Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41405835 |
Місцезнаходження: | 62481 , Україна , Харківська обл., смт Рогань, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПЕРШОГО ТРАВНЯ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Садовська Римма Сергіївна 380955289754 sadovskaya.rimma@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 20:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 389 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 946,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95, Газ нафтовий скраплений (талони)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Передплата за Товар (партію Товару) проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів за кожну окрему партію Товару на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно наданого рахунку протягом п’яти робочих днів, з дня виставлення рахунку Постачальником. | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 20:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 20:12 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
17 березня 2023 20:12 |
Додаток 4 до ТД Проект Договора.docx | |
17 березня 2023 20:12 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
17 березня 2023 20:12 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
17 березня 2023 20:12 |
Тендерна документація.docx | |
17 березня 2023 20:12 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000092 ● 9bcb2eb68b604df7b196d4a836339e31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 20:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 98
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 10.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.04.2023 № 98
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2023-03-17-011301-a 17.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 19:49:03
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, Газ нафтовий скраплений (талони)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-17-011301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 10:20:50
Пояснення на запит від 12.04.2023 р. (закупівля № UA-2023-03-17-011301-a)
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Визначення потреби в товарах, а саме в паливі (номенклатура, кількісні показники із зазначенням технічних і якісних характеристик) здійснюється уповноваженою особою на підставі аналізу фактичного використання товарів, для забезпечення безперебійної діяльності замовника (підприємства) у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних робіт замовника (аварійні та поточні ремонти систем теплопостачання, водопостачання та водовідведення) та підготовки об’єктів до опалювального сезону 2023-2024 рр. та на підставі службових записок щодо необхідності здійснення закупівлі товарів від головного інженера підприємства і у відповідності до технічних паспортів техніки, для функціонування якої купувалось паливо. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено згідно з пунктом 4 статті 4 Закону та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів. Визначення очікуваної вартості відбувалось на основі загальнодоступної інформації а саме: https://index.minfin.com.ua, у тому числі на сайтах постачальників. Для визначення очікуваної вартості використовувався метод порівняння ринкових цін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби за висновком проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, Газ нафтовий скраплений (талони)» за № UA-2023-03-17-011301-a здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю ПММ №33ТЛБЗ-17474/23.
2023-05-02 17:07:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Постанови № 1178. За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
388 900,00
UAH з ПДВ
|
388 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
388 900,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 17:23
|
Доп. угода 1.pdf | укладений |
02 травня 2023 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 17:20
|
Договір 33ТЛБЗ-17474.23.PDF | укладений |
06 квітня 2023 17:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 6000 | літр |
46,90
UAH з ПДВ
|
газ нафтовий скраплений | 5000 | літр |
21,50
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
96 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 315,70 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 27.04.2023 № ИА-М-2023-04-11-000092 щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю ПММ № 33ТЛБЗ-17474/23 від 06.04.2023 р. |