Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1(головний) комунального підприємства «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» на вулиці Академіка Павлова, 20 в м.Володимирі-Волинському Волинської області
Очікувана вартість
4 902 296,00 UAH
UA-2020-01-15-002855-c 614a935a732c43859fccd053fd916b73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Федорович

+380938834530 serg38r@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 42631325
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20
Контактна особа: Сергій Володимирович Федорович
+380938834530
serg38r@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 4 902 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 511,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1(головний) комунального підприємства «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» на вулиці Академіка Павлова, 20 в м.Володимирі-Волинському Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський , вул. Павлова, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:04
Тендерна документація капітальний ремонт покрівлі.docx
15 січня 2020 16:04
Технічне завдання.doc
15 січня 2020 16:04
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 17 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 17 січня 2020 19:26
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу, що вимога надати завірену копію сторінок паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (зі змінами)» порушує Закон України «Про захист персональних даних», адже паспортні дані громадян України є персональними даними і не підлягають розголошенню. Така вимога може стосуватися учасника-фізичної особи-підприємця для підтвердження його повноважень і не може стосуватися уповноваженої особи учасника-юридичної особи. А надання кольорової скан-копії паспорта, який міститиметься у відкритому доступі загрожує власнику паспорта несанкціонованому використанню паспортних даних сторонніми особами з різними негативними наслідками. Пропонуємо Замовнику внести зміни до Тендерної документації або прибрати незаконну вимогу. В тендерній документації зазначено, що технічні, якісні та кількісні характеристики подаються у складі пропозиції окремим файлом (файлами). Роз’ясніть, будь ласка, які саме документи потрібно надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам. ДЦ, локальні кошториси, відомість ресурсів - цих документів буде достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник не має на меті порушити Закон України «Про захист персональних даних», адже в Додатку 6 є Лист - згода на обробку персональних даних.Також, згідно статті 11 Закону України «Про захист персональних даних», підставою для обробки персональних даних є :згода суб"єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Крім цього в тендерній документації зазначено, що уповноважена особа може надати копію іншого документу, що посвідчує особу, а не виключно паспорта громадянина України. Ми не вимагаємо надання "кольорової" скан-копії паспорта, це може бути скан-копія чорно-білих ксерокопій сторінок паспорта, або ін.документу , що посвідчує особу.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам необхідно надати : договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, а також довідку в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічного завдання тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-002855-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 07 лютого 2020 11:42
Про скасування рішення тендерного комітету
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол № 31 від 07.02.20 р.) про визнання переможцем КП «Промжитлобуд», оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати довідку про наявність матеріально-технічної бази учасника, що необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У підсумкових відомостях ресурсів зокрема зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. Є невідповідність у наданих документах. Це є порушенням умов тендерної документації, адже потрібно було зазначити інформацію про наявність обладнання необхідного для виконання робіт. Крім того, потрібно було надати опис складів та/або виробничої бази. У довідці КП «Промжитлобуд» зазначено лише тип.
Аналізуючи довідку про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що подана КП «Промжитлобуд», постає питання чи зможе підприємство виконати роботи передбачені технічним завданням. Адже жодної інформації про наявність працівників, які займатимуться покрівельними роботами не має.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 15:09
Тендерним комітетом розглянуто вимогу UA-2020-01-15-002855-c.b1 від 07.02.2020. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно з додатком 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання/транспортних засобів (або механізмів) обов’язкова наявність наступних:
- автотранспорт для перевезення матеріалів;
- наявність виробничої бази і складських приміщень.
В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку про наявність матеріально-технічної бази за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Володимира-Великого, 46, в якій відображено наявність складських приміщень, де описано тип, а саме розчино-бетонний вузол, складські приміщення, гаражі, столярна майстерня. Отже вимогу Замовника (наявність виробничої бази і складських приміщень) у додатку №1 виконано.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, де пунктом №36 вказана наявність паяльника для зварювання плівки ПВХ. Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім цього, Замовником в складі тендерної документації не вимагалось надання учасником підсумкової відомості ресурсів, а відтак такий документ не може братись до уваги під час оцінки тендерної пропозиції учасника.
3. В складі тендерної документації учасником - КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №6 від 27.01.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є наявні працівники, які займаються покрівельними роботами, а саме №10 Свирида М.О. (покрівельник рулонних покрівель, 4 р.) . Отже вимогу Замовника (наявність працівників відповідної кваліфікації) у додатку №1 виконано.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того цінова пропозиція даного підприємства є найбільш економічно вигідною і прийнятною для нас.

Номер вимоги: UA-2020-01-15-002855-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 12 лютого 2020 15:58
Перегляд рішення тендерного комітету
Відповідно до відповіді Замовника від 17.01.2020 р. на звернення щодо надання роз’яснення до ТД, замовником зазначено наступне: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам необхідно надати : договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, а також довідку в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічного завдання тендерної документації». При поданні пропозицій мають враховуватися тендерна документація та усі офіційні роз’яснення Замовника. Отже, відомість ресурсів мала б бути подана і повинна братися до уваги.
Крім того, як вже Замовником було сказано: «Серед наведеного у довідці учасником, переліку обладнання…» , тобто обладнання теж потрібно було зазначити, а не лише транспортні засоби та склади.
Також, згідно додатку 3 до ТД, потрібно було надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості маш.-год. власної будівельної техніки, яка буде застосовуватись для виконання замовлення. Згідно поданих розрахунків КП «Промжитлобуд» зазначена робота автоматичного зварювального апарату гарячого повітря Laron, ручного зварювального апарату гарячого повітря Rion, апарат для газового зварювання та різання. У довідці, поданій КП «Промжитлобуд», не зазначено жодної інформації щодо даного обладнання. А розрахунок роботи паяльника для зварювання плівки ПВХ, який вказаний п. 36 довідки від 27.01.20 р. № 7, взагалі не наданий. Тобто як такий в роботі використовуватись не буде, згідно наданої інформації КП «Промжитлобуд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 15:31
Тендерним комітетом розглянуто вимогу UA-2020-01-15-002855-c.а2 від 12.02.2020. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були подати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано довідку вих. №7 від 27.01.2020 року про наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації Отже вимогу Замовника (наявність обладнання) у додатку №1 виконано. Окрім того, тендерна документація не містила окремих вимог стосовно заповнення форми довідки, зокрема, щодо відповідності відомостей, зазначених у довідці, даними, що зазначаються у підсумковій відомості ресурсів.
2. В складі тендерної документації учасником, КП «Промжитлобуд», подано розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин (таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин.). Отже вимогу Замовника Технічні вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) у додатку №3 виконано.
3. Спосіб виконання робіт та використовувана техніка та механізми є прерогативою Підрядника, тому для Замовника головне не спосіб, а якість та строки виконання робіт.
Таким чином, рішення тендерного комітету (протокол №31 від 07.02.2020 року) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі не підлягає відміні, а пропозиція КП «Промжитлобуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ 2 741 767,60
UAH з ПДВ
2 679 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 3 958 906,61
UAH з ПДВ
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 3 687 115,14
UAH з ПДВ
2 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Евродизайн 3 339 055,13
UAH з ПДВ
3 081 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМ-Рембуд 3 562 395,60
UAH з ПДВ
3 081 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" 4 741 092,00
UAH з ПДВ
4 350 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:21
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:21
Scaned_PDF(3).pdf
04 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:33
Scan1.PDF
30 січня 2020 15:37
Електронний підпис
30 січня 2020 15:37
статут.pdf
30 січня 2020 15:37
розрахунок техніки.PDF
30 січня 2020 15:37
платники пдв.PDF
30 січня 2020 15:37
наказ директора.PDF
30 січня 2020 15:37
локальні кошториси.PDF
30 січня 2020 15:37
ліцензія.PDF
30 січня 2020 15:37
ліцензія авк.PDF
30 січня 2020 15:37
досвід.PDF
30 січня 2020 15:37
досвід продовження.pdf
30 січня 2020 15:37
договір авк.PDF
30 січня 2020 15:37
довідка, паспорт.PDF

Публічні документи

30 січня 2020 17:50
Електронний підпис
30 січня 2020 17:47
Електронний підпис
30 січня 2020 17:45
Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 08:46
Електронний підпис
30 січня 2020 23:38
13. інші документи.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 08:48
30.pdf
31 січня 2020 08:47
ліцензія1 АВК1.jpeg
31 січня 2020 08:46
оренда МТБ3.jpeg
31 січня 2020 08:46
оренда МТБ2.jpeg
31 січня 2020 08:46
оренда МТБ1.jpeg
31 січня 2020 08:46
оренда МТБ.jpeg
31 січня 2020 08:46
ліцензія АВК.jpeg
31 січня 2020 08:46
оренда МТБ4.jpeg
30 січня 2020 22:40
28.pdf
30 січня 2020 22:40
8.pdf
30 січня 2020 22:40
9.pdf
30 січня 2020 22:40
10.pdf
30 січня 2020 22:40
11.pdf
30 січня 2020 22:40
23. Довідка ст17.pdf
30 січня 2020 22:40
27.pdf
30 січня 2020 22:40
17.pdf
30 січня 2020 22:40
25.pdf
30 січня 2020 22:40
24.pdf
30 січня 2020 22:40
21.pdf
30 січня 2020 22:40
20.pdf
30 січня 2020 22:40
19.pdf
30 січня 2020 22:40
18.pdf
30 січня 2020 22:40
26.pdf
30 січня 2020 22:40
29.pdf
30 січня 2020 22:40
16.pdf
30 січня 2020 22:40
3.pdf
30 січня 2020 22:40
4.pdf
30 січня 2020 22:39
15.pdf
30 січня 2020 22:39
14.pdf
30 січня 2020 22:39
5.pdf
30 січня 2020 22:39
13.pdf
30 січня 2020 22:39
7.pdf
30 січня 2020 22:39
2.pdf
30 січня 2020 22:39
1.pdf
30 січня 2020 22:39
6.pdf
30 січня 2020 22:39
12.pdf
30 січня 2020 22:39
договір.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_ЖУРАВЛ_ОВ.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_ВАЩЕНКО.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_БЕЛЕНЯ.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_IЛ_ЧИШИН.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_МАТВEEВ.pdf
30 січня 2020 22:39
Техніка.pdf
30 січня 2020 22:39
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
30 січня 2020 22:39
Зем Сн Чадий.pdf
30 січня 2020 22:39
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
30 січня 2020 22:39
Пасп Висоцький.zip
30 січня 2020 22:39
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_ПЕД_КО.pdf
30 січня 2020 22:39
ДОГОВIР_ЦПХ_ПЕД_КО (1).pdf
30 січня 2020 22:39
КАМАЗ.pdf
30 січня 2020 22:39
Диплом Матвеєва.pdf
30 січня 2020 22:39
Зем снар тех тал.pdf
30 січня 2020 22:39
відомості учасника.pdf
30 січня 2020 22:39
статут25 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут24 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут20 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут23 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут21 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут26 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут22 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут6 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут7 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут12 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут5 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут9 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут19 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут13 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут11 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут28 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут27 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут15 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут4 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут14 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут3 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут10 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут18 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут8 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут16 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут17 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут2 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут1 001.jpg
30 січня 2020 22:39
рішення гідро 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут29 001.jpg
30 січня 2020 22:39
опис 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут30 001.jpg
30 січня 2020 22:39
рішення гідро1 001.jpg
30 січня 2020 22:39
статут 001.jpg
30 січня 2020 22:39
дог волод3.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог волод2.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог волод4.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог волод1.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог послуги1.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог послуги.jpeg
30 січня 2020 22:38
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 січня 2020 22:38
дог перевез1.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог волод.jpeg
30 січня 2020 22:38
довідка.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог перевез.jpeg
30 січня 2020 22:38
довідка1.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог волод5.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог послуги3.jpeg
30 січня 2020 22:38
дог послуги2.jpeg
30 січня 2020 22:38
графік.jpeg
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ИВР.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_Т2.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ССР.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ДЦ.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ДЦ розрахунки.pdf
30 січня 2020 22:38
r_49_ДЦ_ОПР.pdf
30 січня 2020 22:38
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

ТОВ Евродизайн

ТОВ СМ-Рембуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
Переможець 2 679 990,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
2 679 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2020 11:21
Дод.угода №2.jpeg зміни до договору
08 серпня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 14:59
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
12 березня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 17:15
Договір №14.pdf укладений
21 лютого 2020 17:12
Додаток 12.1 Календарний план робіт.pdf укладений
21 лютого 2020 17:12
Додаток 12.2 Договірна ціна.pdf укладений
21 лютого 2020 17:12
Додаток 12.3 Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
21 лютого 2020 17:12
Додаток 12.4 Локальний кошторисний розрахунок.pdf укладений
21 лютого 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п.3.7: ПРИМІТКА: на даний час щодо виконання даних робіт виділена сума в розмірі 1 798 490 грн. 00 коп. з ПДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2020-2021 років до завершення капітального ремонту по мірі надходження коштів; в п.4.2 Замовник може сплачувати аванс Підряднику в розмірі до 30%.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода №1 до дог. №14 від 20.02.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п.3.1 договору : Ціна цього договору зменшується на 68 020 грн 09 коп. і становить 2 611 969 грн. 91 коп. з ПДВ. В п.3.7: ПРИМІТКА: на даний час щодо виконання даних робіт виділена сума в розмірі 2 611 969 грн. 91 коп. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №2 до договору №14 від 20.02.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 611 969,91
UAH (в тому числі ПДВ 435 328,31 UAH)