Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"за кодом ДК 021:2015:71240000-2 (Здійснення технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт міської лікарні №2 Рівненської міської ради в м. Рівне по вул. Олександра Олеся, 13 (утеплення фасадів, заміна покрівлі, вікон та вхідних дверей)»
Очікувана вартість
177 174,00 UAH
UA-2020-11-15-000393-c 60c27d85b30c4962a7c794d4d16fb732
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котовець Оксана Павлівна

0675042899 kotovetsop@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 2" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111032
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, м. Рівне, вул. О.Олеся,13
Контактна особа: Котовець Оксана Павлівна
0675042899
kotovetsop@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2020 22:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 21:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 21:59
Початок аукціону: 01 грудня 2020 11:11
Очікувана вартість: 177 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 885,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Згідно протоколу від 15.11.20р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт міської лікарні №2 Рівненської міської ради в м. Рівне по вул. Олександра Олеся, 13 (утеплення фасадів, заміна покрівлі, вікон та вхідних дверей)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником після підписання актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідок за формою КБ-3 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2020 22:14
Дод_2 Квал вимоги до учасн.doc
15 листопада 2020 22:14
Дод_3 Договір.doc
15 листопада 2020 22:14
Дод_1Кваліф. вимога до предмету закуп.і.doc
15 листопада 2020 22:14
ОголошенняКНПТехнагяд.docx
15 листопада 2020 22:14
Дод_4Цінова пропоз.doc
18 листопада 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2020 22:14
Дод_2 Квал вимоги до учасн.doc
15 листопада 2020 22:14
Дод_3 Договір.doc
15 листопада 2020 22:14
Дод_1Кваліф. вимога до предмету закуп.і.doc
15 листопада 2020 22:14
ОголошенняКНПТехнагяд.docx
15 листопада 2020 22:14
Дод_4Цінова пропоз.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-15-000393-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 16 листопада 2020 16:58
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити в Додатку 2 до Оголошення наступну вимогу: "Учасник у складі пропозиції повинен надати Акт обстеження (огляду) об’єкта (Додаток 5) закупівлі. Акт огляду складається за участю Учасника та Замовника, підписується та засвідчується печатками керівників. Складання Акту повинно пройти в період уточнень. Пропозиції подані без Акту обстеження (огляду) об’єкту будуть відхилені", адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2020 13:40
Шановний учаснику, дякуємо за Вашу вимогу. По суті порушеного Вами питання Замовник може повідомити наступне, що ним в найкоротший термін буде внесено зміни до Оголошення, саме до Додатку 2 до Оголошення. Акт обстеження (огляду) об’єкту (Додаток 5) зазначаємо в документації надавати Учаснику-переможцю.
Згідно протоколу №412 від 18.11.20р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Малоок Юрій Миколайович 142 100,00
UAH з ПДВ
77 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДОСНОВА" 109 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:29
резюме стор.4.pdf
27 листопада 2020 16:29
резюме стор.3.pdf
27 листопада 2020 16:29
резюме стор.2.pdf
27 листопада 2020 16:29
резюме стор.1.pdf
27 листопада 2020 16:29
проект договору стор. 5.pdf
27 листопада 2020 16:29
проект договору стор. 4.pdf
27 листопада 2020 16:29
проект договору стор. 3.pdf
27 листопада 2020 16:29
проект договору стор. 2.pdf
27 листопада 2020 16:29
Додаток _ 3 проект договору.pdf
27 листопада 2020 16:29
довідка - пояснення.pdf
27 листопада 2020 16:29
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:29
резюме стор.5.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 17:52
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:40
Статут.pdf
24 листопада 2020 15:40
Рішення засновника.pdf
24 листопада 2020 15:40
Договір.PDF
24 листопада 2020 15:40
Договір 124.PDF
24 листопада 2020 15:40
Аналогічний 0106.PDF
24 листопада 2020 15:40
Аналогічний договір.PDF
24 листопада 2020 15:40
Аналогічний 0109.PDF
24 листопада 2020 15:40
Цінова пропозиція.PDF
24 листопада 2020 15:40
Опис документів.pdf
24 листопада 2020 15:40
наказ на директора.pdf
24 листопада 2020 15:40
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Малоок Юрій Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДОСНОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Малоок Юрій Миколайович
#2329413854
Відхилено 77 999,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДОСНОВА"
#43265431
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДОСНОВА"
#43265431
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:57
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 15:17
Додаткова угода №9 до дог.№484.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 15:17
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2023 13:07
Додаткова угода №8 дог.№484.pdf зміни до договору
04 серпня 2023 13:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 10:58
Додаткова угода №7 дог.№484.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 10:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 13:05
Додаткова угода №6 дог.№484.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 13:05
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 12:07
Додаткова угода №5 до дог. №484.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 10:46
Додаткова угода №4 дог. №484.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 14:45
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:11
Додаткова угода 2 до дог 484.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:27
Дог484 Технагл Екобудоснова.pdf укладений
11 грудня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО від 03.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО від 29.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО від 22.02.2022р.
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу УО
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, зміни в п.3.2. розділу 3
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 229,11 грн
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 77 770,89
UAH (в тому числі ПДВ 12 961,81 UAH)