Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40198703 |
Вебсайт: | http://slobozhanska.gromada.site/ |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, ВУЛИЦЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО, будинок 56-Б |
Контактна особа: |
Вусик Світлана Миколаївна +380567199152 VYKONKOM@SLOBOZHANSKA-GROMADA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 13 681 429,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 407,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата буде здійснюватись у відповідності до нецінових критеріїв зазначених учасником, умов договору після його укладання та в межах фінансування | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Умови оплати: | 10% |
Відстрочка платежу 14-30 днів і більше: | 10% |
Відстрочка платежу 7-14 днів: | 5% |
Відстрочка платежу 3 дні: | 0% |
20 січня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2021 17:10 |
Тендерна документація.docx | |
20 січня 2021 17:10 |
Додатку 1 до ТД 20.01.docx | |
20 січня 2021 17:10 |
Додаток 2 до ТД 20.01.docx | |
20 січня 2021 17:10 |
Додаток 2 А.pdf | |
20 січня 2021 17:10 |
Додаток 3 Проект договору кап.ремонт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000018 ● 50b718c450d0496c98b8ddf145b8aeb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 426
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-20-004474-c, 20.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-29 11:55:02
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Капітальний ремонт покрівлі та харчоблоку будівлі КЗ «Олександрівська ЗОШ» за адресою: с. Олександрівка, вул. Колгоспна, 1, Дніпровського району Дніпропетровської області.» Коригування 3 [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-20-004474-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 11:20:14
Пояснення
30.07.2021 № 03-07/15/1574
Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
_________________________________________
вул. Смілянська, 120/1, м. Черкаси, 18000
Відповідь на запит
про надання інформації від 2021-07-29 11:55:02
Виконавчий комітет Слобожанської селищної ради Дніпропетровської області розглянув запит про надання пояснень відносно проведеної закупівлі, (зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2021-01-20-004474-c) та повідомляє наступне:
Відповідно статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) при проведенні процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Капітальний ремонт покрівлі та харчоблоку будівлі КЗ «Олександрівська ЗОШ» за адресою: с. Олександрівка, вул. Колгоспна, 1, Дніпровського району Дніпропетровської області.» Коригування 3 [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)]» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-01-20-004474-c) замовник скористався правом і зазначив в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Про що свідчить копія публікації (роздруківка від 24.03.21 додається). Крім цього інформація щодо тендерного забезпечення відображається на інших майданчиках (скриншот 1, 2) та за посиланнями:
https://www.dzo.com.ua/tenders/9013802
https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/16428144/
https://zakupki.prom.ua/ru/gov/tenders/UA-2021-01-20-004474-c
Тож, на момент проведення закупівлі всі потенційні учасники були проінформовані про вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Одночасно звертаємо Вашу увагу, що з 16.04.21 ДП «ПРОЗОРРО» оновило функціонал щодо тендерного забезпечення про яке було повідомлено 08.04.2021 (інформація за посиланням: https://prozorro.gov.ua/news/onovlenyy-funkcional-tendernogo-zabezpechennya-vyyde-16-kvitnya та скриншот 3), що і призвело до викривлення раніше поданої інформації.
Крім цього Виконавчий комітет Слобожанської селищної ради офіційно звернувся до ДП «ПРОЗОРРО» для усунення цієї невідповідності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 та частини третьої статті 5 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Виконавчий комітет Слобожанської селищної ради повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 13 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/14153/21 |
Дата відкриття провадження: | 12 жовтня 2021 |
Документи:
02 листопада 2021 12:31
|
Електронний підпис |
13 серпня 2021 11:25
|
Підтвердження подачі позову до суду.pdf |
02 листопада 2021 12:31
|
Електронний підпис |
13 серпня 2021 11:26
|
Електронний підпис |
13 серпня 2021 11:25
|
Підтвердження подачі позову до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ |
12 000 030,58
UAH з ПДВ
|
12 000 030,58
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 10 800 027.52 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
13 000 591,45
UAH з ПДВ
|
13 000 591,45
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 11 700 532.31 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ #36053114 |
Відхилено |
12 000 030,58
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 09:45
|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ #33384123 |
Переможець |
13 000 591,45
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 09:19
|
Додаткова угода 2 від 10.12.21.PDF | укладений |
14 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:15
|
Додаткова угода 2 від 10.12.21.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 17:02
|
Додаткова угода 1 від 22.03.21 (1).pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 08:54
|
Договір 44В від 03.03.21.pdf | укладений |
05 березня 2021 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 44/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |