Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області
Очікувана вартість
662 168,00 UAH
UA-2024-03-21-006069-a 60c15b12756e4f4682318e1d1bf241f5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ліщинська

+380974402445 nsr-zakupivlia@novoguyvynske-miskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА)
Код ЄДРПОУ: 04348303
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5
Контактна особа: Наталія Ліщинська
+380974402445
nsr-zakupivlia@novoguyvynske-miskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2024 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 09:00
Початок аукціону: 04 квітня 2024 11:30
Початок аукціону: 04 квітня 2024 11:30
Очікувана вартість: 662 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 310,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, селище Озерне, Авіаційна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 12:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 березня 2024 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 09:28
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №3 Проект договору.doc
29 березня 2024 09:28
Протокол №46 внесення змін від 29.03.2024.pdf
29 березня 2024 09:28
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №2 Технічне завдання.doc
29 березня 2024 09:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
26 березня 2024 16:40
Протокол внесення змін до ТД.pdf
26 березня 2024 16:03
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №3 Проект договору.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
26 березня 2024 16:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №2 Технічне завдання.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
21 березня 2024 12:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №3 Проект договору.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №2 Технічне завдання.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc
29 березня 2024 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2024 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 09:28
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №3 Проект договору.doc
29 березня 2024 09:28
Протокол №46 внесення змін від 29.03.2024.pdf
29 березня 2024 09:28
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
29 березня 2024 09:28
Додаток №2 Технічне завдання.doc
29 березня 2024 09:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
26 березня 2024 16:40
Протокол внесення змін до ТД.pdf
26 березня 2024 16:03
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №3 Проект договору.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
26 березня 2024 16:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №2 Технічне завдання.doc
26 березня 2024 16:03
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc
21 березня 2024 12:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №3 Проект договору.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №5 Відомості про учасника.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №2 Технічне завдання.doc
21 березня 2024 12:42
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 25 березня 2024 11:49
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:18
Доброго дня. Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка є порушення п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: відповідно до Додатку 7 до тендерної документації, форма 2 зазначено: «До переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник» Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників, оскільки Замовником торгів встановлено імперативну норму, що працівники обов’язково мають перебувати у штаті. Застосувавши ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ підхід до способу залучення працівників до виконання робіт за предметом закупівлі, Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, які планують залучати працівників, у спосіб ЯК ТЕ ПЕРЕДБАЧЕНО чинним законодавством, а саме на підставі цивільно – правових угод. Цивільно-правова угода — угода між фізичною особою (фізичними особами) і іншою фізичною особою (фізичними особами) або юридичною особою (юридичними особами), або між юридичною особою (юридичними особами) і іншою юридичною особою (юридичними особами) направлена на виникнення, зміну або припинення цивільних правовідносин. Правова природа цивільно – правової угоди виходить із положень Цивільного Кодексу України, зокрема Глави 16. Також повідомляю, що на якість виконання робіт відповідно до предмету закупівлі жодним чином не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором. Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу встановлення у тендерній документації вимоги щодо способу залучення працівників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №17899 -р/пк-пз від 04.08.2021 по закупівлі № UA-2021-07-15-005100-a комісія визнала дискримінаційною вимогу та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Також, в Додатку 7 до тендерної документації, форма 2 зазначена вимога Стосовно встановлення дискримінаційної вимоги щодо стажу роботи працівників, що є порушення п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: «Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років.» Стаж роботи працівника на підприємстві не менше 2-х років не підтверджує його професіоналізм, оскільки у деяких працівників може бути стаж роботи за трудовою книжкою і понад 2 років, але в різних підприємтсвах. Також необхідно зауважити, що подібна вимога замовника вже була визнана Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційною у рішенні №2157-р/пк-пз від 12.03.2018 по закупівлі UA-2018-02-07-001536-a. Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказані дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
тендерна документація
Дата подання: 25 березня 2024 12:50
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:18
Доброго дня! Відповідно до вимог вашої документації Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років. Повідомляємо що дана вимога нас як потенційного учасника дисткримінує та нічим не обгрунтована. Оскільки на нашому підприємсві є головний інженер, який був призначений на посаду 09.02.2024. Разом з тим, досвід роботи його на нашому підприємстві вже більше 10 років на посаді начальника дільниці. Таким чином, вимагати досвід роботи на підприємстві є дискрмінаціним. Прохання прибрати вимогу, бо кадри можуть змінюватися на підприємстві, тим паче у звязку з військовим станом дуже багато наших працівників було мобілізівовано, у звязку з чим, ми мали або брати на роботу інших працівників або переводити на інші посади, які вже були на нашому підприємстві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Дата подання: 25 березня 2024 13:33
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:18
Ознайомившись з вимогами Тенедерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області» (Додаток №7 до тендерної документації), по предмету даної закупівлі виявлено вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник Разом з тим - функції і обов’язки начальника дільниці, а також функції і обов’язки виконавця робіт які прописані в посадових інструкціях зазначених посад є практично однаковими - виконроб, як і начальник дільниці здійснюють керівництво об’єктом будівництва з підпорядкуванням безпосередньо керівнику – директору товариства. Так, структура штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу визначається з урахуванням конкретних питань і завдань які виконуються Товариством з урахуванням їхнього поточного обсягу. Таким чином для Товариства не завжди економічно доцільно і обгрунтовано в штаті утримувати дві одиниці (в даному випадку – начальник дільниці і виконавець робіт) зі схожими посадовими обов’язками. Крім цього, тендерна документація містить вимоги щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років. Дана вимога жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт Учасником, які підтверджуються наданням Замовнику аналогічних договорів. Дані умови Тендерної документації мають ознаки дискримінаційних та є такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Включенням таких умов Замовник встановлює бар’єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежує коло учасників. Поряд з цим, Товариство, як потенційний учасник процедури закупівлі, має досвід з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг, що підтверджується наявністю позитивного листа-відгуку про належне виконання умов договору від замовника виконаних попередніх робіт. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які з огляду на обсяги виконуваних будівельних робіт та чисельність працівників можуть дозволити собі мати в штаті і виконавця робіт і начальника дільниці, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Товариства. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Товариства можуть бути захищені шляхом внесення Замовником зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених в даній Вимозі. Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, чим порушено права та інтереси Товариства. Порушення прав та інтересів Товариства полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Товариство матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОШУ: Усунути порушення під час проведення тендеру, а саме: - вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1), Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); - вимогу щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Безвідповідальне відношення до бюджетних коштів та марнотрацтво
Дата подання: 26 березня 2024 18:38
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:28
Шановний Замовник, вивчивши вашу тендерну документацію постає два перших питання: 1) Ви хочете щоб були виконанні якісно роботи при цьому заощадити кошти? 2) Чи у вас є вже з кимось домовленість і ви хочете заощадити кошти для себе в кишеню? Отже, на сьогоднішній день, Замовники при оголошені тендерної процедури закупівлі та Учасники при участі керуються ПОСТАНОВОЮ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Законом України "Про публічні закупівлі". ВІДТАК п.1, п.2, п.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" ВСТАНОВЛЕНО ЩО: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оголошена Вами закупівля повністю суперечить вище вказаним принципам, давайте розбиратися разом. Яким чином будуть покращені роботи, їх якість, їх технічні характеристики або робочі процеси якщо у Вас вказано 3 різні особи вони і є 3 різні керуючі (контролюючі) посади, які мають бути обов'язковими при поданні тендерної пропозиції а в майбутньмоу для виконання робіт якщо цих трьох осіб може замінити 1 ОДНА!!!!!!!!!! ПОЯСНІТЬ! 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) Поясніть які Функції повинен виконувати ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР? Якщо начальника дільниці або виконавця робіт буде достатньо! ОДНОГО!!!!! Якщо буде один то якість робіт якимось чином погіршиться? У вас в кваліфікаційних критеріях вкзані обов’язкові ключові посади: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник Питання насутпне хто буде класти асфальт? ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР? чи може робітники? Тобто вам достатньо щоб в штаті були головний інженер, начальник дільниці, виконавець робіт, кошторисник а робітників не потрібно????????? чи одного робітника вам буде достатньо для виконання того об'єму роботи? Ви розумієте неграмотність цих вимог? Чи може вам взагалі не потрібно поточний ремонт проводити а головне щоб був головний інженер в штаті? Абсурдність в тому, що для вашого об'єму робіт достатньо буде 1 (одного) до прикладу Начальника дільниці, 1 (одного) кошторисника і декілька простих працівників а не цю несенітницю яку ви або ВАМ ПРОПИСАЛИ!!!!!!!!!! Саме на 80% якості та швидкості виконаних робіт залежить від робітників а не від головного інженера, який сидить в кабінеті та в кращому випадку з'явиться на об'єкті один раз! Йдемо далі про абсурдність Ваших кваліфікаціних кретеріїв. Слід зазначити що вами в кваліфікаціних критеріях встановлено що учасник має надати довідку згідно Форми 1 про обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування, транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт АЛЕ, яких не зазначено! ТОБТО вертаємось до ваших робітників керуючих посад а саме: Головний інженер, Начальник дільниці, Виконавець робіт, яких буде достатньо для контролю щоб перекласти асфальт у всьому Озерному зато які будуть будівельні машини застосовуватись вам всеодно???????? ТОБТО якщо учасник буде вважати згідно вашої довідки за формою 1, що 1 (одної) одиниці техніки Вам буде достатньо для виконання тих робіт які зазначені ви його пропозицію приймете?) і потім на цій 1 (одній) одиниці будуть їздити головний інженер, виконроб і начальник дільниці..... ВАМ самим це не смішно? Ось як раз би тут, ви як Замовник мали б передбачити яку Вам техніку необхідно залучити для якісного виконання робіт та в якій кількості а не 10 виконробів без жодного простого робітника, тоб і підтвердело на скільки Учасник спроможний виконати якісно роботи або надати ті чи інші послуги. Не бачимо сенсу писать 20 запитань ми вмістили все в одне. Просимо надати відповіді на вище вказані запитання та привести тендерну документацію до відповідності, у іншому випадку будемо подавти скаргу до АМКУ тому, що на стількі неякісно прописаних кваліфікаційних вимог до учасника, та до закупівлі в ціломи ми не бачили. ДЯКУЮ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне: розглянувши Вашу вимогу-звернення, нами, як добросовісним та відповідальним Замовником, було прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації. Водночас, доводимо до Вашого відома, що також зацікавлені у наданні якісних послуг, які плануємо закуповувати, а відтак маємо право вимагати від Учасників відповідний кваліфікаційний рівень. Як Замовник ми завжди дотримувалися та дотримуємося усіх принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а отже створюємо рівні умови для участі в торгах для всіх потенційних Учасників.
Зміни будуть внесені в найближчий термін.
Уточнення
Дата подання: 28 березня 2024 17:20
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:06
Доброго дня, скажіть будь ласка коли плануєте вносить зміни до закупівлі згідно вищевказаного запитання, яке було поставлено 26.03.2024? Також чи будуть враховані ці зауваження до закупівлі UA-2024-03-22-008824-a, і чи будуть вноситися зміни також і до неї з врахуванням тих зауважень?
Відповідь: Доброго дня. Сьогодні внесемо зміни. І до закупівлі UA-2024-03-22-008824-a також будуть внесені аналогічні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-21-006069-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 10 квітня 2024 17:02
Стосовно не правомірних дій замовника
області»
Шановний Замовник! За результатами аукціону, який відбувся 04 квітня 2024, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція
ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19".
Протоколом № 53 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 4 зазначено : «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 40 мм», проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт», в яких застосовано: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм», що суперечить вимогам Замовника.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 6 зазначено: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість замовником - 29,4м3, проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт» де значно зменшений обсяг робіт, а саме: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість учасником 1 м3, що також не відповідає вимогам, встановлених в Додатку 2 Тендерної документації (Технічне завдання).
Дані похибки учасника грубо порушують умови Технічного завдання та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт та технічні вимоги встановлені Замовник.
Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8).
Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р.
Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП.
Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25),
Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни.
Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником.
Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників.
Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2024 14:16
Шановний Учасник, в результаті розгляду отриманої вимоги, з метою усунення допущеної помилки уповноваженої особи Замовника, забезпечення виконання та дотримання основних вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" щодо об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовником було прийнято рішення скасувати рішення (протокол №53 від 10.04.2024)про визнання переможцем та про намір укласти договір з ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-20-000037 ● 0f58e7e84dba4307901ff5ec7b9f664b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2024 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2024
№ 41-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-03-21-006069-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-21 10:12:49

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-006069-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні
матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-23 09:10:05

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
- Щодо питання 1 надаємо сканкопію робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», на підставі якого було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (сканкопія додається);
- Щодо питання 2 надаємо посилання щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://rada.info/upload/users_files/04348303/64afbdba2f237aecc3624027cbe269fb.pdf
- Щодо питання 3 повідомляємо, що не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2024-03-21-006069-a (далі — Висновок) закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», («Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме направлено Підряднику додаткову угоду про розірвання договору про закупівлю від 01.05.2024 № 18, підписану з боку Замовника.

2024-06-17 16:21:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" 507 706,76
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 531 327,20
UAH з ПДВ
480 048,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 536 518,58
UAH з ПДВ
536 518,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 12:58
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:58
5.Витяг.pdf.p7s
12 квітня 2024 12:58
4.Протокол.pdf.p7s
12 квітня 2024 12:58
3. Довідка.pdf.p7s
12 квітня 2024 12:58
1. Довідка НАПЗК.pdf.p7s
12 квітня 2024 12:58
Довідка.pdf.p7s
12 квітня 2024 12:58
5.Витяг.pdf
12 квітня 2024 12:58
4.Протокол.pdf
12 квітня 2024 12:58
3. Довідка.pdf
12 квітня 2024 12:58
1. Довідка НАПЗК.pdf
01 квітня 2024 16:48
Електронний підпис
01 квітня 2024 16:48
Електронний підпис
01 квітня 2024 16:47
23.Протокол 09.02.2024.pdf
01 квітня 2024 16:47
27.ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
19.14Молоток відбійний.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.5Диплом нач.діл.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
20.Свідоцтво ПДВ.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.4Диплом кошторисник.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.6 накази.pdf
01 квітня 2024 16:47
19.15 Дорожня щітка.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
18. Статут оригінал.pdf
01 квітня 2024 16:47
27.ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.3Диплом гол.інж..pdf
01 квітня 2024 16:47
19.17 Бульдозер 11001.pdf
01 квітня 2024 16:47
21. Ліцензія ПрАТ ШБУ 19.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.3Диплом гол.інж..pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
8.4. Лист відгук.pdf
01 квітня 2024 16:47
18. Статут оригінал.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
32. Локальний кошторис.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.6 накази.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
31. Вартість 1 маш-год.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
19.15 Дорожня щітка.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.7 договір ЦПХ.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
23.Протокол 09.02.2024.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
31. Вартість 1 маш-год.pdf
01 квітня 2024 16:47
8.4. Лист відгук.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
20.Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
16.2Диплом викон.роб.pdf
01 квітня 2024 16:47
19.18 ДОГОВІР бульдозер.pdf
01 квітня 2024 16:47
33. Локальний кошторис 2.pdf
01 квітня 2024 16:47
19.3.Компресор ПКСД.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
19.3.Компресор ПКСД.pdf
01 квітня 2024 16:47
19.17 Бульдозер 11001.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
24.ВИТЯГ 30.03.2024.pdf
01 квітня 2024 16:47
16.2Диплом викон.роб.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
16.5Диплом нач.діл.pdf
01 квітня 2024 16:47
24.ВИТЯГ 30.03.2024.pdf.p7s
01 квітня 2024 16:47
16.7 договір ЦПХ.pdf

Публічні документи

22 березня 2024 13:51
Електронний підпис
22 березня 2024 13:49
Електронний підпис
22 березня 2024 13:48
24.Витяг ЄДР.pdf
22 березня 2024 13:48
17.Статут.pdf
22 березня 2024 13:48
25.Технічне завдання.pdf
22 березня 2024 13:48
20.Проєкт договору.pdf
22 березня 2024 13:48
29.Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2024 13:48
9.Дипломи.pdf
22 березня 2024 13:48
22.Дозвіл.pdf
22 березня 2024 13:48
13.Відгук.pdf
22 березня 2024 13:48
21.Ліцензія.pdf

Публічні документи

24 квітня 2024 16:29
Електронний підпис
24 квітня 2024 16:28
6. Оригінал статуту.pdf
24 квітня 2024 16:28
5. Ліцензія.pdf
24 квітня 2024 16:28
2. Довідка Роман Крисюк.pdf
24 квітня 2024 16:28
1. Довідка Урарту.pdf
02 квітня 2024 22:21
Електронний підпис
02 квітня 2024 22:19
5. розрахунки.rar.p7s
02 квітня 2024 22:19
довідки.pdf
02 квітня 2024 22:19
15. Оригінал статуту.pdf
02 квітня 2024 22:19
5. розрахунки.rar
02 квітня 2024 22:19
довідки.pdf.p7s
02 квітня 2024 22:19
15.1. Статут Нотаріус.PDF
02 квітня 2024 22:19
15.1. Статут Нотаріус.PDF.p7s
02 квітня 2024 22:19
8. Ліцензія.pdf
02 квітня 2024 22:19
8. Ліцензія.pdf.p7s
02 квітня 2024 22:19
15. Оригінал статуту.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
#03449947
Рішення скасоване 479 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2024 14:17
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
#03449947
Відхилено 479 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 15:27
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Рішення скасоване 480 048,46
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 10:41
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Відхилено 480 048,46
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 10:52
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Переможець 536 518,58
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 15:41

Документи

10 квітня 2024 12:04
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 12:04
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2024 15:27
Електронний підпис

Документи

17 квітня 2024 15:35
Довідка НАЗК
17 квітня 2024 15:34
Електронний підпис
17 квітня 2024 15:34
Протокол №64.pdf

Документи

23 квітня 2024 15:42
Довідка НАЗК
23 квітня 2024 15:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 15:40
Протокол №70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2024 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
536 518,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2024 15:42
Довідка НАЗК
23 квітня 2024 15:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 15:40
Протокол №70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2024 14:03
Дод.угода №2 до дог. № 18 від 01.05.2024-1.pdf укладений
27 вересня 2024 14:03
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2024 12:28
Дод.угода №2 до дог. № 18 від 01.05.2024.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 12:18
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2024 14:02
Дод.угода до договору №18 від 01.05.2024.pdf зміни до договору
06 червня 2024 14:01
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 10:16
Договір №18 від 01.05.2024.pdf укладений
01 травня 2024 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про зняття з обліку бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно висновку Держаудитслужби