Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002718-b 60e7c491c0414421a2eaac9f3523c0a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелевська Жанна Ігорівна

380473952386
380963506134
chehivkapni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чехівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770191
Місцезнаходження: 19933, Україна , Черкаська обл., с.Чехівка, вул. Центральна,1
Контактна особа: Хмелевська Жанна Ігорівна
380473952386,380963506134
chehivkapni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19933, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський р-н , с. Чехівка, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлену Продукцію допускається із розстрочкою до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:19
технічні вимоги.docx
21 травня 2020 15:18
ТД картопля.docx
21 травня 2020 15:18
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 145 200,00
UAH з ПДВ
98 900,00
UAH з ПДВ
Документи
СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА 156 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:37
Електронний підпис
12 червня 2020 17:35
Лист щодо відгуку
05 червня 2020 16:46
Електронний підпис
05 червня 2020 16:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 червня 2020 16:34
Dovirenist_Savchenko.zip
05 червня 2020 16:34
Dovidka pro nazvu.zip
05 червня 2020 16:34
Bankivska Licenzia.zip
05 червня 2020 16:34
203551_74_12_5_000.zip
04 червня 2020 16:13
загрузки картошка (2).pdf

Публічні документи

05 червня 2020 11:37
Електронний підпис
05 червня 2020 11:33
7.rar
05 червня 2020 11:33
6.rar
05 червня 2020 11:33
5.rar
05 червня 2020 11:33
4.rar
05 червня 2020 11:33
3.rar
05 червня 2020 11:33
2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 98 900,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 12:11
СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
#3427004083
Переможець
99 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 11:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 червня 2020 16:43

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі тендерної пропозиції подано лист відгук № 665/11105 від 27.02.2020 року від Балтського психоневрологічного будинку – інтернату щодо виконання договору № 139 від 09.12.2019 року на поставку картоплі та лист відгук № 704 від 25.04.2019 року від Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради про виконання договору № 134 від 22.05.2018 року. Проте, зазначені відгуки не містять інформацію про забезпеченість працівників санітарним одягом (халатом, рукавицями) та наявності медичних книжок у працівників під час поставок Вимога щодо надання відгуку міститься у підпункті 3 пункту 3 додатку 3 до тендерної документації. Визначення поняття «Позитивний відгук» міститься у пункті 1 розділу І «Загальні положення» ( Позитивний відгук у розумінні замовника-відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення Учасником умов Договору, в тому числі щодо відповідності поставленого товару встановленим вимогам Замовника (контрагента), поставки якісного товару, виконання замовлень вчасно, наявність супровідних документів, забезпеченість працівників санітарним одягом (халатом, рукавицями) та наявність медичних книжок у працівників під час поставок товару.) Для усунення невідповідності надати лист або позитивний відгук від Балтського психоневрологічного будинку – інтернату щодо виконання договору № 139 від 09.12.2019 року на поставку картоплі з інформацією про забезпеченість працівників санітарним одягом (халатом, рукавицями) та наявності медичних книжок у працівників під час поставок або лист або позитивний відгук від Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради про виконання договору № 134 від 22.05.2018 року з інформацією про забезпеченість працівників санітарним одягом (халатом, рукавицями) та наявності медичних книжок у працівників під час поставок 2 У складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 201 від 03.06.2020 проте зазначена довідка не містить стажу роботи у учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ Вимога визначена у підпункті 1 пункт 2 додатку 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідності надати лист або довідку або інформацію в довільній формі про стаж роботи працівників у ТОВ ФУД ПОСТАЧ, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 201 від 03.06.2020

Документи

16 червня 2020 16:37
Електронний підпис
16 червня 2020 16:31
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1 У складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без № та дати. Зазначена довідка не містить інформації про стаж роботи працівників у ФОП СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА Вимога згідну підпункт 1 пункт 2 додатку 3 до тендерної документації Для усунення невідповідності надати лист або довідку або інформацію в довільній формі про стаж роботи працівників у ФОП СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без № та дати

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
#3427004083
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:24
дод.угода1 картопля.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:54
договір картопля.pdf укладений
01 липня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 07/03
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH