Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утеплювач, наливні підлоги
Очікувана вартість
94 047,95 UAH
UA-2024-04-16-007612-a 601b716814d94e5d8ffd0137249f85b3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Тетяна Володимирівна

+380665366115 arz.uopylypenko@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 34869316
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Контактна особа: Пилипенко Тетяна Володимирівна
+380665366115
arz.uopylypenko@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2024 11:08
Початок аукціону: 24 квітня 2024 11:08
Очікувана вартість: 94 047,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


ДК 021:2015: 44111520-2 Термоізоляційні матеріали, 44112200-0 Підлогове покриття відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 метри квадратні
Утеплювач (базальтова вата) для перестінок 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Заводська, буд.1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
6250 кілограм
Наливні підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Заводська, буд.1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 квітня 2024 13:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 квітня 2024 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 16:13
Додаток 2 до ТД.doc
16 квітня 2024 13:53
Додаток 2 до ТД.doc
18 квітня 2024 16:13
Перелік_змін_до_Додатку_2_порівняльна_таблиця_утеплювач.doc
16 квітня 2024 13:53
Додаток 3 Проект договору.doc
16 квітня 2024 13:53
Додаток 1 до ТД.doc
16 квітня 2024 13:52
Тендерна_документація_утеплювач_підлога.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МДІНА, ЛТД", Код ЄДРПОУ:13625993
Дата подання: 29 квітня 2024 12:37
Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "МДІНА, ЛТД" та визнання Переможцем ТОВ «ЛІДЕР БУДТОРГ»
Згідно з ВашоюТендерною документацією «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МДІНА, ЛТД» є учасником закупвілі
UA-2024-04-16-007612-a згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Утеплювач, наливні підлоги) запропонувало найкращу ціну в цій закупівлі і не згодне з рішенням про відхилення нашої Пропозиціїї.
В Протоколі № 4 від 24.04.24 щодо прийняття рішеня уповноваженою особою зазначено, що на Пропозицію ТОВ «МДІНА, ЛТД» накладено удосконалий електронний підпис (УЕП) а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації і наша Пропозиція відхилена.
Це рішеня є дискримінаційним по відношеню до учасника закупівлі, ТОВ «МДІНА, ЛТД», та позбавляє його право на виправлення невідповідності. Невідповідність нашої Пропозиції Тендерній документаціїї не пов’язана з Технічними вимогами до предмету закупівлі, не є такою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, технічних якісних та інших характеристик товару, запропонованого учасником у складі Пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.товару, не впливає на її ціну. Тому на усунення цієї невідповідності Замовником, згідно з Законом про публічні закупівлі, повино було надатись 24 години на усунення невідповідності.
З урахування викладеного вимагаємо:
1.Скасувати Протокол № 4 від 24.004.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою і надати ТОВ «МДІНА, ЛТД» 24 години на усунення відповідності;
2. Скасувати Протокол № 6 від. 25.04.24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР БУДТОРГ»
У випадку незадоволеня нашої Вимоги ТОВ «МДІНА,ЛТД» буде звертатись зі скаргою на Ваше рішення в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2024 22:19
Шановний учаснику!
Уважно ознайомившись із змістом Вашої Вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто замовник у тендерній документації має право на свій розсуд визначити вимоги до електронного підпису учасників.
Інформація з офіційного порталу Антимонопольного комітету України: "Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, зокрема щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної пропозиції.
На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами.»
У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: «Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.»
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Одже практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП. А оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, вимога не є дискримінаційною.
Слід зазначити, що КЕП — кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та в найкоротші терміни отримати КЕП, тому сама вимога про накладання КЕПу не є дискримінаційною для учасника торгів.
Під час розробки тендерної документації, Замовник враховував практику Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних електронних підписів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання зазначених підписів в чинному законодавстві не міститься.
Враховуючи все зазначене вище, Замовник у тендерній документації чітко зазначив, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), і окрім цього документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Окрім того, відповідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Тобто повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується тільки стосовно саме інформації/документів, подання яких передбачалось вимогами тендерної документації і жодним чином не стосується способу ідентифікації підписувача цих документів, оскільки КЕП (кваліфікований електронний підпис) – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.
Щодо вимоги скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника, слід зазначити, що Закон та Особливості не містять механізму скасування рішень замовника щодо відхилення учасника торгів після прийняття та оприлюднення таких рішень. Таким чином, Положеннями Закону чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України чи до суду. Відповідно, такі рішення можуть бути скасовані згаданими органами.
Крім того, якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно ще може відмінити рішення про визначення переможця (при застосуванні пп. 3 п. 44 Особливостей), проте відмінити в системі рішення про відхилення пропозиції учасника самостійно технічно неможливо.
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2288423042
Дата подання: 26 квітня 2024 11:45
Скасування рішення про визнання Переможцем
Уповноваженії особі
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО

ВИМОГА
«Скасування рішення про визнання Переможцем»

Шановний Замовнику!
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.

Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
Вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2024 16:28
Шановний учаснику!
У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-a ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2288423042
Дата подання: 29 квітня 2024 11:48
Скасування рішення про визнання Переможцем.
Уповноваженії особі
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО

ВИМОГА 2
«Скасування рішення про визнання Переможцем»

Шановний Замовнику!

Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.

Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
У відповідь на вимогу, надається пояснення такого змісту:
«У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-а ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.»
Не погоджуючись з відповіддю, хочу зауважити наступне.
В таблиці, пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі»., учасник ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не вказує характеристики товару який пропонує до постачання. По найменуванню 1. «Утеплювач» не вказано щільність плит, по найменуванню 2. «Наливні поли», не вказано яка основа, сфера використання, а товщина шару, відрізняється від характеристик товару що вимагається замовником.
Тож, зрозуміло, що технічні характеристики є різними і учасником ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" пропонується еквівалент товару. Але вимогу щодо надання порівняльної таблиці в своїй пропозиції учасник не виконав, тож, пропозиція повинна бути відхилена, як така що не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей
Шановний Замовнику, наполягаю, ще раз, уважно передивитися документи пропозиції учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", скасувати рішення про визнання переможцем, та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.

Згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Надання переваг одному з учасників закупівлі, лобіювання його інтересів, зацікавленість в перемозі одного з учасників, є порушенням діючого законодавства, в тому числі законодавства про боротьбу з корупцією.
У разі ігнорування зазначених вище вимог, буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України, інших контролюючих та правоохоронних органів, керівництва управління ДСНС, а також в АМКУ.




Фізична особа-підприємець
Лалаян Людмила Олександрівна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2024 15:52
Шановний учаснику!
Учасник процедури відкритих торгів з особливостями, визначений переможцем, у складі своєї тендерної документації надає належним чином оформлену технічну специфікацію із заповненою таблицею «Обсяги та предмет закупівлі», в якій стовпець «Технічні характеристики» з обох товарів, що пропонуються, містить ідентичні із вимогами замовника до предмету закупівлі основні якісні та технічні характеристики, а саме, стосовно Ваших зауважень, для товару «Утеплювач» вказано щільність – не менше 45 кг/м3, а для товару «Наливні підлоги» зазначена основа – «цементна або цементно-гіпсова», сфера використання – «для внутрішніх робіт, для пола, для теплого пола», товщина шару – «від 2 до 50 мм». Принагідно зауважую про те, що діапазон товщини шару встановлювався замовником враховуючи необхідність уникнення дискримінації учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, тому значення товщини шару, що входять до вказаного діапазону, вважаються коректними.
Останній стовпець таблиці «Обсяги та предмет закупівлі» призначено для вказання учасником виробника та країни походження товару, що пропонується. Учасник виконав цю вимогу та надав відомості, що вимагались тендерною документацією. Додатково до цих відомостей також наведена назва товару, що планується до постачання, що по суті є додатковими відомостями та за помилку вважатись не може, тим більше слугувати підставою для відхилення учасника.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, заповнена учасником закупівлі таблиця «Обсяги та предмет закупівлі» повністю відповідає вимогам замовника до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не містить у своєму складі товарів-еквівалентів, тому додавати до технічної специфікації таблицю, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.

Документи подані скаржником

Документи

29 квітня 2024 22:18
протокол відповідь

Документи подані скаржником

26 квітня 2024 11:45
ВИМОГА 26.04.24.pdf

Документи

26 квітня 2024 16:28
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

29 квітня 2024 11:48
ВИМОГА 2 29.04.24.pdf

Документи

30 квітня 2024 15:52
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МДІНА, ЛТД" 87 434,20
UAH з ПДВ
84 959,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" 88 210,26
UAH з ПДВ
85 150,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА 93 599,75
UAH з ПДВ
93 599,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2024 12:01
Електронний підпис
22 квітня 2024 12:01
Електронний підпис
22 квітня 2024 11:56
Довідка про договір.pdf.p7s
22 квітня 2024 11:56
Довідка про ТОТ.pdf.p7s
22 квітня 2024 11:56
Лист-відгук МДІНА.pdf.p7s
22 квітня 2024 11:56
Тех специфікація.pdf.p7s

Публічні документи

27 квітня 2024 23:17
Електронний підпис
27 квітня 2024 23:17
Пропозиція.pdf.p7s
26 квітня 2024 14:17
Пропозиція.pdf
26 квітня 2024 14:17
Відомості юр. особа.zip
26 квітня 2024 14:17
Відомості фіз. особа.zip
25 квітня 2024 10:42
Електронний підпис
25 квітня 2024 10:40
Пропозиція.pdf.p7s
25 квітня 2024 09:39
Пропозиція.pdf
23 квітня 2024 13:14
Електронний підпис
23 квітня 2024 13:14
Електронний підпис
23 квітня 2024 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2024 13:12
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
23 квітня 2024 13:12
Довідка аналогічні.pdf.p7s
23 квітня 2024 13:12
Статут 2023.pdf
23 квітня 2024 13:12
2 Довідка ліцензія.pdf.p7s
23 квітня 2024 13:12
Код інн директор.pdf
23 квітня 2024 13:12
Паспорт Шитлюк О.І..pdf
23 квітня 2024 13:12
2 Довідка ліцензія.pdf
23 квітня 2024 13:12
Довідка аналогічні.pdf
23 квітня 2024 13:12
Додаток 2 до ТД.pdf
23 квітня 2024 13:12
Додаток 2 до ТД.pdf.p7s
23 квітня 2024 13:12
PSP-030_02.02.2024.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 18:14
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:14
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:14
Додаток 1.zip
23 квітня 2024 18:14
Додаток 2.zip
23 квітня 2024 18:14
Додаток 1.zip.p7s
23 квітня 2024 18:14
Додаток 2.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МДІНА, ЛТД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МДІНА, ЛТД"
#13625993
Відхилено 84 959,26
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:56
ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ"
#41422410
Переможець 85 150,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 16:44

Документи

24 квітня 2024 15:56
Електронний підпис
24 квітня 2024 15:52
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пп. 5 п. 4 “Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що учасник має надати тендерну пропозицію учасника, за формою, затвердженою Замовником та наведеною у цьому пункті. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" надав тендерну пропозицію учасника, за формою, затвердженою Замовником з недотриманням вимоги заповнення полів необхідної інформації, а саме: - п. 10 Тендерної пропозиції “Умови оплати” визначено учасником “безготівковий розрахунок, після надання рахунку на оплату”, що суперечить терміну, визначеному у Додатку 3 тендерної документації – «на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) робочих днів з дати одержання Товару Замовником» - п. 13 Тендерної пропозиції “Цінова пропозиція” у розділі “Найменування товару, що пропонується Учасником, виробник, країна походження” учасником не зазначено виробника та країну походження товару З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - Тендерну пропозицію із зазначення повної, визначеної Замовником, інформації стосовно: 1) умов оплати, визначених у Додатку 3 тендерної документації; 2) виробника та країни походження предмету закупівлі Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

25 квітня 2024 17:02
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 17:02
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:56
протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ"
#41422410
85 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 17:02
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 17:02
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:56
протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2024 15:06
допка.pdf укладений
21 травня 2024 15:04
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 11:01
договір поли.pdf укладений
10 травня 2024 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Керуючись ст. ст 651, 654 Цивільного кодексу України, ч.7 ст. 180 Господарського кодексу України та п. 9.2. Договору, Сторони вирішили розірвати Договір № 45/05 закупівлі товарів за державні кошти від 08.05.2024 за взаємною згодою.