Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
Код ЄДРПОУ: | 39117736 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ОНОПРІЄНКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Котиченко Олександра 380632649010 kotychenko.oleksandra_vzn2022m@chipb.org.in |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:23 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:23 |
Очікувана вартість: | 24 025 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 127,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 (зі змінами) та Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 (зі змінами) «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно гарантії 200 000,00 грн. (Двісті тисяч грн. 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні довірчі послуги». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Перелік випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, передбачений ч. 3 ст. 25 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді гарантії виданої банком в електронній формі та в розмірі 0,5 % від суми договору про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено підпунктом 6.1. пункту 6 розділу VІ. тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж 5 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням суми гарантії. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абз. 4 п. п. 3 п. 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником поставлених товарів за кількістю та якістю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків виконання поставки. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю (умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю), сума яких визначена банківською гарантією, та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, та у випадку порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору. Порядок сплати банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку визначається у відповідності до розділу 5 Положення. До банківської гарантії також додаються копії банківських документів, а саме: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2024 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2024 11:20 |
27.08.2024 зміни.doc | |
27 серпня 2024 11:20 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція-нова редакція.docx | |
27 серпня 2024 11:20 |
Додаток 2 - перелік для учасників-нова редакція.doc | |
27 серпня 2024 11:20 |
Додаток 3 - перелік для переможця-нова редакція.docx | |
27 серпня 2024 11:20 |
Додаток 4 Технічні та якісні вимоги-нова редакція.docx | |
27 серпня 2024 11:20 |
Додаток 5 - проект договору про закупівлю-нова редакція.doc | |
27 серпня 2024 11:19 |
Тендерна документація Модульні 2-нова редакція.docx | |
26 серпня 2024 17:49 |
26.08.2024 зміни.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-05-000007 ● c83db018cb494ec0b08e4975f7930554
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2024 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2024 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.11.2024 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-16-006149-a від 16.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 16:25:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Мобільні будівлі збірно-розбірні (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-006149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-08 16:28:35
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Мобільні будівлі збірно-розбірні (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-006149-a), надаєм
1. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. У пункті 3 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. На виконання плану заходів, щодо реалізації Концепції модернізації закладів освіти системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій та здійснення професійно-технічного навчання, перепідготовки осіб рядового і молодшого навчальницького складу, працівників органів та підрозділів цивільного захисту виникла необхідність створення додаткових умов для навчання курсантів та слухачів, а саме додаткового придбання двох одиниць мобільних будівель збірно-розбірних, які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника. Замовником було підготовлено технічні характеристики предмета закупівлі, що найбільше відповідають вимогам та потребам замовника, які були відображені в Додатку 4 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація). При цьому, очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 шляхом використання методу «порівняння ринкових цін» товарів з технічними та якісними характеристиками що відповідають предмету закупівлі і отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Відповідно до п.2 розділу І Примірної методики ринкова ціна - ціна, яка встановлюється безпосередньо на реальному ринку під впливом співвідношення попиту і пропозиції, або ціна конкретних угод, які відбулись на вільному ринку під впливом виключно ринкових факторів. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень (п.3 розділу ІІ Примірної методики). Отже, Замовником у відповідності до Примірної методики з метою проведення аналізу реального ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівель, направлено запити (із загальним технічним описом мобільних будинків) і отримано відповідні комерційні пропозиції від учасників ринку. За результатами опрацювання отриманих трьох комерційних пропозицій учасників ринку замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до змін до кошторису установи замовника на 2024 рік згідно загального фонду (код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету – 1006280 Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій), та згідно довідки про зміни до кошторису на 2024 рік №6110 від 21.03.2024р. (зокрема в розмірі 8840000,00грн. за рахунок економії коштів з придбання товару згідно закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-29-011052-a) і додатково виділених коштів згідно довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2024 рік №6411 від 15.08.2024р.), а саме відповідні призначення за кодом КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» затверджені в сумі 24 040 000,00 грн.
2. Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://chipb.dsns.gov.ua/upload/2/2/4/8/2/4/5/obgruntuvannia-do-zakupivli-ua-2024-08-16-006149-a.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 14:19:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Мобільні будівлі збірно-розбірні (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-006149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 №659 зазначено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» відсутні копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або копії наказів про прийняття на роботу таких осіб.
Чому Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не застосував вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в частині надання документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або копії наказів про прийняття на роботу таких осіб?
2. Протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 №659 зазначено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» міститься документ від 31.08.2024 Вих. 25/3/т «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», відповідно до якого фактичні характеристики запропонованого учасником товару (стіни зовнішні) – «Сендвіч-панелі заводського виготовлення товщиною не менше 100 мм з утеплювачем…», що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Надати інформацію із зазначенням які саме характеристики в поданому документі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (файл – «25 dod2_3.1 dod4.pdf») не відповідали умовам технічної специфікації тендерної документації. Також, в інформації про невідповідність умовам технічної специфікації тендерної документації зазначити «№ з/п», «Найменування характеристики», «Вимоги замовника згідно характеристики», «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару *» невідповідностей, що були підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 18:08:45
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Мобільні будівлі збірно-розбірні (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-006149-a), а тако
1.Протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 №659 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" по закупівлі «Мобільні будівлі збірно-розбірні (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 – Конструкції та їх частини)», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Замовником було встановлено, що остання не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене вище, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не мав підстав застосовати вимоги пункту 43 Особливостей і розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п.3.1. Додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати згідно встановлених вимог в Додатку 4 до тендерної документації, зокрема: Заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію* згідно розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці, а так само щодо всіх без виключення вимог замовника згідно характеристик предмету закупівлі). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам. У випадку, якщо фактичні показники запропонованого учасником товару є якісно переважаючими від технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції подає порівняльну таблицю (по кожному показнику, що є якісно переважаючим від вимог замовника учасник надає обґрунтування у відповідному розділі або графі технічної специфікації). * Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам Замовника без виразів «не менше» / «не більше», «або еквівалент» тощо. У разі наявності у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» відповідної технічної специфікації, яка заповнюється та надається учасником у складі тендерної пропозиції, виразів «не менше» / «не більше», «не нижче», «або еквівалент» тощо, зазначене вважатиметься копіюванням вимог замовника, а не підтвердженням їх виконання, та буде розцінене замовником як «відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», а, отже, і не підтверджуватиме відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності в сторону меншого значення, некомплектний тощо).
Відповідно до підпункту 6.1. пункту 6 розділу ІІІ."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, які Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити, зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
В Додатку 4 до тендерної документації встановлено технічну специфікацію до предмета закупівлі.
Відповідно до Розділу 2. Інструкція щодо заповнення учасником форми «Технічна специфікація» додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник в складі документів тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, заповнену та засвідчену належним чином технічну специфікацію згідно розділу 1 цього додатку (у стовпці «Фактичні характеристики запропонованого учасником товару» зазначаються фактичні показники запропонованого учасником товару (інформацію надати не змінюючи порядок характеристик, що визначені в таблиці, а так само щодо всіх без виключення вимог замовника згідно характеристик предмету закупівлі). Фактичні показники запропонованого учасником товару повинні бути не гіршими ніж це зазначено у вимогах замовника щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або якісно переважаючими (без здорожчання предмету закупівлі) щодо передбачених тендерною документацією), а також повинні підтверджувати відповідність встановленим замовником вимогам.
Згідно з приміткою 1 Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам Замовника без виразів «не менше» / «не більше», «або еквівалент» тощо.
Відповідно до п.7.7 Таблиці 1 Розділу 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Мобільна будівля збірно-розбірна на чотири навчальні класи) Додатку 4 до тендерної документації: найменування характеристики - Стіни зовнішні, вимоги замовника згідно характеристики - Сендвіч-панелі заводського виготовлення товщиною не менше 100 мм з утеплювачем PUR або PIR (пінополіізоціанурат - прийнятий показник теплопровідності матеріалу (λі) - 0,025 Вт/(м·К), або якісніший показник, щільність (ρ) – не менше 30 кг/м³), або не менше 150 мм мінеральної вата (прийнятий показник теплопровідності матеріалу (λі) - 0,048 Вт/(м·К), або якісніший показник, щільність (ρ) – не менше 100 кг/м³), що задовольняє теплоізоляційним нормам. Колір зовнішньої та внутрішньої сторона панелей по RAL погоджується Замовником.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» міститься документ від 31.08.2024 Вих. 25/3/т «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» (файл – «25 dod2_3.1 dod4.pdf»), відповідно до п.7.7 Таблиці 1 Розділу 1 якого фактичні характеристики запропонованого учасником товару (стіни зовнішні) – «Сендвіч-панелі заводського виготовлення товщиною не менше 100 мм з утеплювачем PUR або PIR (пінополіізоціанурат - прийнятий показник теплопровідності матеріалу (Лі) - 0,025 Вт/(м К), або якісніший показник, щільність (р) -ЗО кг/м3), або 150 мм мінеральної вата (прийнятий показник теплопровідності матеріалу (Лі) - 0,048 Вт/(м-К), або якісніший показник, щільність (р) -100 кг/м3), що задовольняє теплоізоляційним нормам. Колір зовнішньої та внутрішньої сторона панелей по RAL погоджується Замовником.»
Разом з тим, як зазначалося вище, вимогами Документації передбачено, що не допускається застосування висловів: виразів «не менше» / «не більше», «не нижче», «або еквівалент» тощо в детальному описі предмета закупівлі, оскільки зазначене вважатиметься копіюванням вимог замовника, а не підтвердженням їх виконання, та буде розцінене замовником як «відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», а, отже, і не підтверджуватиме відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.3.1. Додатку 2 тендерної документації).
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Крім цього, аналогічної правової позиції, яка була відображена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2024 № 12394-р/пк-пз (закупівля № UA-2024-05-16-011705-a), дотримується і орган оскарження, який зобов’язав замовника закупівлі скасувати рішення про визначення переможця закупівлі, який в своїй тендерній пропозиції вказав клас захисту - не нижче, що не відповідало вимогам документації.
Вказану правову позицію також було враховано замовником під час прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", яке було оформлено протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 №659, оскільки в протилежному випадку мало б місце неправомірне визначення переможця процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС" |
23 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 779 869,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
23 820 000,00
UAH з ПДВ
|
22 779 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС" |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС" #42836374 |
Рішення скасоване |
22 779 869,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:41
|
ТОВ "БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС" #42836374 |
Відхилено |
22 779 869,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:45
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Відхилено |
22 779 870,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 16:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР-ВС" #39268892 |
Переможець |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 14:46
|
Додаткова угода №1 від 29.11.2024 до договору №320 від 14.10.2024.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 11:02
|
Договір № 320 від 14.10.2024.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення строку поставкипп4 п19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |