Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА) |
Код ЄДРПОУ: | 04348303 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5 |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинська +380974402445 nsr-zakupivlia@novoguyvynske-miskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:30 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:30 |
Очікувана вартість: | 662 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 310,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Зміни будуть внесені в найближчий термін.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник! За результатами аукціону, який відбувся 04 квітня 2024, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція
ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19".
Протоколом № 53 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 4 зазначено : «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 40 мм», проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт», в яких застосовано: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм», що суперечить вимогам Замовника.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 6 зазначено: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість замовником - 29,4м3, проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт» де значно зменшений обсяг робіт, а саме: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість учасником 1 м3, що також не відповідає вимогам, встановлених в Додатку 2 Тендерної документації (Технічне завдання).
Дані похибки учасника грубо порушують умови Технічного завдання та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт та технічні вимоги встановлені Замовник.
Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8).
Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р.
Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП.
Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25),
Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни.
Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником.
Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників.
Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000037 ● 0f58e7e84dba4307901ff5ec7b9f664b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-03-21-006069-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 10:12:49
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-006069-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні
матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 09:10:05
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
- Щодо питання 1 надаємо сканкопію робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», на підставі якого було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (сканкопія додається);
- Щодо питання 2 надаємо посилання щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://rada.info/upload/users_files/04348303/64afbdba2f237aecc3624027cbe269fb.pdf
- Щодо питання 3 повідомляємо, що не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2024-03-21-006069-a (далі — Висновок) закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», («Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме направлено Підряднику додаткову угоду про розірвання договору про закупівлю від 01.05.2024 № 18, підписану з боку Замовника.
2024-06-17 16:21:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" |
507 706,76
UAH з ПДВ
|
479 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
531 327,20
UAH з ПДВ
|
480 048,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
536 518,58
UAH з ПДВ
|
536 518,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" #03449947 |
Рішення скасоване |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 14:17
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" #03449947 |
Відхилено |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:27
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Рішення скасоване |
480 048,46
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 10:41
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Відхилено |
480 048,46
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 10:52
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Переможець |
536 518,58
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 14:03
|
Дод.угода №2 до дог. № 18 від 01.05.2024-1.pdf | укладений |
27 вересня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 12:28
|
Дод.угода №2 до дог. № 18 від 01.05.2024.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 14:02
|
Дод.угода до договору №18 від 01.05.2024.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 10:16
|
Договір №18 від 01.05.2024.pdf | укладений |
01 травня 2024 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | про зняття з обліку бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |