Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2020 09:27 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 781 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 113445 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 11:56 |
перелік змін.docx | |
02 листопада 2020 11:56 |
ТД очищення Турбінна - нова редакція.doc | |
23 жовтня 2020 09:23 |
ТД лісопарк.pdf |
02 листопада 2020 11:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 11:56 |
перелік змін.docx
|
|||
02 листопада 2020 11:56 |
ТД очищення Турбінна - нова редакція.doc
|
|||
23 жовтня 2020 09:23 |
ТД лісопарк.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 14 грудня 2020 16:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-09-000016 ● ff5f896296884ee89d4595b29cb1c5fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2021 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.06.2021 № 299
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.06.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 09.06.2021 № 299
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2020-10-23-001166-a 23.10.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-01 16:35:17
Роз'яснення щодо висновку
Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради за результатами розгляду висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-001166-a від 23 червня 2021 повідомляє про незгоду із вказаним висновком та надає свої аргументовані заперечення.
Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається частиною 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно з ч.2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 166 від 24.02.2016, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу. Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 10.06.2020 № 1082, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного зі способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України.
Звертаємо увагу на те, що станом на сьогоднішній день, на жаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості для заповнення в формі оголошення про проведення відкритих торгів окремої позиції з інформацією про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Проте, технічний ресурс електронної системи закупівель визначає такий різновид забезпечення пропозицій як «електронна гарантія», що в свою чергу дає змогу визначити умови її надання, а саме в електронному вигляді та у формі гарантії. Тобто, Замовник акцентує увагу, що наявність такої позиції в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням обмеженості технічних ресурсів електронного майданчику і самої системи, дозволяє відносити таку інформацію в тому числі, як до умов надання самого забезпечення. Тому не погоджуємось з твердженням Управління про відсутність в оголошенні умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Крім того, згідно ч. 1 ст. 25 Закону, у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до частини 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено умови надання забезпечення пропозицій, що відповідає приписам ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та дає змогу реалізувати основний принцип проведення публічних закупівель, а саме – рівний доступ до усієї необхідної інформації усім учасникам таких закупівель.
Що відсутності інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (позитивного досвіду)».
В частині 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник в даному випадку вимагав надати інформацію, що підтверджується документально, перелік конкретних документів Замовником не встановлювалося. Більш того, статтею 16 Закону України не передбачені вимога про яку йдеться у Висновку, а саме про необхідність вимагати від учасників способу підтвердження кваліфікаційного критерію. Також звертаємо увагу на те, що учасниками процедури закупівлі не направлялися Замовнику будь-які уточнення чи запитання стосовно змісту тендерної документації у період уточнень, що говорить про усвідомлення змісту тендерної документації та вимог, викладених у ній.
Щодо відсутності розрахунку вартості дерев
Не погоджуємося з даним висновком, у зв`язку з тим, що розрахунок вартості деревини наявний в учасника, а саме міститься у додатку 1 до документа «проект договору та лист-згода з його умовами PDF ».
Щодо надання у складі пропозиції копії договору оренди приміщення (гаражу) від 01 січня 2020 зі строком дії до 31 жовтня 2021
Замовник, аналізуючи вказаний вище договір учасника, керувався п. 10.3. Договору, згідно якого строк договору починає свій перебіг 01 січня 2020 та закінчується 31.12.2021. Отже, із зазначеного випливає висновок про те, що учасником було подано договір, який на момент подання тендерної пропозиції підтверджував факт наявності орендованого приміщення. На жаль, Південний офіс Держаудитслужби взяв до уваги лише інформацію, викладену у п. 4.1 Договору, не надаючи аргументованих пояснень такого рішення. Більш того, ні Замовником у тендерній документації не ставилися вимоги щодо строку дії подібних документів, ні нормами чинного законодавства не передбачено такого обов’язку для Замовника.
Щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей яке не містить посилання на вимогу тендерної документації
Також не погоджуємося з даним зауваженням у зв’язку з тим, що в повідомленні про усунення невідповідностей конкретно процитована вимога тендерної документації із зазначенням, що саме вимагалося Замовником, що не було надано Учасником, і що потрібно надати для усунення даних невідповідностей.
На підставі вищевикладеного, вважаємо Висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-23-001166-a від 23 червня 2021 безпідставним та таким, що не підлягає задоволенню
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-07-02 11:34:06
Відповідь на "Звернення за роз'ясненням щодо висновку"
У зв’язку з розміщенням 01.07.2021 Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі - Замовник) в електронній системі закупівель інформації під заголовком «Звернення за роз’ясненням щодо висновку», керуючись частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області повідомляє наступне.
По суті викладеного, вказана Змовником інформація за змістом є запереченнями до висновку, які згідно з частиною восьмою статті 8 Закону не передбачають надання роз’яснень з боку органу державного фінансового контролю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що Замовником були здійснені заходи на усунення виявлених у висновку порушень
2021-07-08 11:21:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог абзаців п’ятого та сьомого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та (або) документах тендерної пропозиції, яке не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог абзаців п’ятого та сьомого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та (або) документах тендерної пропозиції, яке не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності) • усунуто
-
2021-07-14 16:09:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тертиченко Олег Миколайович |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 695 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІОРОСТ" |
3 617 605,20
UAH з ПДВ
|
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП» |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
3 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
3 612 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Тертиченко Олег Миколайович #2794524292 |
Рішення скасоване |
2 695 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:48
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арника-Юг" #39711494 |
Рішення скасоване |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:48
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБІОРОСТ" #36954586 |
Рішення скасоване |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:48
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП» #40966016 |
Рішення скасоване |
3 610 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:48
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" #36512601 |
Рішення скасоване |
3 612 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 10:48
|
|
ФОП Тертиченко Олег Миколайович #2794524292 |
Переможець |
2 695 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 16:54
|
додаткова угода 1.1. виправлення технічної помилки в розрахунку вартості послуг.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 17:41
|
додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 10:23
|
додаткова угода № 1 | зміни до договору |
25 січня 2021 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Задля виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 23 червня 2021 про результати монтіторингу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки, допущеної у додатковій угоді № 1 від 06.07.2021 (п. 3.2) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |