Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо ( філе куряче охолоджене, яловичина свіжа або охолоджена) для дітей закладів дошкільної освіти
Очікувана вартість
1 656 606,00 UAH
UA-2020-01-15-003318-c 6206fedfa518437ba11c2de7eeadc440
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Білець

+380661838720 rokosvita@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145895
Вебсайт: http://rokosvita.org.ua
Місцезнаходження: 34200, Украина , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13
Контактна особа: Віта Білець
+380661838720
rokosvita@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:28
Очікувана вартість: 1 656 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13853 кілограми
М’ясо ( філе куряче охолоджене, яловичина свіжа або охолоджена) для дітей закладів дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення,перераховує на поточний рахунок Виконавця вартість поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар, виходячи з цін визначених в Додатку №1 даного Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:36
ТД м'ясо в новій редакції 22.01.2020.docx
22 січня 2020 16:36
перелік змін тенд документ 22.01.2020.rtf
22 січня 2020 16:36
оголошення в новій редакції.rtf
22 січня 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:36
ТД м'ясо в новій редакції 22.01.2020.docx
22 січня 2020 16:36
перелік змін тенд документ 22.01.2020.rtf
15 січня 2020 16:55
ТД м'ясо.docx
22 січня 2020 16:36
оголошення в новій редакції.rtf
15 січня 2020 16:55
оголошення.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000058 ● 4041c9e233914c4b88f7caa2dd1a990f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.02.2020 № 18

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.02.2020 № 18.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-15-003318-c 15.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-20 17:04:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо ( філе куряче охолоджене, яловичина свіжа або охолоджена) для дітей закладів дошкільної освіти» ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-003318-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) + лист-згода на обробку персональних даних.
В пропозиції учасника ФОП Костецька Алли Григорівни відсутні 4-6 сторінки паспорту та лист-згода на обробку персональних даних.
Чому тендерна пропозиція визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
2. Згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником ФОП Костецька Аллою Григорівною надано дислокацію до Додатку 3 тендерної документації, проте кількість філе курячого охолодженого в тендерній пропозиції по позиціям 1-13 не відповідає кількості, яка вимагається в дислокації до Додатку 3 тендерної документації.
Чому тендерна пропозиція учасника ФОП Костецька Алли Григорівни не була відхилена на підставі ч.1 ст. 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
3. Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації кожна транспортна партія повинна супроводжуватися «листом контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора» (додаток 20 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року).
Згідно п. 25.7.4. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах.
Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару, а також, зокрема копії документів на правові підстави наявності автотранспорту для доставки товару (договір купівлі – продажу, або оренди, або свідоцтва про право власності тощо).
Учасником ФОП Костецька Аллою Григорівною на вимогу тендерної документації надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій, зокрема, зазначено про наявність у власності учасника автомобіля-холодильника. Також, у довідці учасника про автотранспорт та обладнання міститься інформація про наявність вантажного автомобіля-холодильника марки Форд-Транзит з відповідним технічним паспортом. Однак, у завантаженій даним учасником скан-копії технічного паспорту відсутня інформація, що тип даного транспортного засобу є Ізотермічний або Рефрижератор.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати пояснення стосовно відповідності технічного засобу учасника ФОП Костецька Алли Григорівни вимогам зазначеним в тендерній документації та достовірності інформації щодо наявності в даного учасника автомобіля-холодильника з відповідними на нього документами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-26 10:09:58

На запит про надання пояснень західного офісу держаудитслужби від 20.02.2020 року.


1.Щодо відсутності 4-6 сторінок паспорту ФОП Костецької Алли Григорівни Учасник пояснив, що вказані сторінки є незаповненими, тому не були завантажені у складі тендерної пропозиції (копії сторінок додаються). 2.Відсутність листа-згода на обробку персональних даних пояснюється тим, що Учасник надав лист «Кваліфікаційні дані», де він вказав усі свої дані та своїм підписом і печаткою підтвердив згоду на обробку персональних даних. 3. Помилку в дислокації до Додатку 3 Тендерної документації Учасник пояснив як формальну помилку незначного характеру, адже тендерна пропозиція (згідно Додатку 5 тендерної документації) та укладений договір відповідає кількісним характеристикам предмету закупівлі. 4. Щодо відповідності транспортного засобу Учасника ФОП Костецької Алли Григорівни, що відповідає вимогам тендерної документації пояснюємо наступне. Тендерним комітетом встановлено, що дійсно автомобіль FORD TRANZIT ВК 3175 АІ обладнаний холодильною установкою з регулюванням температури у кузові авторефрижератора (фото додаються). Відсутність відмітки у свідоцтві на про реєстрацію транспортного засобу на вищезазначений автомобіль Учасник пояснює тим, що найближчим часом усуне дані недоліки.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-25 17:45:47

На запит про надання пояснень західного офісу держаудитслужби від 20.02.2020 року.

1.Щодо відсутності 4-6 сторінок паспорту ФОП Костецької Алли Григорівни Учасник пояснив, що вказані сторінки є незаповненими, тому не були завантажені у складі тендерної пропозиції (копії сторінок додаються).
2.Відсутність листа-згода на обробку персональних даних пояснюється тим, що Учасник надав лист «Кваліфікаційні дані», де він вказав усі свої дані та своїм підписом і печаткою підтвердив згоду на обробку персональних даних.
3. Помилку в дислокації до Додатку 3 Тендерної документації Учасник пояснив як формальну помилку незначного характеру, адже тендерна пропозиція (згідно Додатку 5 тендерної документації) та укладений договір відповідає кількісним характеристикам предмету закупівлі.
4. Щодо відповідності транспортного засобу Учасника ФОП Костецької Алли Григорівни, що відповідає вимогам тендерної документації пояснюємо наступне.
Тендерним комітетом встановлено, що дійсно автомобіль FORD TRANZIT ВК 3175 АІ обладнаний холодильною установкою з регулюванням температури у кузові авторефрижератора (фото додаються). Відсутність відмітки у свідоцтві на про реєстрацію транспортного засобу на вищезазначений автомобіль Учасник пояснює тим, що найближчим часом усуне дані недоліки.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Рокитнівської районної державної адміністрації Рівненської області (далі - відділ освіти) на Ваш Висновок, що був опублікований 03.03.2020 року у відкритих торгах по закупівлі М’яса ( філе курячого охолодженого, яловичини свіжої або охолодженої) для дітей закладів дошкільної освіти за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 (дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.01.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-15-003318-c) повідомляє наступне. 10.03.2020 року тендерним комітетом прийнято рішення (протокол №79) про «Здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору №43-ВТ від 18.02.2020 року, що укладений з фізичною особою - підприємцем Костецькою Аллою Григорівною по закупівлі» (копія додається). Пунктом 11.5. розділу ХІ Договору передбачено, що «усі виправлення за текстом даного Договору мають юридичну силу лише при вза¬ємному їх посвідченні представниками сторін у кожному окремому випадку. Зміни, доповнення до Договору, а так само розірвання Договору оформлюється в письмовій формі, як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох Сторін. Отже, умови про розірвання вищезазначеного договору в односторонньому порядку відсутні. Враховуючи дані обставини, 11.03.2020 року запрошено фізичну особу - підприємця Костецьку Аллу Григорівну, яка була ознайомлена із Висновком аудиторської служби, що опублікоований 03.03.2020 року та рішенням комітету від 10.03.2020 року №79. Однак, підписувати додаткову угоду про розірвання договору №43-ВТ від 18.02.2020 року підприємець відмовилася, про що складено акт (копія додається).

2020-03-11 18:13:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 17.03.2020 року подано позов про визнання протиправним та скасування Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області.
Дата публікації: 18 березня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Костецька Алла Григорівна" 1 652 511,00
UAH з ПДВ
1 652 511,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 656 606,00
UAH з ПДВ
1 656 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 11:43
довідка МВС Костецька.pdf
29 січня 2020 19:22
Тех_холод.pdf
29 січня 2020 16:04
специфікація мясо.pdf
29 січня 2020 16:04
проект догов.мясо 6.pdf
29 січня 2020 16:04
проект догов. мясо 5.pdf
29 січня 2020 16:04
проект догов мясо 4.pdf
29 січня 2020 16:04
проект догов мясо 3.pdf
29 січня 2020 16:04
проект догов. мясо 2.pdf
29 січня 2020 16:04
кваліфік.критер.3.pdf
29 січня 2020 16:04
кваліфік.критер.2.pdf
29 січня 2020 16:04
тех.вимоги мясо 3.pdf
29 січня 2020 16:04
тех.вимоги мясо 2.pdf
29 січня 2020 16:04
тех.вимоги мясо 1.pdf
29 січня 2020 16:04
гарант.лист.pdf
29 січня 2020 16:04
відповідність ст.17.pdf
29 січня 2020 16:04
двідка ст.17 п.7.ст.28.pdf
29 січня 2020 16:04
кведи 2.pdf
29 січня 2020 16:04
кведи Костецька А 1.pdf
29 січня 2020 16:04
Тех_паспорт.pdf
29 січня 2020 16:04
Свідоцтво авто.pdf
29 січня 2020 16:04
Посвідчення водія1.pdf
29 січня 2020 16:04
витяг Костецька А.Г 3.pdf
29 січня 2020 16:04
витяг Костецька А.Г 2.pdf
29 січня 2020 16:04
витяг Костецька А.Г 1.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 10:47
Електронний підпис
30 січня 2020 10:43
Додаток 5.pdf
30 січня 2020 10:43
Кваліф. вимоги.pdf
30 січня 2020 10:43
Додаток 4.pdf
30 січня 2020 10:43
Додаток 3.pdf
30 січня 2020 10:43
Додаток 2.pdf
30 січня 2020 10:43
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Костецька Алла Григорівна"

ФОП "БАСИЧ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Костецька Алла Григорівна"
#2843201106
Переможець 1 652 511,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Костецька Алла Григорівна"
#2843201106
1 652 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:05
File0001.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 11:02
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:57
2020-02-18_17-55-50_winscan_to_pdf.pdf укладений
18 лютого 2020 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товару в межах 10%.
Номер договору про закупівлю: 43-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 381 567,00
UAH