Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Гордієвський Сергій Іванович 380362266626 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 319 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 194,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2023 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2023 16:13 |
Проєкт договору про закупівлю.docx | |
31 серпня 2023 16:12 |
Тендерна документація_Шевченка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000049 ● d11bef9690954966a00481684387606c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 № 18
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 № 18.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-31-008450-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:50:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-31-008450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником згідно Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації встановлена вимога щодо Документального підтвердження наявності техніки.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Учасником торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» укладено договір оренди машин, механізмів та техніки з ТОВ "Автосервіс Рівне", проте згідно аналітичної системи YouControl транспортні засоби зазначені в договорі відсутні у власності ТОВ "Автосервіс Рівне"
З огляду на вищевикладене обґрунтуйте, яким чином підтверджено вимоги зазначені в Додатку №1 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 12:18:08
Надання пояснення.
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. повідомляє наступне:
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації та Протоколу №1 від 11.09.2023р. щодо усунення невідповідностей (додається) учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» надано довідку №1/23 від 11.09.2023р. з переліком транспортних засобів відповідно до встановленої форми та для підтвердження копії технічних паспортів файл «Довідка МТБ техпаспорта (11.09.2023).pdf» (додається), договір оренди техніки з ТОВ "Автосервіс Рівне". Замовник вимагалось документальне підтвердження наявності техніки, зазначеної у вищевказаній довідці, що і було зроблено учасником. Також Замовником не зазначалась умова перевірки транспортних засобів аналітичною системою YouControl по причині відсутності у Департамента інфраструктури та благоустрою ліцензії для повного доступу, вартість якої становить від 45 000 до 60 000 гривень.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 15:24:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-31-008450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У відповідності до вимог Додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надає Довідку, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг).
Крім того, згідно вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна та розрахунки до неї, зокрема розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, які використовуються для виконання робіт.
Учасник торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» надав довідку від 07.09.2023 №5 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказав перелік машин та механізмів, що відповідає інформації вказаній Учасником у підсумковій відомості ресурсів (машин та механізмів), які використовуються для виконання робіт та Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-годин машин.
При розгляді Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» встановлено невідповідності, а саме: Додаток № 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Учаснику, надана вимога для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Зазначити правильний номер наказу в довідці або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Та/або привести у відповідність таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасником надано, довідку від 11.09.2023 №1/23 та документи щодо підтвердження власності на орендовану техніку.
Проте, відповідно до розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів до договірної ціни (Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-годин машин) та підсумкової відомості ресурсів при виконанні робіт учасником будуть використовуватись орендовані машини та механізми, які відсутні в довідці від 11.09.2023 №1/23.
Яким чином учасник підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» при тому, що для виконання робіт визначених технічним завданням та договірною ціною наданою учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено застосування машин та механізмів, які відсутні у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2023 №1/23.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 11:19:55
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
15.03.2024 №128-08 На №_____від ____________
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12.03.2024р. по моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. повідомляє наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» надано довідку №1/23 від 11.09.2023р. з переліком основних машин та механізмів відповідно до встановленої форми. Мінімальна кількість техніки та відповідність переліку в таблиці Підсумковій відомості ресурсів Замовником не вимагалась (практика у переважній більшості закупівель щодо надання послуг з поточного ремонту, виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції). Крім того в довідці №1/23 від 11.09.2023р. ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» гарантується наявність всього необхідного обладнання у разі визнання його переможцем.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій Гордієвський
0362 266626
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-27 16:29:23
Щодо надання роз"яснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
27.03.2024 №149-08 На №_____від ____________
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2024р. просить надати наступні роз’яснення:
1. Де саме в тендерній документації (у тому числі в додатках) по закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a містяться умови надання учасником посвідчених копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, які зазначені в Підсумкова відомість ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів.
2. Які підстави висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» не відповідає тим вимогам тендерної документації, які фактично відсутні в тендерній документації.
3. Чому при відсутності невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» вимогам тендерної документації Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій Гордієвський
0362 266626
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-03 10:37:51
Відповідь на звернення щодо висновку
Відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 №552, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області складено висновок від 22.03.2024 з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Відповідно до пункту п’ятого частини сьомої статті 8 Закону №922 орган державного фінансового контролю обов’язково у висновку про результати моніторингу зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в зобов’язаннях у висновку про результати моніторингу керується статтями 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до статті 15 Закону №2939-XII, законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.
За результатами проведеного моніторингу встановлено не відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, яка підлягала відхиленню у зв’язку з її невідповідністю вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, а саме: в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надає Довідку, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази Учасника згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг).
Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Згідно вимог п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна та розрахунки до неї, зокрема розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), розрахунок експлуатації будівельних машин і механізмів, які використовуються для виконання робіт.
Учасник торгів ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» в складі пропозиції надав довідку від 07.09.2023 №5 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально технічної бази. Вказана довідка містить перелік машин та механізмів, обладнання та устаткування, що відповідає переліку техніки включеної Учасником до підсумкової відомості ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації машин, які використовуються для виконання робіт.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» встановлено невідповідності, а саме: Додаток № 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Учаснику, надана вимога для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Зазначити правильний номер наказу в довідці або надати підтвердження щодо вказаного. 2. Надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Та/або привести у відповідність таблицю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Учасником надано, оновлену довідку від 11.09.2023 №1/23 та підтверджуючі документи на власну та орендовану техніку вказану в даній довідці.
Проте, вищезазначена довідка не містить інформацію про машини, механізми, обладнання, що включені у підсумкову відомість ресурсів та розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, та які будуть використовуватися при виконанні робіт, зокрема: орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувач, агрегати зварювальні пересувні, агрегат наповнювально-обпресувальний, агрегати фарбувальні та рамне будівельне риштування.
Водночас, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, завантажені учасником в електронну систему закупівель в складі пропозиції, містять дані про час роботи перелічених вище машини, механізмів, обладнання, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) при виконанні робіт передбачених у Додатку № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації та вартість роботи яких включено в ціну пропозиції (договірну ціну).
Таким чином учасником ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» в складі тендерної пропозиції не надано посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, що не відповідає вимогам Додатку 1«Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «Прогрес Девелопмент компані», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 02.04.2024 №160-08 На №_____від ____________ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає скасувати неправомірний висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-04-000049 від 04.03.2024р. процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2024р. з огляду на наступне. Замовником не вимагалось надання учасником посвідчених копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) учасником при виконанні робіт, чи інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на орендовані крани, автомобілі вантажні, автогрейдери, автогудронатори, автонавантажувачі, які зазначені в Підсумкова відомість ресурсів та Розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Неіснуючу вимогу тендерної документації Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказує як невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент компані» вимогам тендерної документації та зобов»язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства. Окрім того, в порушення ч.4 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до інформації, зазначеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-31-008450-a затверджено начальником Управління Муравським Олександром Дмитровичем 26.03.2024р., тобто, в строк понад 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу. У разі нескасування неправомірного висновку Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради змушений буде звернутися до суду у законодавчо встановлені терміни. Директор Руслан ГУДИМА Сергій Гордієвський 0362 266626
2024-04-02 14:26:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 1. Визнати протиправним та скасувати висновок Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-08-31-008450-a по предмету «Капітальний ремонт ділянки вул.Шевченка від пр.Миру до буд. №129 в м.Рівне», проведеної Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради. 2. Судові витрати по справі покласти на Відповідача та стягнути на користь Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради сплачений судовий збір в розмірі 2422,4 грн. |
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 4969/24 |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2024 |
Документи:
10 квітня 2024 08:31
|
Електронний підпис |
10 квітня 2024 08:31
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 10:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
5 199 957,82
UAH з ПДВ
|
5 199 957,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
5 199 957,82
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2023 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:29
|
ДУ 3 Д 604.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 17:03
|
604_2.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:04
|
604_1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 15:52
|
604.PDF | укладений |
21 вересня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін виконання робіт - до 01.06.2024 року Термін дії договору - до 31.12.2024 року Сума бюджетних зобов'язань на 2023 рік - 503 235,13грн |
Номер договору про закупівлю: | 604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримки фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт до 24.12.2025 року та продовження терміну дії Договору до 31.12.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |