Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:48 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:48 |
Очікувана вартість: | 152 286 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 761 432,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції); - Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним\кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 761432.45 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії. Учасник у складі пропозиції надає гарантійнй лист щодо внесення забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії, в разі визначення його переможцем процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником Підряднику у разі: - неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядника за цим договором повністю або частково; - недотримання умов та/або строків виконання робіт визначених у договорі; - виконання робіт неналежної якості; - використання матеріалів неналежної якості; - порушення вимог проектної документації; - порушення вимог будівельних стандартів, будівельних норм і правил; - дострокового розірвання Замовником договору у випадку, якщо Підрядник не виконує або неналежно виконує свої зобов’язання за цим договором; - дострокового розірвання договору з ініціативи Підрядника. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Підрядника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 19:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 19:39 |
Протокол № внесення змін від 17.05.2024.docx | |
17 травня 2024 19:39 |
Протокол № внесення змін від 17.05.2024.docx.p7s.zip | |
17 травня 2024 19:39 |
Протокол № внесення змін від 17.05.2024.docx.p7s | |
17 травня 2024 19:39 |
Перелік змін від 17.05.2024.docx | |
17 травня 2024 19:39 |
Протокол № внесення змін від 17.05.2024_Validation_Report.pdf | |
17 травня 2024 19:36 |
ТД будівництво споруди подвійного призначення ЗДО 132 зі змінами.doc | |
17 травня 2024 19:36 |
Додаток № 5 зі змінами.doc | |
17 травня 2024 19:36 |
Додаток № 2 - зі змінами.doc | |
17 травня 2024 19:36 |
Додаток № 1 зі змінами.doc | |
17 травня 2024 19:36 |
Додаток № 3 зі змінами.doc | |
08 травня 2024 12:00 |
221_ПВР_132.xls | |
07 травня 2024 22:27 |
Додаток № 6.doc | |
07 травня 2024 22:27 |
Додаток № 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2024 15:45
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000014 ● 126bf8373a644abab6744e5965333f7d
- Статус: вирішено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-05-07-010589-a 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-12 12:35:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт
«будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями
протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок)
комбінованого типу №132 Дарницького району м. Києва за адресою: вул.
Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-
7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-010589-a) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9
пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з
наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні
акти, експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» умов
пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про
закупівлю», а саме забезпечення виконання договору в розмірі 5%
його вартості у формі банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-17 16:31:37
Відповідь за запит
Голові державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.07.2024 «Про надання пояснень» щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються робочим проектом (реєстраційний номер Проектної документації PD01:1177-0804-0188-9076) та затверджено експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво № V-0273-23/ПРОЕКСП від 26.12.2023р.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 0045-24/ПРОЕКСП від 08.04.2024р.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
3. На виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії, надана Банківська гарантія № 114806/GL-138/1 дата видачі 26 червня 2024 року, видана АТ «АЛЬТАБАНК».
Додатки:
1. Скан копії експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 0045-24/ПРОЕКСП від 08.04.2024р. та експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво № V-0273-23/ПРОЕКСП від 26.12.2023р.
2. Скан копія оригіналу банківської гарантії № 114806/GL-138/1.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-22 15:20:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м. Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-010589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо набуття у власність дизельного генератора FG Wilson P330-5 під час виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-25 14:38:20
Відповідь на запит
Голові державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 22.07.2024 «Про надання пояснень» щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. На виконання вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн. Замовник визначив наступні вимоги в п. 2 «Примітки» Додатку № 3 до тендерної документації:
«Примітки
…
2. Звертаємо увагу, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник при закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 Розділу Х Закону, процедури закупівлі таких робіт здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. У разі наявності в технічному завданні даної закупівлі положень про набуття замовником у власність товарів, які підлягають локалізації виробництва, Учасник повинен:
- або зазначити у складі пропозиції товари, які передбачені технічним завданням (за умови якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені Законом межі) з додаванням інформації у складі пропозиції у вигляді довідки з інформацією про ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу;
- або запропонувати еквівалент такого товару з дотриманням вимог тендерної документації щодо еквівалентного устаткування з наданням у складі пропозиції: довідки з інформацією інформації у вигляді довідки з додаванням ID-товару у переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу; зобов’язанням забезпечити зміну проекту та отриманням позитивного експертного висновку власним коштом; чинний договір (попередній договір) з проектною організацією, яка є власником авторських прав на наявний проект; гарантійний листом від виробника еквівалентного товару, який містить інформацію про технічні характеристики та вартість такого товару;
- або надати гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування (у разі укладання договору про закупівлю). Такий гарантійний лист повинен містити інформацію про перелік такого товару згідно технічного завдання. В будь-якому випадку необхідно надати документальне підтвердження, передбачене цією приміткою та умовами тендерної документації для підтвердження можливості уникнення незаконного набуття Замовником у власність товару, ступінь локалізації якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання вищезазначеної вимоги Учасник ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» надає в файлі «6.2. Листи на підтвердження технічних вимог.pdf» скан-копію листа вих № 05-ГЛ від 16.05.2024 року «Гарантійний лист щодо підтвердження достатнього ступеню локалізації» в якому зобов’язується після укладання договору забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування, зокрема щодо набуття у власність дизельного генератора FG Wilson P330-5 відкрита.
Крім того Умовами Додатку № 5 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» та укладеним договором на закупівлю «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 684 від 27.06.2024 р. передбачено:
«6.3.15. Якщо виконання робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених п. 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» Підрядник повинен здійснити постачання у повній відповідності до встановлених даним Законом норм. Постачання товару, ступінь локалізації виробництва якого не узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» на момент такої передачі забороняється.
6.3.16. Забезпечити передачу у власність Замовнику товару, ступінь локалізації виробництва якого узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» на момент такої передачі.»
Враховуючи те, що договір на закупівлю «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 684 від 27.06.2024 р. укладено на 2 роки, а пунктом п. 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» визначено різну ступінь локалізації на 2024 рік - 20% а на 2025 рік - 25%, Замовником передбачено забезпечення передачі у власність товару, ступінь локалізації виробництва якого узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» на момент такої передачі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Голові державної аудиторської служби України Аллі БАСАЛАЄВІЙ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2024-07-09-000014 на закупівлю Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, а саме: - проведено роз’яснювальну роботу щодо врахування вимог пункту 13-1 Порядку № 861 про необхідність установлення у тендерній документації Замовником вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено пунктом 13-1 Порядку № 861, якщо замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та/або закупівлю робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону; - на запит управління освіти Учасник-переможець закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» надає гарантійний лист, № 01-в від 07.08.2024, в якому зобов’язується надати відповідні сертифікати чи свідоцтва, передбачені пунктом 13-1 Порядку № 861, на момент підписання актів виконаних робіт з монтажу устаткування (дизельних генераторів) визначених п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-08-08 16:29:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Усунуто
2024-11-22 12:15:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ |
143 794 844,40
UAH з ПДВ
|
143 794 844,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ" |
151 000 000,00
UAH з ПДВ
|
151 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ #36108121 |
Переможець |
143 794 844,40
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 22:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 20:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 14:04
|
ДУ № 2 від 13.12.2024 р.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2024 11:52
|
ДУ № 1 до договору № 684.pdf | зміни до договору |
18 липня 2024 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 10:43
|
Договір № 684 ч.4.pdf | укладений |
27 червня 2024 19:52
|
Договір № 684 ч.1.pdf | укладений |
27 червня 2024 19:52
|
Договір № 684 ч.2.pdf | укладений |
27 червня 2024 19:52
|
Договір № 684 ч.3.pdf | укладений |
27 червня 2024 19:52
|
експертиза (132).pdf | укладений |
27 червня 2024 19:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 4.6 та 13.6 Договору від 27 червня 2024 року № 684 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 143 794 844,40 грн. (сто сорок три мільйони сімсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот сорок чотири гривні 40 копійки) у т. ч. ПДВ (20 %) - 23 965 807,40 грн (двадцять три мільйони дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот сім гривень 40 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1 до даного Договору). Визначення Договірної ціни проводиться згідно Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства. Договірна ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України. На 2024 рік наявні бюджетні зобов’язання становлять 15 372 894,00грн.,(п'ятнадцять мільйонів триста сімдесят дві тисячі вісімсот девяносто чотири гривні 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 20% - 2 562 149,00грн. При наявності бюджетних зобов’язань на 2025 рік, решта ціни цього Договору буде зареєстровано у сумі 128 421 950,40 грн (сто двадцять вісім мільйонів чотириста двадцять одна тисяча девʹятсот пʹятдесят гривень 40 копійок) у т.ч. ПДВ – 20% - 21 403 658,40 грн.» 1.2. Пункт 3.6. викласти в наступній редакції: «3.6. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень (асигнувань), встановлених кошторисом (згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України). Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають з 15 липня 2024 року, відповідно до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 15 липня 2024 №726». |
Номер договору про закупівлю: | 684 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.2, 13.4 та 13.6 Договору від 27 червня 2024 року № 684 (далі – Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди, відповідно до фактичних обсягів фінансування (асигнувань) та згідно з Рішенням Київської міської ради ІV сесії ІХ скликання від 05.12.2024 №423/10231 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», внести зміни: 1.1. В пункт 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: « 3.1. Ціна цього Договору становить: 143 794 844,40 грн. (сто сорок три мільйони сімсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот сорок чотири гривні 40 копійок) у т. ч. ПДВ (20 %) - 23 965 807,40 грн (двадцять три мільйони дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот сім гривень 40 копійок). Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору). Визначення Договірної ціни проводиться згідно Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства. Договірна ціна включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України. На 2024 рік наявні бюджетні зобов’язання становлять 30 162 445,20 грн.,(тридцять мільйонів сто шістдесят дві тисячі чотириста сорок п’ять гривень 20 копійок) у т.ч. ПДВ – 20% - 5 027 074,20грн. При наявності бюджетних зобов’язань на 2025 рік, решта ціни цього Договору буде зареєстровано у сумі 113 632 399,20 грн (сто тринадцять мільйонів шістсот тридцять дві тисячі триста дев’яносто дев’ять гривень 20 копійок) у т.ч. ПДВ – 20% - 18 938 733,20 грн. 1.2. В Додаток 1 Договору «Протокол узгодження Договірної ціни» виклавши його в новій редакції, що додається. 1.3. В Додаток 6 Договору «Графік виконання робіт та фінансування робіт» виклавши його в новій редакції, що додається. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Цю Угоду складено при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 684 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |