Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи капітального характеру з відновлення працездатності ліфта на об’єкті за адресою: вулиця Дяченка, 20-а під’їзд 4, реєстр. № 33965
Очікувана вартість
5 948,23 UAH
UA-2020-06-09-002638-c 6010f9531226471280989eee00f7c8d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767,380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до умов укладеного Договору (згідно з ч. 3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі") та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи капітального характеру з відновлення працездатності ліфта на об’єкті за адресою: вулиця Дяченка, 20-а під’їзд 4, реєстр. № 33965
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район, вулиця Дяченка, 20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт, протягом 90 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

09 червня 2020 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 5 948,23
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:08

Документи

09 червня 2020 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:27
Договір_198-06_09-БЕТ_394_від_09.06.2020.PDF укладений
09 червня 2020 15:11