Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ЗДО № 419, вул. Академіка Туполєва, 16- А, м. Київ
Очікувана вартість
2 426 200,00 UAH
UA-2022-02-09-016529-b ● 5f68c52fcccb4bc880c360f671c43439
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender_shevruo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 13:22 |
Очікувана вартість: | 2 426 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 131,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ЗДО № 419, вул. Академіка Туполєва, 16- А, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Туполєва, 16- А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 21 календарних дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 19:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 19:04 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-09-016529-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:42746291
Дата подання: 09 лютого 2022 20:13
Огляд об'єкта учасником
Шановний Замовник!
Пунктом 5 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати, зокрема, акт щодо відвідування та ознайомлення (до кінця періоду подачі пропозиції) Учасника з об’єктом, де будуть проводитись роботи, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням дати ознайомлення, посади та ПІБ особи закладу). Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути з чим може зіткнутися при виконані робіт, можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р. стосовно закупівлі UA-2020-09-18-007051-b.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 5 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати, зокрема, акт щодо відвідування та ознайомлення (до кінця періоду подачі пропозиції) Учасника з об’єктом, де будуть проводитись роботи, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням дати ознайомлення, посади та ПІБ особи закладу). Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути з чим може зіткнутися при виконані робіт, можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р. стосовно закупівлі UA-2020-09-18-007051-b.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2022 12:52
Шановний учаснику, Акт огляду підписується кожному, хто прийшов оглянути об'єкт щоб Замовник був впевнений що Учасники, які підписали тендерну пропозицію та кошторисну документацію ознайомлені з переліком робіт, об'ємами цих робіт
Номер вимоги: UA-2022-02-09-016529-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:42746291
Дата подання: 09 лютого 2022 20:16
Внесення змін до ТД (довідка ДПСУ)
Шановний Замовник!
Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату.
Звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначеної довідки, не встановлено форму та порядок видачі.
Що стосується довідки про банківські рахунки, то варто зазначити, що найактуальнішою інформацією про банківські рахунки володіють саме банківські установи, а тому, доцільно вимагати надання саме банківських довідок, а не довідок, форма та порядок надання яких не встановлено жодним НПА для ДПС України.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо вас внести зміни до ТД та видалити вимоги, які можуть звузити конкуренцію та призвести до того, що учасники не зможуть прийняти участь у закупівлі через причини, які не залежать від них
Розгорнути
Згорнути
Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату.
Звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначеної довідки, не встановлено форму та порядок видачі.
Що стосується довідки про банківські рахунки, то варто зазначити, що найактуальнішою інформацією про банківські рахунки володіють саме банківські установи, а тому, доцільно вимагати надання саме банківських довідок, а не довідок, форма та порядок надання яких не встановлено жодним НПА для ДПС України.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо вас внести зміни до ТД та видалити вимоги, які можуть звузити конкуренцію та призвести до того, що учасники не зможуть прийняти участь у закупівлі через причини, які не залежать від них
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2022 13:13
Доброго дня! Статтею 69 глави 6 розділу II Податкового кодексу України визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкрити або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків податків та державними через Електронний кабінет. Відповідно Тендерної документації учасники повинні надати довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі. Повідомляємо, що таку довідку можна безперешкодно отримати у податковій інспекції (установі) за місцем Вашої реєстрації як платника податків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна |
2 023 337,79
UAH з ПДВ
|
2 011 206,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович |
2 265 724,00
UAH з ПДВ
|
2 023 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна #2880508780 |
Відхилено |
2 011 206,78
UAH з ПДВ
|
25 березня 2022 10:27
|
Фізична особа підприємець Ткаченко Денис Олексійович #3086018913 |
Переможець |
2 023 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2022 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 16:05
|
Звіт про розірвання договору № 162.pdf | укладений |
26 вересня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:43
|
дудодог162.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:38
|
дудодог162.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 15:42
|
ду2додог132.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2022 13:19
|
протокол про технічну помилкку.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2022 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 15:57
|
договір 162.pdf | укладений |
11 квітня 2022 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол про технічну помилку в коді CPV в оголошенні |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку звійськовою агресією рф проти України |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з воєнною агресією рф проти України |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 023 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору у зв’язку із нестабільним станом ринку та коливанням цін на матеріали, що необхідні для використання робіт/надання послуг. |