Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02082522 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
Контактна особа: |
Оксана Руденко +380472508709 oksekplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 16:42 |
Очікувана вартість: | 211 300,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Тендерна документація
06 грудня 2022 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000037 ● cd29a57a5a46418c895b0ec06e65de0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2022 № 50-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
26.12.2022 № 50-З
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-12-06-017729-a, 06.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-28 13:34:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги (Лот 1 – Послуги з добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО); Лот 2 – Послуги з добровільного страхування транспортних засобів «СПЕЦТЕХНІКА» (КАСКО)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-06-017729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому у тендерній документації відсутня вимога до учасників щодо надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, як це передбачено абзацом другим пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-02 17:09:38
Відповідь щодо звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-06-017729-a
1. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості вищезазначених закупівель:
- При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник користувався декількома методами, зокрема методами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) а саме:
- розрахунком очікуваної вартості на підставі ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) з урахуванням індексу інфляції;
- інформацією за результатами отриманих цінових пропозицій.
Крім того, очікувана вартість закупівлі перевірялася, враховуючи онлайн калькулятори КАСКО з сайтів: - https://insurance.vidi.ua/ru/calc/, - https://shop.pzu.com.ua/info/description/kasko/ru; - https://polismart.ua/kasko.
Очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних.
2. Щодо відсутності у тендерній документації вимоги до учасників щодо надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону:
- Враховуючи специфіку закупівлі, яка полягає у наданні страхових послуг страховими компаніями, які є у переліку акредитованих АТ КБ «Приватбанк», згідно умов Договорів фінансового лізингу (№ СSVKFLO64352 від 22.12.2018р., № СSVKFLO64387 від 27.12.2018р.та № СSVKFLO64518 від 22.12.2018р.) та у наявності ліцензії на провадження певних видів страхової діяльності, право на отримання яких супроводжується переліком підтвердних документів, в тому числі щодо кваліфікаційних критеріїв, уповноважена особа не зазначала в додатку №1 (п.1) до ТД вимог щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Учасник закупівлі шляхом надання Ліцензії, яка видана Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування наземного транспорту (крім залізничного) (серія АВ №483293), підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону. Ліцензія — документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на проведення зазначеного в ліцензії виду господарської діяльності протягом певного терміну за умови дотримання ліцензійних умов (ст. 1 Про ліцензування певних видів господарської діяльності). Вимогами п.9 статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачений вичерпний перелік документів, що підтверджують відповідність суб`єкта господарювання вимогам ліцензійних умов, зокрема кадрових вимог щодо мінімальної кількості працівників за окремими посадами (у разі якщо це зумовлено особливостями провадження певного виду господарської діяльності, встановлюються вимоги щодо наявності у певних працівників відповідної освіти, кваліфікації та (або) стажу роботи, зокрема у фізичних осіб - підприємців, мінімальної частки кваліфікованих працівників за певними посадами, які уклали трудові договори з ліцензіатом), даних про наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, подання передбаченої законом звітності, технологічні вимоги щодо наявності певної матеріально-технічної бази разом з даними тощо.
Таким чином, учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРКС», код ЄДРПОУ: 20474912, документально підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону шляхом надання Ліцензії, виданої Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування наземного транспорту (крім залізничного), умовами для отримання якої є надання ліцензіатом інформації щодо кваліфікаційних вимог до працівників суб'єктів господарювання, до наявності певної матеріально-технічної бази разом з даними щодо будівель, приміщень, обладнання, інших технічних засобів тощо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 12:51:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги (Лот 1 – Послуги з добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО); Лот 2 – Послуги з добровільного страхування транспортних засобів «СПЕЦТЕХНІКА» (КАСКО)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-06-017729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 13 укладеного Договору добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО) (далі – Договір) від 26.12.2022 № DNH0UA-22BJ5D7 невід’ємною частиною Договору є: Додаток № 1 – Умови страхування, Акт огляду транспортного засобу (КАСКО) та фотографії застрахованого ТЗ. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднений Акт огляду транспортного засобу (КАСКО) та фотографії застрахованого ТЗ, які є невід’ємною частиною Договору ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 16:57:26
Відповідь щодо звернення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-06-017729-a
1. Щодо неоприлюднення Акту огляду транспортного засобу (КАСКО) та фотографій застрахованого ТЗ, які є невід’ємною частиною Договору, згідно пункту 13 укладеного Договору добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО) (далі – Договір) від 26.12.2022 № DNH0UA-22BJ5D7 надаємо наступну відповідь.
За результатами закупівлі за предметом ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги (Лот 1 – Послуги з добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО); Лот 2 – Послуги з добровільного страхування транспортних засобів «СПЕЦТЕХНІКА» (КАСКО)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-06-017729-a) була подана одна тендерна пропозиція АТ «СК «АРКС».
Враховуючи те, що у 2021 році між КПТМ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» та АТ «СК «АРКС» були укладені договори добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО) на ті ж самі транспортні засоби, згідно Договорів фінансового лізингу, із строком дії з 28.12.2021 р. по 27.12.2022 р. (№ 00214а1чр від 24.12.2021р. та № 00215а1чр від 24.12.2021р.), потреба огляду ТЗ та фотографій при такому безперервному страхуванні відсутня (Лист-пояснення АТ «СК «АРКС» додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення органу державного фінансового контролю щодо виконання зобов'язання усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, надаємо наступну інформацію: 1) у Замовника відсутня можливість усунути виявлене порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пунктів 28, 45 Особливостей (внесення змін до тендерної документації), тому що станом на дату створення об'єкта моніторингу (26 груд 2022 11:49) правовідносини за даною закупівлею перейшли на етап укладення Договору про закупівлю (№DNH0UA-22BJ5D7 від 26 груд. 2022 10:48) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Закону України «Про страхування» з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». 2) порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону усунуте шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідної інформації (документів).
2023-01-19 15:17:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 23-21/2023 |
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 лютого 2023 14:02
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Лот 1 - Послуги з добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 202 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 2 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 17:07 |
Додаток №2 Тендерна пропозиція.docx |
06 грудня 2022 17:07 |
Додаток №4 Додаток до проєкту договору.docx |
06 грудня 2022 17:07 |
ЛОТ 1 Додаток 3 Технічні вимоги КАСКО + СС.xls |
06 грудня 2022 17:07 |
Додаток №4 Проєкт договору_КАСКО_Приватбанк_.xls |
06 грудня 2022 17:07 |
Тендерна документація 06.12.2022.docx |
06 грудня 2022 17:07 |
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ " СК "АРКС" |
202 240,00
UAH з ПДВ
|
202 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ " СК "АРКС" #20474912 |
Переможець |
202 240,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2022 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 17:43
|
Дод. угода №1 до Дог.№DNH0UA-22BJ5D7.pdf | зміни до договору |
26 січня 2023 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2023 14:06
|
Акти огляду ТЗ - 8 шт. до дог. № DNH0UA-22BJ5D7.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 6796 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 9205 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 9206 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 9204 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 9203 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 6874 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 6873 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Фото АА 6860 ХА.docx | зміни до договору |
19 січня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 10:48
|
Договір № DNH0UA-22BJ5D7 від 26.12.2022 авто КАСКО.pdf | укладений |
26 грудня 2022 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання рішення органу державного фінансового контролю щодо виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | DNH0UA-22BJ5D7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв`язку з технічною помилкою викласти п.5 Договору №DNH0UA-22BJ5D7 від 26.12.2022р. в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | DNH0UA-22BJ5D7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |