Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Маріупольського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728439 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Бількунов Д. В. +380629400876 d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 11:30 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 122 872 072,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,81% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір: 1% вартості договору Вид: депозит Строк та умови надання: не пізніше дати укладення договору про закупівлю на рахунок Замовника (№ UA473223130000026003000000048 в відділенні в м. Маріуполь філії АТ Укрексімбанк» в м. Запоріжжі, код банку 322313) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Після настання вищевказаних підстав повернення здійснюється згідно наданого письмового запиту учасника-переможця (з наданням довідки з банку) шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний в цьому письмовому запиті. Запит надається на ім’я голови тендерного комітету замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Підрядника. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будівництва об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); - у разі наявності дозволу на виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектурно-будівельного контролю (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466). Замовник у строк, що не перевищує 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня настання умов, що викладені у договорі, здійснює відкриття акредитиву. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Дата виставлення рахунку | Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником на підставі отриманого від Підрядника відповідного рахунку та підписаних Сторонами Актами за формами КБ-2в та КБ-3, у безготівковій формі, протягом 15 банківських днів від дати отримання оригіналу Рахунку та податкової накладної, складеної в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно ст. 201 Податкового кодексу України у розмірі вартості виконаних Робіт відповідно до Акту за формами КБ-2в та КБ-3 за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно цього Договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 13:50 |
04 - ТД с изм.docx | |
10 червня 2021 13:50 |
05 - Перелік змін.docx | |
01 червня 2021 16:40 |
03 - ТД.docx |
10 червня 2021 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2021 13:50 |
04 - ТД с изм.docx
|
|||
10 червня 2021 13:50 |
05 - Перелік змін.docx
|
|||
01 червня 2021 16:40 |
03 - ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000062 ● 4988d9d347294b678f0cb96a44d80fd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-06-01-010869-b 01.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 14:37:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ») (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), очікуваною вартістю 122 872 072,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-01-010869-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 15:06:50
Про надання пояснень на запит Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по придбанню робіт: «Код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Будівельно-монтажні роботи з будівництва об'єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)»)»
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 22.11.2021 р. (додається)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-06 15:51:39
Про звернення до Держаудитслужби України за роз’ясненням змісту висновку у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Маріупольської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Маріупольського морського порту) звертається до Держаудитслужби України за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу закупівлі по придбанню робіт: «Код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Будівельно-монтажні роботи з будівництва об'єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)»)»». (UA-2021-06-01-010869-b).
Висновком від 03.12.2021 р., встановлено, зокрема, наступне: «в складі тендерної пропозиції ТОВ Підприємство «Маст-Буд» не надав копій чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки». Інших порушень при проведенні закупівлі моніторингом не встановлено.
Просимо Держаудитслужбу України роз’яснити, чому при проведенні моніторингу закупівлі при розгляді пропозиції ТОВ Підприємство «Маст-Буд» не було взято до уваги наявний у складі пропозиції файл «23.Бух.довідка МАСТ-БУД.pdf» у якому (сторінка 2) наявні відповідні чинні свідоцтва.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Маріупольської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Маріупольського морського порту) звертається до Держаудитслужби України з запереченням до висновку про результати моніторингу закупівлі по придбанню робіт: «Код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Будівельно-монтажні роботи з будівництва об'єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)»)»». (UA-2021-06-01-010869-b). Висновком від 03.12.2021 р., встановлено, зокрема, наступне: «в складі тендерної пропозиції ТОВ Підприємство «Маст-Буд» не надав копій чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки». Інших порушень при проведенні закупівлі моніторингом не встановлено. Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Маріупольської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Маріупольського морського порту) вважає, що при проведенні моніторингу закупівлі при розгляді пропозиції ТОВ Підприємство «Маст-Буд» не було взято до уваги наявний у складі пропозиції файл «23.Бух.довідка МАСТ-БУД.pdf» у якому (сторінка 2) наявні відповідні чинні свідоцтва. Таким чином Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Маріупольської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Маріупольського морського порту) вважає, що при проведенні закупівлі по придбанню робіт: «Код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Будівельно-монтажні роботи з будівництва об'єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)»)» ніяких порушень закону не допущено.
2021-12-10 14:23:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушеня усунуто враховуючи надану інформацію
2021-12-14 14:28:24
Оскарження в суді
Опис: | Позивач: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14 код підприємства за ЄДРПОУ 38727770 В особі: Маріупольської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Маріупольського морського порту) 87510, м. Маріуполь, пр. Адмірала Луніна, 3 код підприємства за ЄДРПОУ 38728439 п/р № UA103204780000026007924425089 у відділенні №313/04 АБ «УКРГАЗБАНК» тел. (0629) 40-82-61, факс (0629) 40-82-60 e-mail: all@mpw.uspa.gov.ua Відповідач: Державна аудиторська служба України 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4 тел.: (044) 485-17-76 факс: (044) 462-51-55 post@dasu.gov.ua ПОЗОВНА ЗАЯВА Про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/37686/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 грудня 2021 |
Документи:
11 січня 2022 09:32
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 14:58
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" |
122 850 400,00
UAH
|
122 850 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ" |
122 866 900,00
UAH
|
122 866 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Переможець |
122 850 400,00
UAH
|
05 липня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 08:15
|
258-В-МАФ-21_доп_2.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 12:36
|
258-В-МАФ-21_доп_1.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 12:59
|
258-В-МАФ-21.pdf | укладений |
27 липня 2021 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 258-В-МАФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 258-В-МАФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |