі щодо надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта не конкретизовано щодо якого саме об’єкта необхідно надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження, дана вимога вводить нас, як потенційного учасника в оману, оскільки із даної вимоги незрозуміло який саме документ необхідний замовнику для відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника, задля уникнення дискримінації учасників, внести зміни до тендерної документації та видалити з вимоги щодо надання Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта вимогу надання такого акту виключно від «ДУ Лабораторний центр» та надати потенційним учасникам вільно обирати контрагента для здійснення санітарно-епідеміологічного обстеження.
Також просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та доповнити інформацію щодо якого саме об’єкта необхідно надати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження, оскільки виходячі із поточної редакції тендерної документації вимога виглядає вкрай не конкретизованою та може трактуватися кожним учасником по різному.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2024 14:06
Зміни до тендерної документації внесено
Номер вимоги: UA-2024-01-25-010499-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВРЗ 21", Код ЄДРПОУ:44243094
Дата подання: 29 січня 2024 15:02
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовник!
пп. 11 п. 7 Додатку 4 тендерної вимагається надання Скан-копії оригіналу експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»)
Дана вимога є грубим дискримінаційним порушенням оскільки штучно обмежує коло потенційних учасників.
Варто зазначити, що постачальниками продукції за предметом закупівлі можуть бути не тільки виробники а і реалізатори такої продукції.
В процесі реалізації продукції можуть бути задіяні лиже складські приміщення на яких зберігаються відповідні продукти харчування, реалізатори продукції не зобов’язані здійснювати первинне пакування/ повторне первинне пакування/пакування/перепакування тощо.
Враховуючи вищевикладене, Замовником висунуті дискримінаційні вимоги у відношенні до реалізаторів продукції, які в свою чергу не зможуть прийняти участь з процедурі закупівлі.
Просимо замовника внести зміни до тендерної документації в частині видалення дискримінаційної вимоги, а саме видалити фразу «з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна)» та викласти вимогу в наступній редакції:
«Скан-копію оригіналу експлуатаційного дозволу на потужність виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»)
Розгорнути
Згорнути
пп. 11 п. 7 Додатку 4 тендерної вимагається надання Скан-копії оригіналу експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»)
Дана вимога є грубим дискримінаційним порушенням оскільки штучно обмежує коло потенційних учасників.
Варто зазначити, що постачальниками продукції за предметом закупівлі можуть бути не тільки виробники а і реалізатори такої продукції.
В процесі реалізації продукції можуть бути задіяні лиже складські приміщення на яких зберігаються відповідні продукти харчування, реалізатори продукції не зобов’язані здійснювати первинне пакування/ повторне первинне пакування/пакування/перепакування тощо.
Враховуючи вищевикладене, Замовником висунуті дискримінаційні вимоги у відношенні до реалізаторів продукції, які в свою чергу не зможуть прийняти участь з процедурі закупівлі.
Просимо замовника внести зміни до тендерної документації в частині видалення дискримінаційної вимоги, а саме видалити фразу «з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна)» та викласти вимогу в наступній редакції:
«Скан-копію оригіналу експлуатаційного дозволу на потужність виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»)
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2024 14:05
Зміни до тендерної документації внесено
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 10:34 |
Кінець періоду оскарження: | 16 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Зміна найменування товару, технічних вимог та кількості товару |
Документи:
05 лютого 2024 10:34
|
Електронний підпис |
05 лютого 2024 10:33
|
img122.pdf |