Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67)
Очікувана вартість
5 678 000,00 UAH
UA-2020-06-03-006090-b ● 60cd884572fd4d558b31f3631632b212
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Остерська квартирно-експлуатаційна частина району |
Код ЄДРПОУ: | 07807645 |
Місцезнаходження: | 17024, Україна , Чернігівська обл., селище Десна, вулиця Ювілейна, 3, Козелецький район, Чернігівська область |
Контактна особа: |
Жеведь Тетяна Миколаївна +380464646216 nfyz0220@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 5 678 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна, вулиця Рибалко, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | "Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67) | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 15:54 |
_ТД Десна 20-67 _.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3
Дата подання: 09 червня 2020 11:54
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:52
Добрий день, згідно ТД торгів, для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, необхідно надати копії трудових угод, або копії ртрудових книжок. Чи будуть розглядатися замовником договори ЦПХ?Практика укладання договорів, в тому числі і цивільно-правових договорів, дає можливість чітко визначити відповідальність сторін, порядок взаєморозрахунку та прийняття робіт (надання послуг), права і обов'язки сторін, порядок контролю за виконанням договору, порядок вирішення спору. Використання таких договорів не суперечить ЦКУ та іншим нормативно правовим актам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Цивільно-правові відносини між працівником та суб’єктом господарювання хоча і регламентовані ЦКУ, але мають АЛЕ…
У разі укладення такого виду правовідносин, працівник зобов’язується виконати певну роботу, або надати послугу, а роботодавець – оплатити її. Сторони укладають письмовий договір. Предметом договору є кінцевий результат, або послуга.
При укладенні цивільно-правової угоди роботодавець не зобов’язаний забезпечувати працівникові належні та безпечні умови праці.
Працівник, котрий погоджується виконувати роботу чи надавати послугу згідно з умовами цивільно-правового договору, самостійно організовує процес роботи, її виконання та забезпечує результат.
Уважно прочитайте пункт 5.5 проєкту договору.
Цивільно-правові відносини між працівником та суб’єктом господарювання хоча і регламентовані ЦКУ, але мають АЛЕ…
У разі укладення такого виду правовідносин, працівник зобов’язується виконати певну роботу, або надати послугу, а роботодавець – оплатити її. Сторони укладають письмовий договір. Предметом договору є кінцевий результат, або послуга.
При укладенні цивільно-правової угоди роботодавець не зобов’язаний забезпечувати працівникові належні та безпечні умови праці.
Працівник, котрий погоджується виконувати роботу чи надавати послугу згідно з умовами цивільно-правового договору, самостійно організовує процес роботи, її виконання та забезпечує результат.
Уважно прочитайте пункт 5.5 проєкту договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-006090-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ", Код ЄДРПОУ:41198044
Дата подання: 06 липня 2020 17:44
неправомірна дискваліфікація
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" приймала участь у закупівлі UA-2020-06-03-006090-b. Згідно нової редакції ЗУ"Про Публічні закупівлі" у частині 9 статті 26 прописано, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Просимо надати можливість виправити документи згідно закону. Тим паче названі причини дискваліфікації не впливають на загальний зміст пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 09:47
Шановне ТОВ «Фірма «ЮНІКОМ»
Згідно нової редакції Закону України «Про Публічні закупівлі» у частині 9 статті 26 прописано, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також у частині 16 статті 29 прописано, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника: відсутні документи, які вимагались (викладені в протоколі розгляду).
Ваша невідповідність не підпадає під дію частини 16 статті 29 Закону:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Термін розгляду Вашої пропозиції закінчився.
Дякуємо за час, приділений нашій закупівлі. Ретельніше готуйте документацію. Успіхів Вам.
Згідно нової редакції Закону України «Про Публічні закупівлі» у частині 9 статті 26 прописано, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також у частині 16 статті 29 прописано, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника: відсутні документи, які вимагались (викладені в протоколі розгляду).
Ваша невідповідність не підпадає під дію частини 16 статті 29 Закону:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Термін розгляду Вашої пропозиції закінчився.
Дякуємо за час, приділений нашій закупівлі. Ретельніше готуйте документацію. Успіхів Вам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" |
4 115 506,80
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ" |
4 513 496,90
UAH з ПДВ
|
4 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
4 577 700,01
UAH з ПДВ
|
4 105 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нормаль-Україна |
5 201 078,40
UAH з ПДВ
|
4 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВНВ 2000 |
4 891 758,82
UAH з ПДВ
|
4 777 758,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Відхилено |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 19:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ" #41198044 |
Відхилено |
4 105 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 11:34
|
|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
4 105 777,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 15:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 09:07
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 13:23
|
Договір | укладений |
20 липня 2020 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |