Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Контактна особа: |
Удовиченко Петро 380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 169 550 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 847 750,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 5 086 500,18 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5086500.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами форми №КБ-2в (УПВ) і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 16:23 |
Додатки до ТД освітлення.doc | |
12 лютого 2024 16:23 |
Проект договору освітлення.doc | |
12 лютого 2024 16:23 |
оголошення освітлення 24 міс.doc | |
12 лютого 2024 16:18 |
Специфікація - Освітлення .docx | |
12 лютого 2024 16:18 |
Освітлення - BоQ.docx | |
12 лютого 2024 16:18 |
підсумкова відомість освітлення.rtf | |
12 лютого 2024 16:18 |
Перелік матеріалів Освітлення 2024-2025рр.rtf | |
12 лютого 2024 16:18 |
дефектний акт освітлення.pdf | |
12 лютого 2024 16:15 |
ТД ЕУ освітлення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ - Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
Дана вимога включена до тендерної документації з метою забезпечення охорони праці під час виконання робіт (надання послуг) учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Наявність цього спеціаліста передбачена Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, які передбачають наявність координатора з питань охорони праці. При цьому, координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, зокрема, підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Таким чином, наявність інженера – охорони праці (будівництво) передбачена вказаним нормативним актом, а його наявність необхідна для забезпечення охорони праці під час виконання робіт.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності у складі виконавців інженера з охорони праці.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000060 ● f60aedad371548038fda704f34fbfa50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 No 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
50 UA-2024-02-12-012217-a 12.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 17:18:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців (ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 08:55:30
пояснення на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-02-12-012217-a 15 квітня 2024 року Державна аудиторська служба України (далі – Держаудитслужба) оприлюднила висновок про результати моніторингу процедури закупівлі 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-12-012217-a) (надалі – Висновок). Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області на виконання вимог абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 р. № 114-IX (зі змінами), надає заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-012217-a, оприлюденого через електронну систему закупівель Держаудитслужбою, відповідно до якого були встановлені порушення вимог пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджених постановою КМУ від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861) зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (надалі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей. Абзацом третім пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату оголошення торгів) (далі – Особливості) визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922- VIII. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: трансформатори, трансформатори напруги, вимірювальні трансформатори, трансформатори живлення, електричні конденсатори, конденсатори постійної ємності, конденсатори змінної та регульованої ємності, тощо. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Технічного завдання, невід’ємними частинами якого є: відомість обсягів робіт (BoQ), технічна специфікація, дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів, перелік основних матеріальних ресурсів (додаток 6 до тендерної документації) на закупівлю робіт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців» під час виконання робіт (надання послуг) передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення трансформаторів та конденсаторів, а саме: замiна трансформаторiв струму ТК-20, ТПЛ-l0, ТПФМ-l0, ТПОЛМ 0,5-10, ТПШЛ 0,5-10, ТВОЛ 0,5-10, в КТП (трансформатор струму Т-0,66-150/5) - 24 шт; монтаж трансформатора трифазного 32кВ, потужністю 250кВ.А– 16 шт (трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-63 – 6 шт; трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-40 -6 шт; трансформатор трифазний ТМ, ТМГ-25 – 4 шт), монтаж конденсатора пускового для світильника ІЗУ-70W-400W (конденсатор пусковий для світильника ІЗУ-70W-400W – 40 шт. Предметом закупівлі UA-2024-02-12-012217-a є послуги з обслуговування існуючих об’єктів зовнішнього світлення. Типи трансформаторів, вказані в технічній специфікації технічного завдання даної закупівлі отримані із специфікацій виробів та матеріалів робочих креслень, згідно розробленого та затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2012 р. № 955-р робочого проекту “Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 14 + 080 (Київська область) - км 348 + 000 (Рівненська область)”, розробленого, зокрема ТОВ «Подільський проектний інститут» (2012р.), ТзОВ «Житомиренергобуд» (2011р.) та Держаним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (2010р.), робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 32+500 – км 35+510, Житомирська область», розроблений ДП «Укрдіпродор» та «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 31+350, Житомирська область», розроблений ТОВ «ВІА Дорбуд» (копії наказів про затвердження робочих проектів додаються). Згідно статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність», будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". На балансі Служби відновлення у Житомирській області знаходяться існуючі трансформаторні підстанції побудовані ще у 2012 р. та 2016 р. згідно проєктної документації. Дані комплектуючі є запасними частинами існуючих трансформаторних підстанцій та мають конструктивні особливості: місця кріплення, точки приєднання до електропостачання та інше (інформація щодо потужності трансформаторів зовнішнього освітлення на автомобільнх дорогах загального користування державного значення Житомирської області додається). Тип обладнання (в т.ч. трансформатори) вказано в технічній специфікації з врахуванням технічних особливостей існуючих трансформаторних підстанцій та не є окремим цілісним виробом. Обладнання, наведене в переліку локалізованих товарів на дату оголошення даної закупівлі не відповідає конструктивним особливостям обладнання згідно робочих проектів, а конденсатор пусковий для світильника ІЗУ-70W-400W взагалі відсутній в переліку локалізованих товарів. Вказавши у Висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», Держаудитслужба не визначила передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Аналогічні висновки містяться в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19 та від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19, висновок якого суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин (частина 5 статті 242 КАС України). Таким чином, вважаємо, що Висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень з боку Замовника є неправомірним. Підсумовуючи вищенаведене, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вважає вищевказаний висновок Держаудитслужби не обґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Додатки: 1. Інформація щодо потужності трансформаторів зовнішнього освітлення на автомобільнх дорогах загального користування державного значення Житомирської області – 1 арк. 2. Наказ № 169 від 26.10.2016 про затвердження робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 31+350, Житомирська область» – 1 арк. 3. Наказ № 163 від 24.10.2016 про затвердження робочого проекту «Поточний середній ремонт по влаштуванню зовнішнього освітлення на автомобільній дорозі М-21 Житомир – Могилів-Подільський на ділянці км 32+500 – км 35+510, Житомирська область» – 1 арк.
2024-04-22 13:52:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861)
Оскарження в суді
Опис: | 25 квітня 2024 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 15 квітня 2024 р. по процедурі закупівлі 50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення, автономного освітлення та світлофорних об’єктів), протягом 24-ох місяців). |
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/320/19689/24 |
Дата відкриття провадження: | 09 травня 2024 |
Документи:
22 травня 2024 09:48
|
Електронний підпис |
25 квітня 2024 14:36
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновку ДАСУ освітлення.docx |
22 травня 2024 09:48
|
Електронний підпис |
25 квітня 2024 14:37
|
Електронний підпис |
25 квітня 2024 14:36
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновку ДАСУ освітлення.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
165 104 796,28
UAH з ПДВ
|
165 104 796,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" #34892518 |
Переможець |
165 104 796,28
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 13:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:50
|
23_2_99 від 22.10.24.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 12:46
|
Додаткова угода № 23_1_35 від 05.04.2024.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 09:21
|
договір № 23 від 11.03.24.pdf | укладений |
13 березня 2024 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2024 рік у розмірі 18 000 000,00 грн. (вісімнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 копійок). Внести зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток № 2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток № 3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 165 104 796,28 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/1/35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2024 рік на 6 500 000,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 1 083 333,33 грн. (один мільйон вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 24 500 000,00 грн. (двадцять чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 4 083 333,33 грн. (чотири мільйони вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Сума договору після внесення змін: 165 104 796,28 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/2/99 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |