Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Ярослав Сердюк +380509692620 yasork5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію ліцензії або витяг з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Разом з банківською гарантією подається документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 630 000, 00 грн. (шістсот тридцять тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 630000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 14:14 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору) зі змінами від 26.01.2024.docx | |
26 січня 2024 14:14 |
Тендерна документація з Особливостями (Шляхопровід по вул. Магістральна(парна сторона) зі змінами від 26.01.2024.docx | |
26 січня 2024 14:14 |
Перелік змін до ТД від 26.01.2024.docx | |
24 січня 2024 14:38 |
Перелік змін до ТД від 24.01.2024.docx | |
23 січня 2024 17:04 |
Перелік змін до ТД.docx | |
17 січня 2024 11:34 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
17 січня 2024 11:34 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000035 ● 3897d2b9369c4be6bab6fcc769767df9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2024 № 14-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), а також згідно доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.02.2024
№ 14-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-01-17-005324-a 05.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 09:33:36
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Магістральна (парна сторона) Краматорської територіальної громади (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-17-005324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-01-17-005324-a.
2. Поясніть позицію Замовника з приводу розрахунку учасником «ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» при визначенні ціни пропозиції: Загальновиробничих витрат (ЗВВ) відповідно до показників Додатку № 18 та адміністративних витрат - відповідно до пункту 4.39 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до яких визначення таких витрат здійснюється при складанні інвесторської кошторисної документації.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 10:33:32
Відповідь на звернення
1. Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради є структурним підрозділом Краматорської міської ради, отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на офіційному сайті Краматорської міської ради. На підтвердження надаємо посилання на опубліковану документацію:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-zhytlovo-komunalnogo-gospodarstva/
2. Абзацом другим статті 43 Особливостей визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пунктом 6 Тендерної документації зокрема передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, в якому викладена Технічна специфікація до складу якої входить Дефектний акт.
На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, ним надаються:
1. Договірна ціна з розрахунками
2. Пояснювальна записка
3. Локальні кошториси
4. Підсумкова відомість ресурсів
Технічна специфікація до складу якої входить Дефектний акт
Разом з цим, тендерна документація не містить окремих вимог до розрахунку цінової пропозиції Учасника. Надана Учасником тендерна пропозиція цілком відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв’язку із чим у Замовника відсутні будь-які підстави для сумнівів у відповідності наданих Учасником розрахунків.
3. На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, надаємо копію банківської квитанції(платіжна інструкція) щодо виконання платежу по забезпеченню виконання договору учасником-переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Нак виконання забов'язань щодо усунення виявлених порушень, а саме, невідповідності п. 18.6. Договору вимогам п.п.8 та п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо скан-копію додаткової угоди №2 від 18.03.2024 р. про внесення змін до Договору №1 від 07.02.2024 р.
2024-03-18 16:36:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено невідповідність умов договору вимогам Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено невідповідність умов договору вимогам Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом приведення умов договору про закупівлю у відповідність до вимог Особливостей на підставі чого, укладено додаткову угоду від 18.03.2024 р. №2 про внесення змін до Договору №1 від 07.02.2024.
2024-03-28 12:37:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
19 506 951,48
UAH з ПДВ
|
19 506 951,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
19 506 951,48
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 16:31
|
Додаткова угода №4 від 02.09.24.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 16:05
|
ДУ №3 від 31.05.2024.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 16:25
|
Додаткова угода №2 від 18.03.2024.PDF | зміни до договору |
18 березня 2024 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 16:48
|
Додаткова угода 1 від 08.02.2024.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2024 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 14:43
|
Договір №1 від 07.02.2024.PDF | укладений |
07 лютого 2024 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п 2.1., розділ 20 "Місце знаходження та реквізити сторін" та в додаток № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.18.6. договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.2.1 Договору та Додаток №3 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення зміндо п.2.1., п. 3.1., та Додатки №1, №2, №3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |