Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 02144996 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Перепелиця Світлана Георгіївна +380516175489 perv.osvitatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 12:32 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 12:32 |
Очікувана вартість: | 1 267 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 339,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 24 липня 2023 16:38
Дата подання: 24 липня 2023 23:06
Дата подання: 04 вересня 2023 23:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000046 ● 3d1a47a1479b4b57a45aa91bd5c7207a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2023 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.11.2023 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2023-07-19-008060-a 19.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 12:14:16
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-008060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 15:54:07
Відповідь ДАСУ
Додаю відповідь на запит ДАСУ. Додаю копії документів
- Розрахунок необхідньої кількости твердого палива на період опалювального сезону (жовтень 2023-квітень 2024 років) для закладів управління освіти.pdf
- Якості_ технологічні та фізико-механічні показники вугілля марки Д та марки ДГ за ДСТУ 7146-2010.pdf
- Обгрунтування вибору в якості твердого палива для опалення закладів управління освіти Первомайської міської ради наступних ризновидів твердого палива.docx.pdf
- Вартість вугілля та паливних пелетів з відкритих джерелна 14.07.2023 року.pdf
- Протокол УО _64 від 17.07.2023 на придбання твердого палива на опалювальний сезон 2023-2024 років.pdf
- Зміни до річного плану за протоколом _64.pdf
- Договір _474.pdf
- Додаткова угода _1 до договору _474.pdf
- Відповідь ДАСУ від 07.12.2023 року.docx.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі)
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ |
995 681,50
UAH з ПДВ
|
995 681,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
1 087 900,00
UAH з ПДВ
|
1 087 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Рішення скасоване |
995 681,50
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 08:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 серпня 2023 10:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
1 087 900,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 08:49
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Відхилено |
995 681,50
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 09:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
1 087 900,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 14:02
|
Додаткова угода _1 до договору _474.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 10:40
|
Підписаний контракт | укладений |
09 жовтня 2023 10:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне довгополум’яне марки Д фракція (13-100) мм | 1 | тонни |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне довгополум’яне газове марки ДГ фракція (13-100) мм | 105 | тонни |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
Паливні пелети з агросировини (лушпиння соняшника) | 20.5 | тонни |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з тим, що в період минулого опалювального сезону не були використані заплановані об'єми вугілля та паливних пелетів та утворилися их залишки, виникла потреба в зменьшенні об'ємів закупівлі вугілля та паливних пелетів на наступний опалювальний сезон |
Номер договору про закупівлю: | 474 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне довгополум’яне марки Д фракція (13-100) мм | 1 |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
|
Вугілля кам’яне довгополум’яне газове марки ДГ фракція (13-100) мм | 75.1 |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
|
Паливні пелети з агросировини (лушпиння соняшника) | 13.3 |
8 600,00
UAH з ПДВ
|