Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КЗШ №112
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2020-08-15-000080-c ● 607b24930f9142feae389a858f5a371b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2020 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КЗШ №112
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Святоандріївська, 10-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2020 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2020 18:28 |
ТД 2020 АПС 112.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 серпня 2020 12:33
Дата відповіді: 19 серпня 2020 09:18
Вимога надати гарантійний лист із зазначенням адреси представництва (сервісного центру тощо) учасника в місті Кривому Розі, номеру телефону контактної особи, ПІБ контактної особи навість з вашим обґрунтуванням є порушенням прав учасників, які бажають брати участь у закупівлі, проте не мають такого представництва.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, компанії, які отримали ліцензію, мають право виконувати послуги, що становлять предмет закупівлі ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, при тому маючи офіс в одному місті. Учасники, подаючи свою пропозицію розраховують свої сили та можливості для виконання можливих майбутніх договірних зобов'язань, а значить у разі їх порушення готові нести відповідальність. Ваша вимога прописана з метою лобіювання інтересів певного учасника. Звертаємо Вашу увагу, що практика АМКУ свідчить про те, що обмеження по територіальному принципу є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Вимагаємо внести відповідні зміни в оголошення і видалити дану вимогу. У випадку ігнорування, ми будемо змушені звертатися для захисту своїх законних прав та інтересів до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Жодних дискримінаційних умов документація не містить, будь-який учасник, який має бажання взяти участь в закупівлі проте не має власного представництва або сервісного центру в місті, має можливість на законних або договірних підставах використовувати відповідні потужності та фахівців інших суб'єктів господарювання. Враховуючи те, що відповідні системи, які мають бути встановлені згідно з умовами закупівлі, в подальшому підлягають введенню в експлуатацію, ймовірність виникнення гарантійних випадків які потребують присутності фахівців технічної підтримки значна, час на очікування приїзду фахівців з інших міст відсутній, з огляду на що дана умова закупівлі перегляду не підлягає.
щодо проектної документації
Дата подання: 19 серпня 2020 17:45
Дата відповіді: 19 серпня 2020 19:39
Шановний Замовнику, для розрахунку вартості робіт з предмету закупівлі додайте, будь ласка, проектну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Перш ніж ставити питання прохання уважно ознайомлюватись з технічним завданням на закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» |
495 496,34
UAH з ПДВ
|
492 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА СЕРВІС" |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» #41922960 |
Переможець |
492 900,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 21:59
|
ду 1 до 181-П_вт (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 21:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 07:07
|
договір 181-П_вт.pdf | укладений |
14 вересня 2020 07:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 11.4, розділ X Договору |
Номер договору про закупівлю: | 181-П/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |