Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Current average repair of the public highway of state importance T-13-02 Checkpoint "Tanyushivka" - Starobilsk - Bakhmut on the section km 141 + 100 - 155 + 100 in the Luhansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Y +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 266 780 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 333 904,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8003428.35 UAH |
Publication date: | 02 липня 2020 17:07 |
Enquiries until: | 01 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 266 780 945 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 333 905 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.01.2020 р. № 3 «Про надання попередньої оплати» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 17:52 |
Нова редакція ТД Т-13-02.docx | |
03 серпня 2020 17:52 |
зміни.pdf | |
03 серпня 2020 17:52 |
протокол на зміни.pdf | |
02 липня 2020 17:04 |
Технічне завдання (Додаток № 8).pdf | |
02 липня 2020 17:04 |
ТД Т-13-02.docx |
03 серпня 2020 17:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 17:52 |
Нова редакція ТД Т-13-02.docx
|
|||
03 серпня 2020 17:52 |
зміни.pdf
|
|||
03 серпня 2020 17:52 |
протокол на зміни.pdf
|
|||
02 липня 2020 17:04 |
Технічне завдання (Додаток № 8).pdf
|
|||
02 липня 2020 17:04 |
ТД Т-13-02.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000004 ● fcfff85088a647dab2eb94b55d326700
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2020 № 42-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 29.09.2020 № 42-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-02-002250-b від 02.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 08:50:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 141+100 – 155+100 у Луганській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-002250-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії з накладанням ЕЦП на забезпечення виконання договору про закупівлю та копій документів, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 17:58:22
Пояснення Замовника
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 141+100 – 155+100 у Луганській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-002250-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії з накладанням ЕЦП на забезпечення виконання договору про закупівлю та копій документів, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію.
ПОЯСНЕННЯ на питання:
Тендерною документацією Замовника передбачено, що
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ.
Зазначена вимога Тендерної документації виконана Переможцем аукціону в повному обсязі.
Крім того, Тендерної документацією Замовником передбачено,в що
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) оригінали розрахунків ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду.
2) відповідну інформацію про повноважну особу щодо підписання договору про закупівлю;
3) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.*
4) Гарантію виконання договору (якщо така вимога зазначена розділом тендерної документаціїї).
Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП.
Переможець аукціону в повному обсязі виконав і цю вимогу Тендерної дкументації Замовника та надав гарантію виконання договору про закупівлю.
Зазначена гарантія з накладанням ЕЦП на забезпечення виконання договору про закупівлю та копій документів, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На Висновок від 20 жовтня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-02-002250-b ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 141+100 – 155+100 у Луганській області». За висновками моніторингу що здійснювався за наказом Начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.09.2020 № 42-од вбачається наступні порушення приписів Закону України «Про публічні закупівлі» : 1. Порушення вимог абзацу 8 частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2020-07-02-002250-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції). 2. Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій . 3. ТОВ «Автомагістраль-Південь» до підписання договір підряду від 16.09.2020 №29-2020 не надано через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП. Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, та уклав з ним Договір. Відповідно до вищенаведеного Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує Замовника- Службу автомобільних доріг у Луганській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З зазначеними порушеннями та вимогами Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо їх усунення Замовник закупівлі - Служба автомобільних доріг у Луганській області не згодна з наступних підстав. З першого та другого питання заперечення Служби базуються на наступному: Електронна форма оголошення на електронному майданчику SmartTender, що є авторизованим електронним майданчиком, не передбачає окремого електронного поля для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Щодо пункту 9 частини другої статті 21 Закону, розмір та вид забезпечення тендерної пропозиції відображені в оголошенні а умови надання викладені в тендерній документації, яка є частиною оголошення. Слід зазначити що особливості підготовки тендерної документації щодо мови підготовки тендерної документації та умов надання забезпечення тендерних пропозицій і Замовник врегулював у Тендерній документації (п.7 Р.І «Загальні положення», та п.2 Р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) відповідно до п.п.13.та п. п. 15 п.2,ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскілки зазначений майданчик не містить відповідних полів у оголошенні Замовник для забезпечення публічності та відкритості, керуючись п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно розмістив Тендерну документацію разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив приписи п.8 та п. 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» тим самим не позбавив можливості Учасників ознайомитися із усіма умовами закупівлі та не виключив їх обов’язку дотримуватися умов закупівлі у оголошенні в частині мови підготовки тендерних документів та умов надання тендерного забезпечення. З третього питання заперечення Служби базуються на наступному: Відповідно до п. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Внесення забезпечення виконання договору підтверджується гарантією банку , що видається на умовах, які зазначає Замовник для переможця закупівлі. Вище зазначена стаття закону не містить будь яких вимог щодо способу подання такої гарантії Переможцем закупівлі Замовнику а тому, посилання органу моніторингу на порушення Замовником п.8 статті 12 Закону не відповідає дійсності. Відповідно до вимоги Замовника викладеній у п.4 Р. VI. «Результати торгів» та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику Гарантію виконання договору що видана банківською установою на умовах п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» у формі електронної банківської гарантії з накладанням ЕЦП. Слід зазначити що термін «електронна банківська гарантія забезпечення договору» не звужується Законом України «Про публічні закупівлі» до необхідності її розміщення виключно в електронному вигляді на сторінці закупівлі, а тому на вимогу Замовника, що прописана у тендерній документації є достатньою для подавання на стадії підпису договору на будь якому доступному електронному носії (флеш-накопичувач, CD-диск, електронне поштове повідомлення , тощо), що і здійснив Переможець закупівлі на вимогу Замовника. Надання Учасником відповідної гарантії забезпечення договору відображено в укладеному договорі, сканована копія якого розміщена на сторінці закупівлі. Відповідно до вищенаведеного, Служба автомобільних доріг зазначає, що висновки моніторингу що здійснювався за наказом Начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.09.2020 № 42-од по закупівлі № UA-2020-07-02-002250-b «ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 141+100 – 155+100 у Луганській області» є безпідставними, та не підлягають задоволенню.
2020-10-26 16:21:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
246 001 020,00
UAH з ПДВ
|
244 667 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
252 825 000,00
UAH з ПДВ
|
245 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
266 680 945,00
UAH з ПДВ
|
266 680 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
244 667 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:38
|
ДУ_12_до_дог_№29_2020_Автомагістраль_Південь.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 13:50
|
ДУ 11 до 29-2020 Автомагістраль.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:43
|
ДУ № 10 до дог.29-2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:51
|
Додаткова угода№9.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 13:17
|
Додаткова угода № 8.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 16:46
|
Додаток 1 до дог 29-2020 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 16:45
|
ДУ 7 до дог 29-2020 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 14:29
|
ДУ 6 до дог 29-2020 (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:36
|
Додаткова угода № 5 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 09:53
|
ДУ 4 до дог 29-2020 від 16.09.2020р. (1).pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 17:04
|
ДУ 3 до дог 29-2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 15:54
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 14:47
|
Додаткова угода № 1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 16:53
|
Договір № 29-2020.pdf | укладений |
16 вересня 2020 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1 до Договору; Додаток 2; Додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, п.6.1, п.15.1, Додаток 2, Додаток 3. Продовження строку дії договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність до Постанови КМУ від 17.02.2021 № 122 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку 2 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної частини документаціі, з підстав необхідності внесення відкорпегованих даних, Сторони погодились викласти в новій редакціі Додаток 1 "Договірна ціна" |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку2, Додатку3,п.18 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1,Додатку2,Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1,п.6.1,п.15.1,Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до р.18, зміна назви Служби |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1., п.6.1., п.15.1. Договору продовження строку дії договору, внесення змін до Додатку 2 "Графік надання послуг", Додатку 3 "Календарний план фінансування послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 29-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |