Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців)
Очікувана вартість
169 550 006,00 UAH
UA-2024-02-12-012217-a 5faf547e90e7432b90e92b4669234d94
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удовиченко Петро

380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Контактна особа: Удовиченко Петро
380673826701
udovychenko.pv@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2024 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2024 09:00
Очікувана вартість: 169 550 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 847 750,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 5 086 500,18 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5086500.18 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Житомирської області, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2026
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами форми №КБ-2в (УПВ) і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 16:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 5 086 500,18 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).

Сума забезпечення: 5086500.18 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВІДОМОСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BОQ)
Дата подання: 13 лютого 2024 21:19
Дата відповіді: 15 лютого 2024 15:01
Шановний Замовнику! Чи потрібно надавати у складі пропозиції під час надання пропозиції заповнені показники «Вартість за одиницю, грн та Загальна вартість, грн» у ВІДОМОСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BОQ), Міжнародна система вимірювання дорожніх робіт та послуг: М411 - CESMM4
Відповідь: Учаснику у складі пропозиції не потрібно надавати відомість BoQ
МТБ
Дата подання: 13 лютого 2024 21:20
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:59
Шановний Замовнику! Чи потрібно учаснику надавати у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) перелік техніки, який відображено у пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв розділ II. Дорожні машини і механізми ?
Відповідь: В інформації про наявність техніки має бути включено техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням техніки згідно п. 1 Додатку №3 д ТД (у кількості, не менше зазначених одиниць).
Кошторис
Дата подання: 13 лютого 2024 21:21
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:52
Шановний Замовнику! Чи потрібно усім учасникам надавати кошторисний розрахунок у складі пропозиції під час надання пропозиції?
Відповідь: Договірна ціна надається тільки Учасником-Переможцем згідно вимог п. 3 розділу VI ТД.
Щодо ТД
Дата подання: 14 лютого 2024 00:34
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:45
Шаовний Замовнику! У ТД зазначено: Учасник також надає: • Діючий дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію Державної служби України з питань охорони праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по наступних видах робіт: 1. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри, або в зоні розташування підземних комунікацій. 2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 3. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 4. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі 5. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Питання: Замовник має на увазі Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці? Тому що чинним законадавством не передбачено такого документу як декларація Державної служби України з питань охорони праці на проведення робіт підвищеної небезпеки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог ТД вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Щодо інженера проектувальника
Дата подання: 14 лютого 2024 01:05
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:47
ТД передбачено: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: - посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба та головного інженера; Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво). - сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного чинного сертифікату та копію страхового полісу); Щодо інженера проектувальника: який саме страховий поліс мається на увазі? Яким нормативно правовим актом передбачена обов'язково наявність страхового полісу? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з причини того- що вимагання документів, які не передбачені чинним законодавством є порушенням вимог закону Про публічні закупівлі та порушує права учасників. ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ЗАКУПІВЛЮ, та усунути дискримінаційні умови Щодо інженера з охорони праці: Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво). Ми як потенційний учасник маємо у штаті кваліфікованого інженера з охорони праці, проте замість кваліфікаційного посвідчення маємо свідоцтво про проходження навчання , якиий є за своїм змістом аналогом вимагаємого вами документу документу, чи буде вважатися надання такого документу виконанням вимог ТД? Якщо так, просимо Замовника внести відповідні зміни у ТД, виклавши цю вимогу з урахуванням можливості надання аналогів вказаних документів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЩОДО СТРАХОВОГО ПОЛІСУ - Наявність страхового полісу сертифікованого інженера проектувальника в частині проектно-кошторисної документації - страховий поліс або страховий сертифікат для підтвердження страхування відповідальності будівельників (архітекторів та/або проектувальників) – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обгрунтованою.
ЩОДО ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ - Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
Дана вимога включена до тендерної документації з метою забезпечення охорони праці під час виконання робіт (надання послуг) учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Наявність цього спеціаліста передбачена Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, які передбачають наявність координатора з питань охорони праці. При цьому, координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, зокрема, підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Таким чином, наявність інженера – охорони праці (будівництво) передбачена вказаним нормативним актом, а його наявність необхідна для забезпечення охорони праці під час виконання робіт.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності у складі виконавців інженера з охорони праці.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-22-000060 ● f60aedad371548038fda704f34fbfa50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2024 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

50 No 21.03.2024

Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
50 UA-2024-02-12-012217-a 12.02.2024

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-26 17:18:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців (ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-29 08:55:30

пояснення на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-02-12-012217-a 15 квітня 2024 року Державна аудиторська служба України (далі – Держаудитслужба) оприлюднила висновок про результати моніторингу процедури закупівлі 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-12-012217-a) (надалі – Висновок). Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області на виконання вимог абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 р. № 114-IX (зі змінами), надає заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-012217-a, оприлюденого через електронну систему закупівель Держаудитслужбою, відповідно до якого були встановлені порушення вимог пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджених постановою КМУ від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861) зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (надалі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей. Абзацом третім пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату оголошення торгів) (далі – Особливості) визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922- VIII. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: трансформатори, трансформатори напруги, вимірювальні трансформатори, трансформатори живлення, електричні конденсатори, конденсатори постійної ємності, конденсатори змінної та регульованої ємності, тощо. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Технічного завдання, невід’ємними частинами якого є: відомість обсягів робіт (BoQ), технічна специфікація, дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів (додаток 6 до тендерної документації) на закупівлю робіт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців» під час виконання робіт (надання послуг) передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення трансформаторів та конденсаторів, а саме: замiна трансформаторiв струму ТК-20, ТПЛ-l0, ТПФМ-l0, ТПОЛМ 0,5-10, ТПШЛ 0,5-10, ТВОЛ 0,5-10, в КТП (трансформатор струму Т-0,66-150/5) - 24 шт; монтаж трансформатора трифазного 32кВ, потужністю 250кВ.А– 16 шт (трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-63 – 6 шт; трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-40 -6 шт; трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-25 – 4 шт), монтаж конденсатора пускового для світильника ІЗУ-70W-400W (конденсатор пусковий для світильника ІЗУ-70W-400W – 40 шт. Предметом закупівлі UA-2024-02-12-012217-a є послуги з обслуговування існуючих об’єктів зовнішнього світлення. Типи трансформаторів, вказані в технічній специфікації технічного завдання даної закупівлі отримані із специфікацій виробів та матеріалів робочих креслень, згідно розробленого та затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2012 р. № 955-р робочого проекту “Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 14 + 080 (Київська область) - км 348 + 000 (Рівненська область)”, розробленого, зокрема ТОВ «Подільський проектний інститут» (2012р.), ТзОВ «Житомиренергобуд» (2011р.) та Держаним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (2010р.), робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 32+500 – км 35+510, Житомирська область», розроблений ДП «Укрдіпродор» та «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 31+350, Житомирська область», розроблений ТОВ «ВІА Дорбуд» (копії наказів про затвердження робочих проектів додаються). Згідно статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність», будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". На балансі Служби відновлення у Житомирській області знаходяться існуючі трансформаторні підстанції побудовані ще у 2012 р. та 2016 р. згідно проєктної документації. Дані комплектуючі є запасними частинами існуючих трансформаторних підстанцій та мають конструктивні особливості: місця кріплення, точки приєднання до електропостачання та інше (інформація щодо потужності трансформаторів зовнішнього освітлення на автомобільнх дорогах загального користування державного значення Житомирської області додається). Тип обладнання (в т.ч. трансформатори) вказано в технічній специфікації з врахуванням технічних особливостей існуючих трансформаторних підстанцій та не є окремим цілісним виробом. Обладнання, наведене в переліку локалізованих товарів на дату оголошення даної закупівлі не відповідає конструктивним особливостям обладнання згідно робочих проектів, а конденсатор пусковий для світильника ІЗУ-70W-400W взагалі відсутній в переліку локалізованих товарів. Вказавши у Висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», Держаудитслужба не визначила передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Аналогічні висновки містяться в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19 та від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19, висновок якого суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин (частина 5 статті 242 КАС України). Таким чином, вважаємо, що Висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень з боку Замовника є неправомірним. Підсумовуючи вищенаведене, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вважає вищевказаний висновок Держаудитслужби не обґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Додатки: 1. Інформація щодо потужності трансформаторів зовнішнього освітлення на автомобільнх дорогах загального користування державного значення Житомирської області – 1 арк. 2. Наказ № 169 від 26.10.2016 про затвердження робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 31+350, Житомирська область» – 1 арк. 3. Наказ № 163 від 24.10.2016 про затвердження робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 32+500 – км 35+510, Житомирська область» – 1 арк.

2024-04-22 13:52:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 25 квітня 2024 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 15 квітня 2024 р. по процедурі закупівлі 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців).
Дата публікації: 25 квітня 2024
Номер відкриття провадження: П/320/19689/24
Дата відкриття провадження: 09 травня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" 165 104 796,28
UAH з ПДВ
165 104 796,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2024 14:26
Електронний підпис
01 березня 2024 15:43
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:25
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ЮО).zip.p7s
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ФО).zip.p7s
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ЮО).zip
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ФО).zip
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ЮО).zip.p7s
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ФО).zip.p7s
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ЮО).zip
26 лютого 2024 16:25
Довідка (ФО).zip
23 лютого 2024 15:25
Електронний підпис
19 лютого 2024 21:54
Електронний підпис
19 лютого 2024 21:54
Електронний підпис
19 лютого 2024 21:54
12. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2024 21:54
37841 ТОВ ДОРЕКС p7s.7z
19 лютого 2024 21:54
5. ЛИСТ ЗГОДА НА ОБР ПД.pdf
19 лютого 2024 21:54
3. ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf
19 лютого 2024 21:54
20. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
37841 ТОВ ДОРЕКС p7s.7z.p7s
19 лютого 2024 21:54
20. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 лютого 2024 21:54
13.МТБ.pdf
19 лютого 2024 21:54
13.МТБ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
15. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
15. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
19 лютого 2024 21:54
22. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
25. ПВР.pdf
19 лютого 2024 21:54
22. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 лютого 2024 21:54
26. СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
19 лютого 2024 21:54
25. ПВР.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
26. СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
21. ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
21. ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
19 лютого 2024 21:54
12. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2024 21:54
5. ЛИСТ ЗГОДА НА ОБР ПД.pdf
19 лютого 2024 21:54
37841 ТОВ ДОРЕКС p7s.7z
19 лютого 2024 21:54
20. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 лютого 2024 21:54
37841 ТОВ ДОРЕКС p7s.7z.p7s
19 лютого 2024 21:54
3. ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf
19 лютого 2024 21:54
20. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
15. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
13.МТБ.pdf
19 лютого 2024 21:54
15. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
19 лютого 2024 21:54
13.МТБ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
21. ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
19 лютого 2024 21:54
22. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
21. ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
22. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 лютого 2024 21:54
26. СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
25. ПВР.pdf.p7s
19 лютого 2024 21:54
25. ПВР.pdf
19 лютого 2024 21:54
26. СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
#34892518
Переможець 165 104 796,28
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 13:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 10:42

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Техніка: 1) В довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в п. 11 гр. 3 не вірно вказано реєстраційний номер FORD TRANSIT автомобіль спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (р/н АА 6807 ТВ). 2) Не надано підтверджуючих документів відповідно до переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг на автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т у кількості не менше 2 одиниці та відповідно не зазначено у довідці. 2. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг: - п. 7 гр. 3 не вірно вказано прізвище працівника згідно наданих підтверджуючих документів (Безвершенко М.С.); - п. 10 гр. 5 не вірно вказано досвід роботи працівника на посаді згідно наданих підтверджуючих документів (4 роки). 3. У складі ТП надано не підписаний договір про надання банківської гарантії № 37841/ЮГ-24 (тендерна гарантія) від 16.02.2024 року, посилання на який є в банківській гарантії № 37841 від 16.02.2024 року (згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису файлу «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 37841.pdf.»). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. пункт 1 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)*** № з/п Назва Найменування дорожних машин та механізмів Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки): Дорожні машини і механізми Кількість Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м і більше не менше 5 одиниць Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т не менше 2 одиниці Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м і більше не менше 2 одиниці В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: • посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, найму транспортних засобів з екіпажем, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, найму транспортних засобів з екіпажем, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); • оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавачів послуг, власників, або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі». 2. пункт 3 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою з наступним документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». 3. част. 2 розділу III тендерної документації: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією». ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей» та підтверджуючі документи на автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т у кількості не менше 2 одиниці. 2) Надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників які будуть залучені до виконання робіт з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей». 3) Надати підписаний договір про надання банківської гарантії № 37841/ЮГ-24 (тендерна гарантія) від 16.02.2024 року, посилання на який є в банківській гарантії № 37841 від 16.02.2024 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2024 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
#34892518
165 104 796,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 10:13
Додаткова угода № 23_3_106 від 19.12.2024.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 10:12
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2024 10:50
23_2_99 від 22.10.24.pdf зміни до договору
22 жовтня 2024 10:49
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 12:46
Додаткова угода № 23_1_35 від 05.04.2024.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 12:44
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 09:21
договір № 23 від 11.03.24.pdf укладений
13 березня 2024 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2024 рік у розмірі 18 000 000,00 грн. (вісімнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 копійок). Внести зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток № 2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток № 3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 165 104 796,28 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/1/35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2024 рік на 6 500 000,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 1 083 333,33 грн. (один мільйон вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 24 500 000,00 грн. (двадцять чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 4 083 333,33 грн. (чотири мільйони вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Сума договору після внесення змін: 165 104 796,28 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/2/99
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування у 2024 р. на 412 636,77 грн. (чотириста дванадцять тисяч шістсот тридцять шість гривень 77 копійок), у тому числі ПДВ 68 772,80 грн. (шістдесят вісім тисяч сімсот сімдесят дві гривні 80 копійок). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 24 087 363,23 грн. (двадцять чотири мільйони вісімдесят сім тисяч триста шістдесят три гривні 23 копійки), у тому числі ПДВ 4 014 560,54 грн. (чотири мільйони чотирнадцять тисяч п’ятсот шістдесят гривень 54 копійки). Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток № 3 до Договору «План фінансування» викласти в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 165 104 796,28 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/3/106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML