Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги, - 79710000-4 (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000306-c 5f6e1b298d4d4a5389f6577bf81cdd08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Максим Володимирович

380631560506 maximko96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Вебсайт: http://ztu.edu.ua
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Остапчук Максим Володимирович
380631560506
maximko96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


1 послуга
Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103;
вул. Чуднівська, 103б, корпуси 1 і 2
строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 01.02.2020 по 31 .12.2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги, - 79710000-4
(послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103; вул. Чуднівська, 103 Б, корпуси 1 і 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони та надання Виконавцем рахунку на оплату. Джерело фінансування – спеціальний фонд Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 4 (4).pdf
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 3.pdf
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 1.pdf
26 грудня 2019 10:59
Дислокація політтех додаток 2 до дог.pdf
26 грудня 2019 10:59
додаток до дог1.pdf
26 грудня 2019 10:59
ДОДАТОК 2 - Договір (2).pdf
26 грудня 2019 10:58
ТД - охорона.pdf
26 грудня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 4 (4).pdf
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 3.pdf
26 грудня 2019 11:00
ДОДАТОК 1.pdf
26 грудня 2019 10:59
Дислокація політтех додаток 2 до дог.pdf
26 грудня 2019 10:59
додаток до дог1.pdf
26 грудня 2019 10:59
ДОДАТОК 2 - Договір (2).pdf
26 грудня 2019 10:58
ТД - охорона.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-000306-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Група компаній СОБР, Код ЄДРПОУ:42047126
Дата подання: 15 січня 2020 11:48
Не відповідність вимогам пропозиції ТОВ "Беркут-2012"
1) В тендерній документації, розділ III п.п 1.1 зазначено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі «PDF». Також в тендерній документації, розділ III п.п1.1 зазначено: Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Учасником, ТОВ «БЕРКУТ -2012» завантажив більшу частину своїх документів в форматі «tif», що не відповідає умовам тендерної документації.
2) В тендерній документації, розділ III п.п. 1.3 абзац другий зазначено: Усі документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр.
Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» не було надано реєстру наданої документації. Що порушує вимоги тендерної документації. Пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.

3) В тендерній документації, розділ III п.п1.1 зазначено:Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» надано незавірену копію аналогічного договору, копію листа-відгука, копію ліцензії, копія довідки ЄДРОУ, частково не завірена цінова пропозиція. Цим самим учасник порушує вимоги тендерної документації.

4) Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» не було накладено електронного підпису
В Статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа має використовуватися електронний підпис. Також в частині першій статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначено: оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис".
Пропозиція Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012» не може вважатися дійсною без електронного підпису. Тим більше значно частина документів завантажених учасником не має власноручного підпису та печатки Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012».

5) В Додатку1 тендерної документації, інші документи які повинен надати учасник закупівлі п.п.5 зазначено:
Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012» надав Витяг сформований рік назад 1.04.19
Витяг завантажений Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» є застарілим і не підтверджує інформацію чи зміни теперішнього часу, тим самим витяг не може вважатися дійсним.
Учасник ТОВ «БЕРКУТ -2012» не підтвердив вимоги тендерної документації, додатка 1. п.п. 5



Пропозиція Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012» не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012». У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звертатися до органів оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 15:57
Шановний учасник !
Допущення постачальниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до п 1.2, розділу 3 тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тендерний комітет дійшов висновку що в ТОВ «Беркут -2012» в поданій тендерній пропозиції є формальні помилки. Відповідно до вище викладеного та ЗУ « Про публічні закупівлі» Тендерний комітет не має правових підстав для відмови ТОВ «Беркут -2012».
Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг,електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Водночас, оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису.
З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД, відповідно до нашої ТД вимоги обов’язковості електронного підпису не вимагається.
Водночас, якщо замовник на підставі ч. 3 ст. 22 Закону про публічні закупівлі (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) прямо передбачить накладення ЕЦП учасника на подану тендерну пропозицію, то учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. Але навіть у такому випадку учасник може ставити питання про оспорюваність цієї норми тендерною документації, оскільки «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-26-000306-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Група компаній СОБР, Код ЄДРПОУ:42047126
Дата подання: 21 січня 2020 12:51
Скарга до АМКУ
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги): ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, № закупівлі: UA-2019-12-26-000306-с, ТОВ «Група компаній СОБР»(надалі - Скаржник) вияв бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «Беркут-2012» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 14 січня 2020р.). Уважно вивчивши надану тендерну пропозицію Учасником ТОВ «Беркут-2012» вважаємо, що Замовник має відхилити її, відповідно до вимог ч. 1 статті 30 Закону, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) В тендерній документації, розділ III п.п 1.1 зазначено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі «PDF». Учасник ТОВ «БЕРКУТ -2012» завантажив більшу частину своїх документів в форматі «tif», що не відповідає умовам тендерної документації. 2) В тендерній документації, розділ IIIп.п. 1.3 абзац другий зазначено: Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів. Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» не було надано реєстру наданих документів, тим самим Учасник порушує вимоги тендерної документації. 3) В тендерній документації, розділ III п.п1.1 зазначено: Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами,установами). Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» надано: незавірену копію аналогічного договору, незавірену копію листа-відгука, незавірену копію ліцензії, незавірену копію довідки з державної служби статистики, частково не завірена цінова пропозиція. З документів наданих учасником видно що це копії документів (на деяких документах відображається відбиток зображення просканованого з задньої сторінки документу) Також в тендерній документації Розділ III п.п.1.2 чітко визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок, зазначено: До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: неповне завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; До того ж учасник ТОВ «БЕРКУТ - 2012» не наклав електронного цифрового підпису тендерної пропозиції. В Статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". В частині першій статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначено: оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". Учасник ТОВ «БЕРКУТ -2012» порушив вимоги тендерної документації. 4) В Додатку1 тендерної документації, інші документи які повинен надати учасник закупівлі п.п.5 зазначено: Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012» надав Витяг сформований 01.04.19р. Витяг завантажений Учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» є застарілим і не підтверджує інформацію чи зміни теперішнього часу, тим самим витяг не може вважатися підтверджуючим документом. Учасник ТОВ «БЕРКУТ -2012» не підтвердив вимоги тендерної документації, додатка 1. п.п. 5 5) В Додатку1 тендерної документації вимагається документи для підтвердження відповідності учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону. Переможцем. Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію (один із пунктів Додатку 1): Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєструосіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Також в додатку 1 тендерної документації зазначено: Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен оприлюднити через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів або неповного комплекту документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону. Учасник ТОВ «БЕРКУТ -2012» не надав : Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Враховуючи вище зазначене вважаємо що тендерна пропозиція, надана учасником ТОВ «БЕРКУТ -2012» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника (ТОВ «БЕРКУТ -2012») якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Замовник порушив вимоги, встановлені ч.1 ст.30 Закону. Також вважаємо що Замовник не дотримався принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст. 3 Закону, зокрема, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Виходячи з вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання переможцем пропозиції у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 14 січня 2020 року. Відхилити пропопозицію учасника ТОВ «БЕРКУТ -2012»та розглянути пропозиції інших учасників. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету Директор ТОВ «Група компаній СОБР» Герасимчук О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 18:44
Рішення від 24.01.2020 № 1482.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 18:44
рішення від 05.02.2020 № 2250.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 19:41

Документи подані скаржником

21 січня 2020 12:50
Платіжне доручення.pdf
21 січня 2020 12:51
Скарга_1.pdf
21 січня 2020 12:51
Скарга_2.pdf
21 січня 2020 12:51
Скарга_3.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

10 лютого 2020 19:41
рішення від 05.02.2020 № 2250.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕРКУТ-2012" 721 188,00
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дівікс" 789 000,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" 735 867,00
UAH з ПДВ
735 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 11:56
Фінансовий звіт.tif
11 січня 2020 11:56
технічні вимоги.tif
11 січня 2020 11:56
Статут (2).pdf
11 січня 2020 11:56
Розрахунок ціни.tif
11 січня 2020 11:56
Ліцензія .pdf
11 січня 2020 11:56
Лист відгук.tif
11 січня 2020 11:56
Лист - гарантія.tif
11 січня 2020 11:56
договір фіз охорона.tif
11 січня 2020 11:56
договір з додатками.tif
11 січня 2020 11:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2020 11:56
Гарантійний лист.tif
11 січня 2020 11:56
цінова пропозиція.tif

Публічні документи

13 січня 2020 16:58
Електронний підпис
13 січня 2020 16:56
Статут.rar
13 січня 2020 16:56
Витяг з ЄДР.rar

Публічні документи

10 січня 2020 15:20
Електронний підпис
10 січня 2020 15:05
Лист відгук.pdf
10 січня 2020 15:05
Калькуляція.pdf
10 січня 2020 15:05
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 15:05
Технічні вимоги.pdf
10 січня 2020 15:05
Статут СОБР.pdf
10 січня 2020 15:05
Реєстр.pdf
10 січня 2020 15:05
Проект договору.pdf
10 січня 2020 15:05
Ліцензія.pdf
10 січня 2020 15:05
Довідка працівників.pdf
10 січня 2020 15:05
Витяг статистики.pdf
10 січня 2020 15:05
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 січня 2020 15:05
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕРКУТ-2012"

ПП "Дівікс"

Група компаній СОБР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕРКУТ-2012"
#38373861
Переможець 669 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕРКУТ-2012"
#38373861
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:28
Додаткова угода 5 охорона.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:32
Охорона беркут продовження строку.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:27
Додаткова угода 3 від 16.09.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:37
Додаткова угода 2 від 15.09.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 10:59
Додаткова угода №1 до дог №55.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 10:59
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 10:25
Договір № 55 ід 13.02.2020.pdf укладений
13 лютого 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились в п .7.2.Розділ 7 «Сума Договору та умови розрахунків» викласти в наступній редакції: 7.2.Загальна вартість цього Договору на дату його укладання становить 608 181.82 (шістсот вісім тисяч сто вісімдесят одна грн 82 коп.) без ПДВ. 2. п.2.2. Розділ 2 «Предмет договору» викласти наступній редакції. П.2.2. Строк надання послуг: з 01.03.2020 по 31 грудня 2020 року. 3. п 10.1. Розділ 10. «Прикінцеві положення» викласти в наступній редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з 1 березня 2020 року і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» №822-IX». Даний документ передбачає збільшення мінімальної заробітної плати та встановлення її з 1 вересня поточного року на рівні 5 тис. грн. на місяць. Сторони вирішили Внести зміни в п.7.1. Розділу 7. Сума договору та умови розрахунків, який викласти в наступній редакції: 7.1.«Ціна послуг з охорони за цим Договором є договірною і зазначається Сторонами відповідно до Протоколу (Додаток №1 до Договору) узгодження договірної ціни і становить 29,00 (двадцять дев’ять грн. 00 коп.), за одну годину відпрацьованого часу працівником Виконавця. Відповідно до Дислокації (Додаток№2 до Договору) територія Об’єкта охороняється 3 (трьома) працівниками Виконавця. 2.Сторони домовились в п .7.2.Розділ 7 «Сума Договору та умови розрахунків» викласти в наступній редакції: 7.2.Загальна вартість цього Договору на дату його укладання становить 619249.62 (шістсот дев’ятнадцять тисяч двісті сорок дев’ять грн. 62 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 4. п. 6. ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.7.3 договору № 55від 13.02.2020 року уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» №822-IX». Даний документ передбачає збільшення мінімальної заробітної плати та встановлення її з 1 вересня поточного року на рівні 5 тис. грн. на місяць. Сторони вирішили Внести зміни в п.7.1. Розділу 7. Сума договору та умови розрахунків, який викласти в наступній редакції: 7.1.«Ціна послуг з охорони за цим Договором є договірною і зазначається Сторонами відповідно до Протоколу (Додаток №1 до Договору) узгодження договірної ціни і становить 29,00 (двадцять дев’ять грн. 00 коп.), за одну годину відпрацьованого часу працівником Виконавця. Відповідно до Дислокації (Додаток№2 до Договору) територія Об’єкта охороняється 3 (трьома) працівниками Виконавця. 2. Сторони домовились Внести зміни в п .7.2.Розділ 7 «Сума Договору та умови розрахунків» викласти в наступній редакції: 7.2.Загальна вартість цього Договору на дату його укладання становить 619249.62 (шістсот дев’ятнадцять тисяч двісті сорок дев’ять грн. 62 коп.) без ПДВ. 3. Сторони домовились Внести зміни в п .7.3.Розділ 7 «Сума Договору та умови розрахунків» викласти в наступній редакції: 7.3. У разі зміни норм витрат Виконавця, підтверджених документально, а саме зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок у тому числі при проведенні державою підвищення розміру мінімальної заробітної плати, що викликають зміну суми витрат на утримання Виконавця, інфляції, зміни цін на товари та послуги, що безпосередньо пов’язані із виконанням охоронних функцій, сума Договору змінюється на підставі підписаних Сторонами Протоколу узгодженої ціни до Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 4. п.8. ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити суму договору на 75 262 .00 грн ( Сімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят дві грн 00 коп), що не перевищує 20% від суми визначеної в договорі. П.7.2. Розділ 7 « Сума договору та умови розрахунків» викласти в наступній редакції :Загальна вартість цього Договору на дату його укладання становить 694 511.62 ( шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот одинадцять грн 62 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML