Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги № 6 на вул. Зоологічна, 3 (За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 991 540,00 UAH
UA-2020-08-07-003034-b 60f49d81583543a39137a333f4e98ff5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Вершигора Васильович

380442358057 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Контактна особа: Анатолій Вершигора Васильович
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 15:12
Очікувана вартість: 9 991 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 957,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49957.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги № 6 на вул. Зоологічна, 3 (За кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Зоологічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів ф. КБ-2в. Остаточний розрахунок за виконані роботи Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати робіт: 30%
відстрочка платежу протягом більше 121 календарного дня: 30%
відстрочка платежу протягом від 91 календарного дня до 120 календарних днів: 20%
відстрочка платежу протягом від 61 календарного дня до 90 календарних днів: 10%
відстрочка платежу протягом від 31 календарного дня до 60 календарних днів: 5%
відстрочка платежу протягом 30 календарних днів і менше: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-003034-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 12 серпня 2020 20:33
Нецінові критерії
Умовами закупівлі передбачено встановлення нецінових критеріїв до учасників, зокрема, умови оплати – відстрочка платежу. Ні Замовник, ні головний розпорядник бюджетних коштів – КМДА, не є прибутковими організаціями, а тому не отримують ні прибутку ні будь-якої економії. Не зрозумілим є питання доцільності встановлення такого критерію, адже пунктом 10.7.. проекту Договору, розміщеного тендерній документації, фактично передбачена автоматична відстрочка платежу у разі затримки бюджетного фінансування «...Розрахунки здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за виконанні роботи.». Якщо врахувати те, що закупівля фінансується за рахунок бюджетних коштів, то застосування критерію відстрочка платежу, може призвести до необґрунтованого завищення вартості робіт переможцем, що в свою чергу може спричинити збитки відповідному бюджету. Додатково прошу надати пояснення, якщо переможець встановить відстрочку платежу у 121 календарний день, чи є вірогідність того, що здійснить оплату за фактично виконані роботи значно раніше, наприклад, на 30 календарний день? Чи є вірогідність того, що при підписанні договору можливе встановлення іншого строку оплати? З метою недопущення необґрунтованих зайвих витрат публічних коштів та усунення умов і можливостей завдання шкоди відповідному бюджету, просимо внести зміни до тендерної документації та умов закупівлі, виключивши необґрунтоване застосування неціанового критерію у вигляді нікому не потрібної відстрочки платежу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 17:48
вимога врахована, готуються зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003034-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 12 серпня 2020 20:34
Усунення дискримінаційних вимог
Тендерною документацією встановлено, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Згідно із ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаємо, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії сертифікату управління якістю ІSO 9001:2015, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 9001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якими документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більш того, за даними офіційного веб - порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії сертифікату управління якістю ІSO 9001:2015
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 17:47
вимога врахована, готуються зміни до тендерної документації

Документи

17 серпня 2020 17:47
ua_2020_08_07_003034_b.pdf

Документи

17 серпня 2020 17:47
ua_2020_08_07_003034_b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000054 ● fe59156ce9d343a490195672f57f653c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
68 UA-2020-08-07-003034-b 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 9 931 655,27
UAH з ПДВ
9 931 655,27
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 952 158.69 Документи
ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД 9 691 640,00
UAH з ПДВ
9 691 640,00
UAH з ПДВ
1 9 691 640 Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:13
ст.17.pdf
04 вересня 2020 16:13
ч.12.pdf
04 вересня 2020 16:13
Довідка податкова.zip
04 вересня 2020 16:13
Довідка МВС.pdf
26 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:09
3 повноваження.rar
26 серпня 2020 16:09
гарантія Зоологічна.rar
26 серпня 2020 16:09
Банківські довідки.pdf
26 серпня 2020 16:09
44 згода техзавдання.pdf
26 серпня 2020 16:09
2 Зоо Кошторис.rar
26 серпня 2020 16:09
43 акт огляду Зоо.pdf
26 серпня 2020 16:09
1 Договір ліц на АВК.pdf
26 серпня 2020 16:09
42 Графік Зоо 2021.pdf
26 серпня 2020 16:09
41 Графік Зоо2020.pdf
26 серпня 2020 16:09
35 лист без авансу.pdf
26 серпня 2020 16:09
34 ДЕКЛАРАЦІЯ про МТБ.pdf
26 серпня 2020 16:09
33 Дозвіл.pdf
26 серпня 2020 16:09
32 Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 16:09
32 1 пояснення ліцензія.pdf
26 серпня 2020 16:09
30 цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:09
29 довідка ст17.pdf
26 серпня 2020 16:09
28 банківські довідки.pdf
26 серпня 2020 16:06
26 Фінзвітність за 2019.pdf
26 серпня 2020 16:06
22 накази працівники.rar
26 серпня 2020 16:06
21 документи ОП.rar
26 серпня 2020 16:06
14 довідка МТБ.pdf
26 серпня 2020 16:06
13 гарантійний санкції.pdf
26 серпня 2020 16:06
20 форма 1ДФ 2кв..pdf
26 серпня 2020 16:06
12 Відомості з ЄДРПОУ .pdf
26 серпня 2020 16:06
18 довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 16:06
11 довідка субпідряд.pdf
26 серпня 2020 16:06
10 сфера.pdf
26 серпня 2020 16:06
9 Сертифікат ISO.PDF
26 серпня 2020 16:06
7 довідка довкілля.pdf
26 серпня 2020 16:06
6 лист згода термін дії.pdf
26 серпня 2020 16:06
5 довідка ненадання.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 10:44
пропозиція.pdf
26 серпня 2020 10:44
Статут.pdf
26 серпня 2020 10:44
ст 17.pdf
26 серпня 2020 10:44
податки пояснення.pdf
26 серпня 2020 10:44
описи.pdf
26 серпня 2020 10:44
Наказ на директора.pdf
26 серпня 2020 10:44
мтб.pdf
26 серпня 2020 10:44
лист згода.pdf
26 серпня 2020 10:44
кошторис.zip
26 серпня 2020 10:44
код статут.pdf
26 серпня 2020 10:44
забезпечення.zip
26 серпня 2020 10:44
витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 10:44
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 9 931 655,27
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
9 931 655,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:33
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:40
Дод. угода № 4 до договору № 254 від 22.09.2020 - ТОВ Абсолют -Клімат - кап. рем. вул. Зоологічна, 3..pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:20
Договір №254.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 16:52
Дод. угода № 1 до договору № 254 від 22.09.2020 - ТОВ Абсолют -Клімат - кап. рем. вул. Зоологічна, 3.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:48
об'єктиний кошторис відділення № 6 (2).pdf укладений
24 вересня 2020 10:46
об'єктиний кошторис відділення № 6 (1-2).pdf укладений
24 вересня 2020 10:45
об'єктиний кошторис відділення № 6 (1-1).pdf укладений
24 вересня 2020 10:45
Дефектний акт (2).pdf укладений
24 вересня 2020 10:45
Дефектний акт (1).pdf укладений
24 вересня 2020 10:45
Договір №254.pdf укладений
24 вересня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; в зв'язку зі збільшенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 893 373,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 648 895,52 UAH)