Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-02-22-012398-b ● 60ad9158a52a4466a49adf4c4e329daf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 34778905 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Таїсія Сторчеус +380459873177,+380662615870 tenkpumg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 15:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 15:51 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 14:27 |
Очікувана вартість: | 98 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1814 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, Зелена, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 15:49 |
Додатки до спрощеної закупівлі.doc | |
22 лютого 2021 15:53 |
Оголошення.docx | |
22 лютого 2021 15:53 |
Проект договору .docx |
25 лютого 2021 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 15:49 |
Додатки до спрощеної закупівлі.doc
|
|||
22 лютого 2021 15:53 |
Оголошення.docx
|
|||
22 лютого 2021 15:53 |
Проект договору .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Найменування
Дата подання: 23 лютого 2021 10:32
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:23
Добрий день! В додатку 1, в таблиці позиції 1 і 2 Папір офісний формату А4, так і має бути, тобто загальна кількість 1000 пачок?
Відповідь: Доброго дня! Позиція 1 і 2 відрізняються, позиція 1 (700 пачок) має відповідати повній назві вказаній в ній, тому що тільки такий папір підходить для друку комунальних квитанцій. А позиція 2 (300 пачок) для інших потреб підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-012398-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 13:59
ТХ
Замовник вимагає: 3. Інформація про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена наступними документами:
– копії інструкції по використанню українською/російською мовою;
– оригінал гарантійного листа від учасника щодо строків придатності товарів на момент постачання замовнику (не менше 70% від загального терміну зберігання);
– оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника;
4. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника."
Перед тим як писати зазначені вимоги ознайтесь зі статтею в Раднику за посиланням https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що в ТХ підтверджується якість товару, а не постачальник та виробник, для цього існують інші критерії відповідно до законодавства. Вимагаємо внести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
– копії інструкції по використанню українською/російською мовою;
– оригінал гарантійного листа від учасника щодо строків придатності товарів на момент постачання замовнику (не менше 70% від загального терміну зберігання);
– оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника;
4. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника."
Перед тим як писати зазначені вимоги ознайтесь зі статтею в Раднику за посиланням https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що в ТХ підтверджується якість товару, а не постачальник та виробник, для цього існують інші критерії відповідно до законодавства. Вимагаємо внести зміни до документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 08:10
В ТХ зміни виконані.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
79 164,60
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 09:02
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
80 135,58
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 09:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:39
|
ду 1 дог 101.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 13:28
|
Договір 101.PDF | укладений |
16 березня 2021 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |