Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015 (CPV)45210000-2 «Будівництво будівель» Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва (Коригування).
Очікувана вартість
36 702 500,00 UAH
UA-2020-11-30-000910-a 6218e4eaf9c049efb1307af8b96227b0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віниченко Андрій Миколайович

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Віниченко Андрій Миколайович
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
12 листопада 2018 року між КП «Житлоінвестбуд-УКБ» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМЖИТЛОБУД" було укладено договір на виконання робіт по будівництву дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва, №4/1277 договору, на суму 143 719 838, грн. 34 коп. (Сто сорок три мільйони сімсот дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 34 коп.) з ПДВ) . Строк дії договору - до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту з закупівлі робіт по будівництву дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових та залишкових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У 2020 році здійснено коригування проектної документації по робочому проекту з будівництва дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва. Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № 00-0420-20/ЦБ від 16 червня 2020 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено корегування проекту, та проведено експертизу проектної документації філією ДП «Укрдержбудекспертиза». Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту «Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва»(Коригування) в проект внесені зміни та доповнення. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2020 рік, існує необхідність проведення залишкових будівельних робіт(зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. При цьому особливу увагу звертаємо на те, що об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника – відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи, не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разу коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 4 і 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва»(Коригування), та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт,такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. В цілому роботи, що виконується, технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. За наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва» (Коригування), та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт складає 36 702 500 грн. 00 коп. (Тридцять шість мільйонів сімсот дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) , що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору – а це 143 719 838, грн. 34 коп. (Сто сорок три мільйони сімсот дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 34 коп.) з ПДВ) . прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМЖИТЛОБУД" має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що пов’язані з ними, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМЖИТЛОБУД"", що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю робіт з проектом "Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва» (Коригування), " відповідно до п. 4 та 5 cт. 40- потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням; необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 12:36
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021-2015 (CPV)45210000-2 «Будівництво будівель» Будівництво дошкільного навчального закладу на вул. Радунській (24-й мікрорайон житлового масиву Вигурівщина-Троєщина) у Деснянському районі міста Києва (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київська область, м, Київ, вул. Радунська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Місцевий бюджет Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

30 листопада 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЖИТЛОБУД"
#38657358
Переможець 36 702 500,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 12:36

Документи

30 листопада 2020 12:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:35
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 12:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЖИТЛОБУД"
#38657358
36 702 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 12:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:35
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 13:06
додаткова угода укладений
27 квітня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 12:09
ДУ1.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 12:41
Контракт укладений
14 грудня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», згідно з статтею 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет Міністрів України постановив установити з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 року на всій території України карантин. - указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до статті 107 Конституції України постановив увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Номер договору про закупівлю: 1377
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 16 120 013,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 686 668,87 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились про добровільне припинення дії підрядного договору №4/1377 від 14.12.2020