Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Вебсайт: | https://plil.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Контактна особа: |
Олександра Довгаль +380661073361 oleksa.dovgal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2024 15:33 |
Початок аукціону: | 21 червня 2024 11:25 |
Початок аукціону: | 21 червня 2024 11:25 |
Очікувана вартість: | 63 438 726,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 317 193,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до Плану фінансування Замовника обсяг робіт, доручених до виконання у 2024 році у вартісному виразі складає - 10 421 747,76 грн. Відповідно до бюджетних призначень Замовника обсяг робіт, доручених до виконання у 2025 році у вартісному виразі складає 53 016 979,08 грн.
Відповідно до бюджетних призначень Замовника обсяг робіт, доручених до виконання у 2025 році у вартісному виразі складає 53 016 979,08 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти банківських днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2024 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2024 15:33 |
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
05 червня 2024 15:33 |
Тендерна документація за Особливостями (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
05 червня 2024 15:33 |
Тендерна документація за Особливостями (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
05 червня 2024 15:33 |
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
05 червня 2024 15:33 |
Зміни до Тендерної документації до Закупівлі.docx | |
05 червня 2024 15:33 |
Зміни до Тендерної документації до Закупівлі.docx |
05 червня 2024 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
Тендерна документація за Особливостями (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
Тендерна документація за Особливостями (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
Зміни до Тендерної документації до Закупівлі.docx
|
||||||
05 червня 2024 15:33 |
Зміни до Тендерної документації до Закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Замовником в тендерній документації по закупівлі було визначено такий кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У Договірній ціні учасника ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» - в Відомості ресурсів (файли 10_ДЦ_ВРЗКР, 10_ДЦ_ПВР) в розділі Будівельні машини і механізми, зазначено, що для виконання робіт по закупівлі ним буде використовуватися, зокрема Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Проте, як видно з довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 6 від 07.06.2024р. у учасника ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» відсутня будь-яка зварювальна установка.
2. Крім того, в Договірній ціні, в локальних кошторисах ЛК 02-01-05, 02-01-04 передбачено виконання робіт з прокладання трубопроводів водопостачання з поліетиленових (поліпропіленових) труб. Але в розділі Будівельні машини і механізми (або іншому розділі Відомостей ресурсів (файли 10_ДЦ_ВРЗКР, 10_ДЦ_ПВР) учасником не зазначено використання апарату для стикового зварювання поліетиленових труб). Тобто вартість роботи цього апарату не врахована до загальної суми тендерної пропозиції. А якщо додати використання такої установки у Розділ Будівельні машини і механізми Відомості ресурсів, то програма АВК-5, за допомогою якої учасником було сформовано Договірну ціну (суму тендерної пропозиції) автоматично перерахує вартість робіт (суму пропозиції) і вона автоматично збільшиться і не відповідатиме сумі, визначеної учасником у тендерній пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому має бути відхилена на підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Керуючись ч.5 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ТОВ «ЛІГАСТРОЙ ПЛЮС» звертається з вимогою щодо врахування вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ».
Директор
ТОВ "ЛІГАСТРОЙ ПЛЮС"
Я.В.Калугін
«Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до Тендерної документації;
інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 5 до Тендерної документації), — згідно з Додатком 5 до Тендерної документації;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до Тендерної документації.
За розділом 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність, зокрема критерію 1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1) Щодо першого зауваження Вимоги.
На виконання вимог підпунктів 1.1. та 1.2. Критерію 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати наступні документи та інформацію:
1.1. Довідка за формою Додатку 2 тендерної документації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування/залучення.
Обов’язкова наявність в учасник або залучення учасником або наявність у субпідрядної організації (співвиконавця) або залучення субпідрядною організацією (співвиконавцем) наступного обладнання, будівельних машин і механізмів:
не менше 1-го навантажувача фронтального (або одноковшевого) (вантажопідйомністю не менше 2 т.);
не менше 1-го автомобiля бортового (вантажопідйомністю не менше 5 т.);
не менше 1-го самоскида (вантажопідйомністю не менше 5 т.);
не менше 1-го крана на автомобільному ходу (вантажопідйомністю не менше 6 т.);
не менше 1-го екскаватора (місткість ковша не менше 0,25 м3).
1.2. Документи, що підтверджують правову підставу володіння/користування/залучення всіх транспортних засобів, зазначених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (або технологічного транспортного засобу), або видаткові накладні, тощо), або копії договорів* оренди/найму, або лізингу, або договорів про надання послуг будівельної техніки.
У складі своєї пропозиції Переможець надав:
Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.06.2024 № 6 (далі – Довідка 6);
Договір оренди рухомого майна (транспорту, машин та механізмів) від 03.11.2022 № 15 (далі – Договір 15);
Договір оренди транспортного засобу від 11.01.2023 № 5/06 (далі – Договір 05/06).
У Довідці 6 Переможець зазначив інформацію про наступні обладнання, будівельні машини і механізми:
Екскаватор-наватажувач JCB 4CX SITEMASTER ( в кількості 2 одиниці);
Вантажний бортовий автомобіль MERCEDESBENZ ACTROS 2535;
Автомобіль вантажний спеціалізований самоскид КАМАЗ 5511 ПЕ;
Вантажний спеціальний автокран КРАЗ 65101.
За Договором 15 Переможець користується Екскаваторами-наватажувачами JCB 4CX SITEMASTER. За договором 5/06 Переможець користується вантажнии бортовим автомобілем MERCEDESBENZ ACTROS 2535, автомобілем вантажним спеціалізованим самоскидом КАМАЗ 5511 ПЕ та вантажним спеціалізованим автокраном КРАЗ 65101.
У Вимозі Товариство зазначило, що у відомості ресурсів, яку Переможець надав на виконання вимог Додатку 5 до Тендерної документації, визначено обладнання – установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Водночас у Довідці 6 Переможець не зазначив інформації про таке обладнання.
Своєю чергою вимогами підпунктів 1.1. та 1.2. Критерію 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження відповідності Критерію 1 не вимагалось обов’язкове надання інформації про установку для зварювання ручного дугового (постійного струму).
Як вже наведено вище підпунктом 1.1. Критерію 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено вичерпний перелік обладнання, будівельних машин і механізмів, які повинен показати учасник, зокрема і Переможець, уна підтвердження відповідності Критерію 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
2) Щодо другого зауваження Вимоги.
На виконання вимог Додатку 5 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник повинен надати:
договірну ціну (тверду) за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом від 01.11.2021 року №281 (далі – Настанова);
локальні кошториси на будівельні роботи (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові;
відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові.
У складі своєї пропозиції Переможець надав:
Договірну ціну;
Локальний кошторис 02-01-05;
Локальний кошторис 02-01-04;
Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів.
У Вимозі Товариство зазначає, що Договірна ціна, Локальний кошторис 02-01-05 та Локальний кошторис 02-01-04 визначають позицію робіт з прокладання трубопроводів водопостачання з поліетиленових (поліпропіленових) труб. Також Товариство зауважує, що підсумкові відомості ресурсів до наведених локальних кошторисів не визначено використання апарату для стикового зварювання поліетиленових труб.
Водночас технічним завдання (технічними вимогами до предмета закупівлі) Додатку 5 до Тендерної документації не визначалось обов’язковість визначення в відомості до локальних кошторисів обладнання - апарату для стикового зварювання поліетиленових труб, зокрема щодо виконання робіт з прокладання трубопроводів водопостачання з поліетиленових (поліпропіленових) труб. Тендерної документацією не визначалось заборони надання пропозиції щодо виконання частини робіт за локальним кошторисом за власний рахунок учасника. Як вже зазначено вище Локальний кошторис 02-01-05 та Локальний кошторис 02-01-04 Переможця визначають позицію робіт з прокладання трубопроводів водопостачання з поліетиленових (поліпропіленових) труб. Тобто Переможець наданням пропозиції таким чином зобов’язується виконати і ту частину робіт, навіть власними умовно неоплаченими силами. Крім того підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів не суперечать нормам Настанови, в тому числі шляхом формування їх наведеним чином. І знову ж таки не суперечать вимогами технічного завдання (технічних вимог до предмета закупівлі) Додатку 5 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Переможця відповідає наведеному кваліфікаційному критерію, умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації. Тому відсутні підстави для задоволення Вимоги.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000013 ● 4fdf8412c15b4754868f0b8760ed5c61
- Статус: завершено ● Дата: 16 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-05-30-006679-a 30.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 10:13:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту хірургічного відділення з операційним блоком головного корпусу стаціонару КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-006679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясніть, яким чином (зазначити назву файлу, документ та пункти в документі) учасник ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» підтвердив вимоги Замовника визначені пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання «обов’язкова наявність у учасника або залучення наступних працівників: не менше 4 кваліфікованих робітників з інструментом. Згідно НК України «Класифікатор професій»».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 15:54:22
Пояснення на запит від 11.07.2024 року
ПОЯСНЕННЯ
На запит Державної аудиторської служби України від 11 липня 2024 року (дата публікації 11 липня 2024 року о 10 годині 13 хвилин) про надання пояснень із додаванням підтверджуючих документів у межах проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-07-09-000013) процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт хірургічного відділення з операційним блоком головного корпусу стаціонару КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; номенклатура 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Предмет закупівлі), код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; номенклатура 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: (UA-2024-05-30-006679-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАВЛГРАДСЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає пояснення щодо питань.
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» Комунальним некомерційним підприємством «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради видано наказ від 30.03.2021 року № 224 «Щодо підготовки та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», відповідно якому за підготовку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі призначені відповідальні працівники згідно Додатку 2 до наказу, методом моніторингу і аналізу ринку з урахуванням потреб лікарні.
Закупівля проведена відповідно до рапорта від інженера АГП КНП «ПЛІЛ» ПМР –
в рамках капітального ремонту на об’єкті хірургічного відділення з операційним блоком головного корусу стаціонару буде виконаний комплекс робіт, який допоможе оновити його до сучасних стандартів та поліпшити експлуатаційні характеристики будівлі. Для покращення умов перебування хворих в відділенні та ефективної роботи медичного персоналу передбачено заходи, спрямовані на збереження здоров'я пацієнтів за рахунок поліпшення матеріально - технічного оснащення не тільки м. Павлограду а й всього Західно - Донбаського регіону, на підставі рапорту інженера з ремонту виникла потреба провести закупівлю робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного відділення з операційним блоком головного корпусу стаціонару КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради» за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541" за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі 63 438 726,84 грн. Очікувана вартість закупівлі: 63 438 726,84 грн. Строк виконання робіт – до 31.12.2025 р. Кількість та обсяги робіт зазначаються в додатку 5. Обґрунтування вартості предмета закупівлі відповідно до Наказу МРЕТСГ України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». За результатами розгляду ТОВ « Перша будівельна Експертиза» проектної документації на "Капітальний ремонт хірургічного відділення з операційним блоком головного корпусу стаціонару КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради» за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541", встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта реконструкції, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, та інженерного забезпечення; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; інженерно - технічних заходів цивільного захисту; кошторисної частини проектної документації; енергозбереження) і надано позитивний експертний звіт № 240311-02/А від 25 березня 2024 року. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі затвердженого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням кошторисних норм України у будівництві згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 року №281 та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по даному об'єкту. Замовник надає копію експертного звіту № 240311-02/А від 25.03.2024 року (Додається).
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» Комунальне некомерційне підприємство «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради оприлюднила обґрунтування технічних та якісних характеристик по Предмету закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість Предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-05-30-006679-a Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик Предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості Предмета закупівлі: https://plil.dp.ua/ ( У розділі «Закупівлі»).
Питання 2. Поясніть, яким чином (зазначити назву файлу, документ та пункти в документі) учасник ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» підтвердив вимоги Замовника визначені пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання «обов’язкова наявність у учасника або залучення наступних працівників: не менше 4 кваліфікованих робітників з інструментом. Згідно НК України «Класифікатор професій»».
Пояснення, щодо підтвердження вимоги Замовника визначені пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання «обов’язкова наявність у учасника або залучення наступних працівників: не менше 4 кваліфікованих робітників з інструментом. Згідно НК України «Класифікатор професій»»:
Замовник у п. 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації вимагав «Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язкова наявність у учасника або залучення наступних працівників: не менше ніж 4 кваліфікованих робітників з інструментом*.
*Згідно НК України "Класифікатор професій".
На виконання вищевказаної вимоги Учасник – ТОВ «БК-НОВОСТРОЙ» надав довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю Вихідний № 1 від 10.06.2024 «20. Довідка наявність працівників» в якій містяться відомості про залучення таких працівників:
п. 6. Зварник Ісламов Рінат Рашидович (згідно з Класифікатором професій код за НК 7219), п. 7. зварник (згідно з Класифікатором професій код за НК 7219) Дмитрієв Михайло Олександрович, п. 5. Слюсар-ремонтник (згідно з Класифікатором професій код за НК 7233) Лопатенко Юрій Сергійович, п. 11. Монтажник будівельний (згідно з Класифікатором професій код за НК 7120) Чухло Павло Юрійович.
Перелік робітників з інструментом міститься в Розділі 7 Класифікатору професій (Кваліфіковані робітники з інструментом), Додаток А (обов’язковий), за кодами 7111–7990 Згідно НК України "Класифікатор професій".
Також, на кожного працівника, зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, учасником було надано сканкопію протоколу «21. ПРОТОКОЛ ОП» та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці «22. Посвідчення робітників з ОП» в яких зазначено ПІБ, посада та місце роботи кожного працівника.
Додатки:
1. Копія Експертного звіту № 240311-02/А від 25 березня 2024 року – 16 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2024 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІГАСТРОЙ ПЛЮС" |
58 682 393,57
UAH з ПДВ
|
58 365 199,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" |
62 942 834,60
UAH з ПДВ
|
58 682 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІГАСТРОЙ ПЛЮС" #41853048 |
Відхилено |
58 365 199,94
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 14:37
|
|
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" #42019731 |
Переможець |
58 682 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 09:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 13:23
|
Ду № 2 до Договору № 174.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 14:07
|
Договірна ціна 2024-2025 рік.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 14:00
|
Договірна ціна 2025 рік.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 14:00
|
Договірна ціна 2024 рік.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 14:00
|
Додаткова угода №1 до договору №174.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 14:45
|
Договірна ціна на 2024 рік.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:44
|
Договірна ціна на 2024-2025 роки.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:44
|
Договірна ціна на 2025 рік.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:44
|
Договір № 174 від 12.07.2024 року з ТОВ БК-НОВОСТРОЙ.pdf | укладений |
15 липня 2024 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням вартості робіт, зменшити суму договору на 1 108 874,73 грн (один мільйон сто вісім тисяч вісімсот сімдесят чотири гривні) в т. ч. ПДВ 184 812,46 грн (сто вісімдесят чотири тисячі вісімсот дванадцять гривень 46 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в реквізити Сторін та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |