Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41066102 |
Місцезнаходження: | 37332, Україна , Полтавська обл., с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9 |
Контактна особа: |
Яна Батура +380663960682 jana130187batura@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:25 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:25 |
Очікувана вартість: | 2 479 801,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 596,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 14:11 |
Тендерна документація.pdf | |
28 березня 2024 14:11 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учасник, марка щебенево-піщаної суміші за міцністю повинна бути не менше ніж 1000
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-07-000007 ● 6da7bb997fb14f9eadeac2d3179b5f43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2024 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.05.2024 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-28-006107-a, 28.03.2024, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 10:54:11
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 479 801,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-006107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 13:52:06
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 13.05.2024 року, надає відповідь
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 13.05.2024 року, повідомляє наступне. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Центральна с Качанове Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2024-03-28-006107-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на відповідно до очікуваної потреби вартості надання послуг, визначеної за результатами проведеного моніторингу ринку цін.
До того, фінансування даної закупівлі з урахуванням даних щодо вартості послуг, що планувались придбаватись, згідно до якого уповноваженою особою визначено розмір очікуваної вартості предмета даної закупівлі, здійснювалось відповідно до рішення 32 сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 20.12.2023 «Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади.
Згідно програми «Утримання та розвиток інфраструктури доріг на 2024 рік». Принагідним звертаємо увагу на тому, що замовником не забезпечувалось обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. При цьому умовами закупівлі визначено обсяг послуги щодо виконання послуги з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Центральна с Качанове Миргородського району Полтавської області виходячи з технічного стану дорожнього покриття такого лінійного об’єкту та необхідності його відновлення до стану повноцінного використання за його призначенням. Уповноваженою особою було проаналізовано потребу щодо обсягів даної закупівлі, а також виготовлено розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі у вигляді кошторисного розрахунку із витратами на придбавання матеріалів, трудових затрат та витрат на машини/механізми/устатковання, яке мало задіюватись в процесі надання послуг з предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 479 801,00 грн. (враховуючи ПДВ). Розмір очікуваної вартості передбачений фінансовим кошторисом та, як наслідок, річним планом закупівель на 2024 рік та формувалася шляхом моніторингу середньоринкових цін на будівельні матеріали (емульсія бітумна (дорожна), щебенево-піщана суміш, асфальтобетонна суміш) та рівень заробітної плати у відповідному регіоні.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Центральна с Качанове Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюднене на сайті Сергіївської сільської територіальної громади (за посиланням в мережі Інтернет - https://sergiyvska-rada.gov.ua/vlada/publichni-zakupivli/4519-pro-zaboronu-spaliuvannia-lystia-zalyshkiv-sukhoi-roslynnosti-ta-pobutovykh-vidkhodiv-na-terytorii-serhiivskoi-silskoi-rady-8)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 12:22:11
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 479 801,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-006107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- замовник в тендерній документації (пункт 8 додаток 6 до тендерної документації Форма «Пропозиція») зазначив, що відстрочка платежу визначена в календарних днях. Проте, надана в тендерній пропозиції ТОВ «ДБК КВАНТ» «Пропозиція» містить пункт 8, де зазначено відстрочка платежів 10 робочих днів. З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 14:05:30
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 13.05.2024 року, надає відповідь
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 13.05.2024 року, повідомляє наступне. Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради (далі – Замовник) 28 березня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro. Дана закупівля проводилась із дотриманням вимог, визначених постановою 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (редакція - 14.03.2024р.) (далі – Постанова №1178) та умов проведення процедури відкритих торгів, які передбачались розділом IV Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII в редакції від 01.01.2023 року (далі – Закон №922).
В ході проведення процедури відкритих торгів рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Сергіївської сільської ради від 28.03.2024 №45 було затверджено тендерну документацію (далі - Документація), до якої не вносились зміни.
На виконання підпункту 6 пункту 1 розділу III Документації, - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації), а саме, зокрема, форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 Документації.
У пункті 8 встановленої форми у додатку 6 Документації визначено необхідність надання інформації про умови розрахунків, зокрема відстрочка платежу, зі зноскою "2".
Дана зноска (керуючсиь визначенням у розділі Примітки у Додатку 6 Документації) встановлює умову щодо про те, що зазначений строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку надання відстрочки платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 4 тендерної документації).
При цьому строк відстрочки платежу не визначає порядок здійснення оплати, натомість визначає додаткове право Замовника, яке стосується виконання своїх зобов’язань за умовами договору.
У відповідності до вимог частини 13 Закону №922 Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Згідно до вимог пункту 4 розділу VI Документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
При цьому визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є:
- предмет договору;
- обсяг послуг;
- якість предмета закупівлі;
- порядок здійснення оплати;
- ціна договору;
- термін та місце надання послуг;
- права та обов'язки сторін;
- відповідальність сторін.
Згідно до вимог пункту 4.3 проекту договору (у додатку 4 Документації) визначено – "У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом _______ робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги".
В даному пункті договору визначено поняття "робочі" дні, що свідчить про те , що дана умова є найбільш прийнятною для Замовника.
До того, за результатом виконання вимоги пункту 3 Розділу VI Документації погодження умов проекту договору надано учасником (ТОВ "ДБК КВАНТ") без змін відносно положень проекту договору, що пропонувалась Замовником у Документації.
У разі, якщо Замовником було зобов’язано учасника усунути уявне зауваження, яке наводиться у запиті, в свою чергу було б встановлено, що Замовником порушено вимоги частини 13 Закону №922 та порушено принцип здісйнення публічних закупівель, зокрема "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі", що призвело б до порушення прав учасника.
Дана обставина свідчить про те, що учасником надано пропозицію, яка відповідає встановленим вимогам замовника, згідно до умов тендерної документації, а тому не може призвести до наслідків, що є предметом дослідження та аналізу Держаудитслужби.
Керуючись вище викладеним, зокрема вимогами законодавства в сфері публічних закупівель та вимогами, що визначені у тендерній документації у замовника не було об’єктивних підстав звертатись до учасника (ТОВ "ДБК КВАНТ") з метою внесення змін до змісту тендерної пропозиції шляхом оприлюднення Замовником повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, оскільки даний факт не може свідчити про допущення невідповідності з боку такого учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" |
1 794 231,38
UAH з ПДВ
|
1 744 635,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД" |
2 039 685,84
UAH з ПДВ
|
1 793 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" #42103828 |
Переможець |
1 744 635,36
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 14:02
|
121.pdf | укладений |
29 квітня 2024 13:59
|