Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утеплювач, наливні підлоги
Очікувана вартість
94 047,95 UAH
UA-2024-04-16-007612-a ● 601b716814d94e5d8ffd0137249f85b3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 34869316 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
Контактна особа: |
Пилипенко Тетяна Володимирівна +380665366115 arz.uopylypenko@zp.dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 11:08 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 11:08 |
Очікувана вартість: | 94 047,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
ДК 021:2015: 44111520-2 Термоізоляційні матеріали, 44112200-0 Підлогове покриття відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 метри квадратні
Утеплювач (базальтова вата) для перестінок 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Заводська, буд.1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
6250 кілограм
Наливні підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Заводська, буд.1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 16:13 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
18 квітня 2024 16:13 |
Перелік_змін_до_Додатку_2_порівняльна_таблиця_утеплювач.doc | |
16 квітня 2024 13:53 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
16 квітня 2024 13:53 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
16 квітня 2024 13:52 |
Тендерна_документація_утеплювач_підлога.docx |
18 квітня 2024 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 16:13 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
18 квітня 2024 16:13 |
Перелік_змін_до_Додатку_2_порівняльна_таблиця_утеплювач.doc
|
|||
16 квітня 2024 13:53 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
16 квітня 2024 13:53 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||
16 квітня 2024 13:52 |
Тендерна_документація_утеплювач_підлога.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МДІНА, ЛТД", Код ЄДРПОУ:13625993
Дата подання: 29 квітня 2024 12:37
Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "МДІНА, ЛТД"
та визнання Переможцем ТОВ «ЛІДЕР БУДТОРГ»
Згідно з ВашоюТендерною документацією «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МДІНА, ЛТД» є учасником закупвілі
UA-2024-04-16-007612-a згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Утеплювач, наливні підлоги) запропонувало найкращу ціну в цій закупівлі і не згодне з рішенням про відхилення нашої Пропозиціїї.
В Протоколі № 4 від 24.04.24 щодо прийняття рішеня уповноваженою особою зазначено, що на Пропозицію ТОВ «МДІНА, ЛТД» накладено удосконалий електронний підпис (УЕП) а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації і наша Пропозиція відхилена.
Це рішеня є дискримінаційним по відношеню до учасника закупівлі, ТОВ «МДІНА, ЛТД», та позбавляє його право на виправлення невідповідності. Невідповідність нашої Пропозиції Тендерній документаціїї не пов’язана з Технічними вимогами до предмету закупівлі, не є такою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, технічних якісних та інших характеристик товару, запропонованого учасником у складі Пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.товару, не впливає на її ціну. Тому на усунення цієї невідповідності Замовником, згідно з Законом про публічні закупівлі, повино було надатись 24 години на усунення невідповідності.
З урахування викладеного вимагаємо:
1.Скасувати Протокол № 4 від 24.004.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою і надати ТОВ «МДІНА, ЛТД» 24 години на усунення відповідності;
2. Скасувати Протокол № 6 від. 25.04.24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР БУДТОРГ»
У випадку незадоволеня нашої Вимоги ТОВ «МДІНА,ЛТД» буде звертатись зі скаргою на Ваше рішення в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «МДІНА, ЛТД» є учасником закупвілі
UA-2024-04-16-007612-a згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Утеплювач, наливні підлоги) запропонувало найкращу ціну в цій закупівлі і не згодне з рішенням про відхилення нашої Пропозиціїї.
В Протоколі № 4 від 24.04.24 щодо прийняття рішеня уповноваженою особою зазначено, що на Пропозицію ТОВ «МДІНА, ЛТД» накладено удосконалий електронний підпис (УЕП) а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації і наша Пропозиція відхилена.
Це рішеня є дискримінаційним по відношеню до учасника закупівлі, ТОВ «МДІНА, ЛТД», та позбавляє його право на виправлення невідповідності. Невідповідність нашої Пропозиції Тендерній документаціїї не пов’язана з Технічними вимогами до предмету закупівлі, не є такою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, технічних якісних та інших характеристик товару, запропонованого учасником у складі Пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.товару, не впливає на її ціну. Тому на усунення цієї невідповідності Замовником, згідно з Законом про публічні закупівлі, повино було надатись 24 години на усунення невідповідності.
З урахування викладеного вимагаємо:
1.Скасувати Протокол № 4 від 24.004.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою і надати ТОВ «МДІНА, ЛТД» 24 години на усунення відповідності;
2. Скасувати Протокол № 6 від. 25.04.24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР БУДТОРГ»
У випадку незадоволеня нашої Вимоги ТОВ «МДІНА,ЛТД» буде звертатись зі скаргою на Ваше рішення в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2024 22:19
Шановний учаснику!
Уважно ознайомившись із змістом Вашої Вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто замовник у тендерній документації має право на свій розсуд визначити вимоги до електронного підпису учасників.
Інформація з офіційного порталу Антимонопольного комітету України: "Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, зокрема щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної пропозиції.
На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами.»
У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: «Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.»
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Одже практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП. А оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, вимога не є дискримінаційною.
Слід зазначити, що КЕП — кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та в найкоротші терміни отримати КЕП, тому сама вимога про накладання КЕПу не є дискримінаційною для учасника торгів.
Під час розробки тендерної документації, Замовник враховував практику Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних електронних підписів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання зазначених підписів в чинному законодавстві не міститься.
Враховуючи все зазначене вище, Замовник у тендерній документації чітко зазначив, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), і окрім цього документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Окрім того, відповідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Тобто повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується тільки стосовно саме інформації/документів, подання яких передбачалось вимогами тендерної документації і жодним чином не стосується способу ідентифікації підписувача цих документів, оскільки КЕП (кваліфікований електронний підпис) – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.
Щодо вимоги скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника, слід зазначити, що Закон та Особливості не містять механізму скасування рішень замовника щодо відхилення учасника торгів після прийняття та оприлюднення таких рішень. Таким чином, Положеннями Закону чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України чи до суду. Відповідно, такі рішення можуть бути скасовані згаданими органами.
Крім того, якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно ще може відмінити рішення про визначення переможця (при застосуванні пп. 3 п. 44 Особливостей), проте відмінити в системі рішення про відхилення пропозиції учасника самостійно технічно неможливо.
Уважно ознайомившись із змістом Вашої Вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто замовник у тендерній документації має право на свій розсуд визначити вимоги до електронного підпису учасників.
Інформація з офіційного порталу Антимонопольного комітету України: "Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, зокрема щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної пропозиції.
На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами.»
У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: «Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.»
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Одже практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП. А оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, вимога не є дискримінаційною.
Слід зазначити, що КЕП — кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та в найкоротші терміни отримати КЕП, тому сама вимога про накладання КЕПу не є дискримінаційною для учасника торгів.
Під час розробки тендерної документації, Замовник враховував практику Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних електронних підписів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання зазначених підписів в чинному законодавстві не міститься.
Враховуючи все зазначене вище, Замовник у тендерній документації чітко зазначив, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), і окрім цього документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Окрім того, відповідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Тобто повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується тільки стосовно саме інформації/документів, подання яких передбачалось вимогами тендерної документації і жодним чином не стосується способу ідентифікації підписувача цих документів, оскільки КЕП (кваліфікований електронний підпис) – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.
Щодо вимоги скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника, слід зазначити, що Закон та Особливості не містять механізму скасування рішень замовника щодо відхилення учасника торгів після прийняття та оприлюднення таких рішень. Таким чином, Положеннями Закону чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України чи до суду. Відповідно, такі рішення можуть бути скасовані згаданими органами.
Крім того, якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно ще може відмінити рішення про визначення переможця (при застосуванні пп. 3 п. 44 Особливостей), проте відмінити в системі рішення про відхилення пропозиції учасника самостійно технічно неможливо.
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2288423042
Дата подання: 26 квітня 2024 11:45
Скасування рішення про визнання Переможцем
Уповноваженії особі
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО
ВИМОГА
«Скасування рішення про визнання Переможцем»
Шановний Замовнику!
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.
Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
Вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО
ВИМОГА
«Скасування рішення про визнання Переможцем»
Шановний Замовнику!
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.
Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
Вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2024 16:28
Шановний учаснику!
У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-a ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.
У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-a ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007612-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2288423042
Дата подання: 29 квітня 2024 11:48
Скасування рішення про визнання Переможцем.
Уповноваженії особі
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО
ВИМОГА 2
«Скасування рішення про визнання Переможцем»
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.
Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
У відповідь на вимогу, надається пояснення такого змісту:
«У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-а ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.»
Не погоджуючись з відповіддю, хочу зауважити наступне.
В таблиці, пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі»., учасник ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не вказує характеристики товару який пропонує до постачання. По найменуванню 1. «Утеплювач» не вказано щільність плит, по найменуванню 2. «Наливні поли», не вказано яка основа, сфера використання, а товщина шару, відрізняється від характеристик товару що вимагається замовником.
Тож, зрозуміло, що технічні характеристики є різними і учасником ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" пропонується еквівалент товару. Але вимогу щодо надання порівняльної таблиці в своїй пропозиції учасник не виконав, тож, пропозиція повинна бути відхилена, як така що не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей
Шановний Замовнику, наполягаю, ще раз, уважно передивитися документи пропозиції учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", скасувати рішення про визнання переможцем, та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Надання переваг одному з учасників закупівлі, лобіювання його інтересів, зацікавленість в перемозі одного з учасників, є порушенням діючого законодавства, в тому числі законодавства про боротьбу з корупцією.
У разі ігнорування зазначених вище вимог, буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України, інших контролюючих та правоохоронних органів, керівництва управління ДСНС, а також в АМКУ.
Фізична особа-підприємець
Лалаян Людмила Олександрівна
Розгорнути
Згорнути
АРЗ СП ГУ ДСНС України у
Запорізькій області
Тетяні ПИЛИПЕНКО
ВИМОГА 2
«Скасування рішення про визнання Переможцем»
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Лалаян Людмила Олександрівна, учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-04-16-007612-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ".
Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області Протоколу № 6 від 25.04.2024 р., наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме:
- в додатку 2 тендерної документації, в Розділі «Примітки» зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником.
Учасник закупівлі ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" в своїй пропозиції не надає таку таблицю.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
У відповідь на вимогу, надається пояснення такого змісту:
«У додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено про те, що «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити найменування, країну походження, технічні характеристики товару, яка пропонується учасником». Тобто дана умова стосується виключно пропозицій, які містять у своєму складі еквівалент продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник відкритих торгів з особливостями ID UA-2024-04-16-007612-а ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам Замовника, про що свідчить заповнена таблиця у пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі». Тому додавання до технічної специфікації таблиці, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.»
Не погоджуючись з відповіддю, хочу зауважити наступне.
В таблиці, пункті 1 «Обсяги та предмет закупівлі»., учасник ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" не вказує характеристики товару який пропонує до постачання. По найменуванню 1. «Утеплювач» не вказано щільність плит, по найменуванню 2. «Наливні поли», не вказано яка основа, сфера використання, а товщина шару, відрізняється від характеристик товару що вимагається замовником.
Тож, зрозуміло, що технічні характеристики є різними і учасником ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" пропонується еквівалент товару. Але вимогу щодо надання порівняльної таблиці в своїй пропозиції учасник не виконав, тож, пропозиція повинна бути відхилена, як така що не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей
Шановний Замовнику, наполягаю, ще раз, уважно передивитися документи пропозиції учасника ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ", скасувати рішення про визнання переможцем, та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Надання переваг одному з учасників закупівлі, лобіювання його інтересів, зацікавленість в перемозі одного з учасників, є порушенням діючого законодавства, в тому числі законодавства про боротьбу з корупцією.
У разі ігнорування зазначених вище вимог, буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України, інших контролюючих та правоохоронних органів, керівництва управління ДСНС, а також в АМКУ.
Фізична особа-підприємець
Лалаян Людмила Олександрівна
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2024 15:52
Шановний учаснику!
Учасник процедури відкритих торгів з особливостями, визначений переможцем, у складі своєї тендерної документації надає належним чином оформлену технічну специфікацію із заповненою таблицею «Обсяги та предмет закупівлі», в якій стовпець «Технічні характеристики» з обох товарів, що пропонуються, містить ідентичні із вимогами замовника до предмету закупівлі основні якісні та технічні характеристики, а саме, стосовно Ваших зауважень, для товару «Утеплювач» вказано щільність – не менше 45 кг/м3, а для товару «Наливні підлоги» зазначена основа – «цементна або цементно-гіпсова», сфера використання – «для внутрішніх робіт, для пола, для теплого пола», товщина шару – «від 2 до 50 мм». Принагідно зауважую про те, що діапазон товщини шару встановлювався замовником враховуючи необхідність уникнення дискримінації учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, тому значення товщини шару, що входять до вказаного діапазону, вважаються коректними.
Останній стовпець таблиці «Обсяги та предмет закупівлі» призначено для вказання учасником виробника та країни походження товару, що пропонується. Учасник виконав цю вимогу та надав відомості, що вимагались тендерною документацією. Додатково до цих відомостей також наведена назва товару, що планується до постачання, що по суті є додатковими відомостями та за помилку вважатись не може, тим більше слугувати підставою для відхилення учасника.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, заповнена учасником закупівлі таблиця «Обсяги та предмет закупівлі» повністю відповідає вимогам замовника до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не містить у своєму складі товарів-еквівалентів, тому додавати до технічної специфікації таблицю, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.
Учасник процедури відкритих торгів з особливостями, визначений переможцем, у складі своєї тендерної документації надає належним чином оформлену технічну специфікацію із заповненою таблицею «Обсяги та предмет закупівлі», в якій стовпець «Технічні характеристики» з обох товарів, що пропонуються, містить ідентичні із вимогами замовника до предмету закупівлі основні якісні та технічні характеристики, а саме, стосовно Ваших зауважень, для товару «Утеплювач» вказано щільність – не менше 45 кг/м3, а для товару «Наливні підлоги» зазначена основа – «цементна або цементно-гіпсова», сфера використання – «для внутрішніх робіт, для пола, для теплого пола», товщина шару – «від 2 до 50 мм». Принагідно зауважую про те, що діапазон товщини шару встановлювався замовником враховуючи необхідність уникнення дискримінації учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, тому значення товщини шару, що входять до вказаного діапазону, вважаються коректними.
Останній стовпець таблиці «Обсяги та предмет закупівлі» призначено для вказання учасником виробника та країни походження товару, що пропонується. Учасник виконав цю вимогу та надав відомості, що вимагались тендерною документацією. Додатково до цих відомостей також наведена назва товару, що планується до постачання, що по суті є додатковими відомостями та за помилку вважатись не може, тим більше слугувати підставою для відхилення учасника.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, заповнена учасником закупівлі таблиця «Обсяги та предмет закупівлі» повністю відповідає вимогам замовника до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не містить у своєму складі товарів-еквівалентів, тому додавати до технічної специфікації таблицю, яка містить порівняльну характеристику товару, що пропонується до закупівлі, з його еквівалентом, не потрібно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МДІНА, ЛТД" |
87 434,20
UAH з ПДВ
|
84 959,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" |
88 210,26
UAH з ПДВ
|
85 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛАЛАЯН ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА |
93 599,75
UAH з ПДВ
|
93 599,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МДІНА, ЛТД" #13625993 |
Відхилено |
84 959,26
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:56
|
|
ТОВ "ЛІДЕР БУДТОРГ" #41422410 |
Переможець |
85 150,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 15:06
|
допка.pdf | укладений |
21 травня 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 11:01
|
договір поли.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. ст 651, 654 Цивільного кодексу України, ч.7 ст. 180 Господарського кодексу України та п. 9.2. Договору, Сторони вирішили розірвати Договір № 45/05 закупівлі товарів за державні кошти від 08.05.2024 за взаємною згодою. |