Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Оснащення ресурсних кімнат).
Очікувана вартість
437 500,00 UAH
UA-2019-09-20-001644-a 5ff584f7e9dc4584abff835627f2a5a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 437 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 187,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Оснащення ресурсних кімнат) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Оснащення ресурсних кімнат (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів державного бюджету протягом 20 днів, після фактично поставлених товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 16:21
Відповідь на звернення1.pdf
20 вересня 2019 17:25
Оснащення ресурсних кімнатДодаток 3 ТП.doc
20 вересня 2019 17:25
Оснащення ресурсних кімнатДодаток 4 проект договору.doc
20 вересня 2019 17:25
Оснащення ресурсних кімнат Додаток 2 ст.17.doc
20 вересня 2019 17:24
Оснащення ресурсних кімнат Додаток 1 ТВ.doc
20 вересня 2019 17:23
Оснащення ресурсних кімнатТендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:31
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 424 800,00
UAH з ПДВ
424 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 437 490,00
UAH з ПДВ
437 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 20:26
Dovidka_МВС.pdf
09 листопада 2019 20:26
Довідка переможця.pdf
09 листопада 2019 20:26
Довідка податкова.pdf
07 жовтня 2019 09:58
Електронний підпис
07 жовтня 2019 09:43
acer.pdf
07 жовтня 2019 09:21
Електронний підпис
07 жовтня 2019 09:19
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Копія статут_Дидлаб.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Сангигиена АСЕР.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
06 жовтня 2019 15:14
СЭС_2023.pdf
06 жовтня 2019 15:14
МТ_ 1 монит 001.jpg
06 жовтня 2019 15:14
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Декларация_24.07.2020.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Сертификат_24.06.2020.pdf
06 жовтня 2019 15:14
Проектори Viewsonic ЕМС.pdf
06 жовтня 2019 15:14
МТ_ 2 001.jpg
06 жовтня 2019 15:14
Проектори Viewsonic НВО.pdf
06 жовтня 2019 15:14
дод 2 МТ_ 001.jpg
06 жовтня 2019 15:14
Відгук04-06-2019.pdf
06 жовтня 2019 15:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 09:39
Пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 09:07
Паспорт_РВВ_завір.pdf
07 жовтня 2019 09:07
Витяг_ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 09:07
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 424 800,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
424 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:08
ДУ ТОВ Дидактиклаб.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:04
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:00
Договір (оснащення ресурсних кімнат) ТОВ ДИДАКТИКЛАБ.pdf укладений
20 листопада 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Покращення якості предмету закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін -5 компл.
Номер договору про закупівлю: ВТ/1983-2/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 424 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 800,00 UAH)