Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту в КНП «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Очікувана вартість
69 809 400,00 UAH
UA-2024-05-17-003156-a ● 5f3641f1c33b47ef8a71c476956bbfc5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 69 809 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 698 094,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 209 000 (двісті дев’ять тисяч ) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 209000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 209 000 (двісті дев’ять тисяч ) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 209 000 (двісті дев’ять тисяч ) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту в КНП «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані частково чи в повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 90 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 10:52 |
Додаток 4.docx | |
17 травня 2024 10:52 |
Додаток 1.docx | |
17 травня 2024 10:52 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
17 травня 2024 10:52 |
ТД-24.docx | |
17 травня 2024 10:52 |
Проєкт договору (Додаток 2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження до ТД
Дата подання: 20 травня 2024 11:34
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:57
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733.
Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими
центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування:
- посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення.
- подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд;
- обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»
ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023)
затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року.
Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію
об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до
експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення
плати.
У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39
Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується
замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або
підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований).
Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного
архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації.
Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката.
Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від
13.04.2011.
Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і
правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764).
Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних
капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме:
- титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт);
- договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році;
- наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт;
- інші документи згідно з нормативно-правовими актами.
Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407).
Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми.
Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом.
Відповідно до пункту 2.10 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядники бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за № 419/20732 (далі - Порядок
№ 309) органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі:
- недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами;
- недотримання вимог щодо оформлення поданих документів.
При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо.
ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації.
Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти.
Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства.
Пунктами 7-9 Плану основних заходів цивільного захисту Міністерства
освіти і науки України на 2024 рік, затвердженого наказом МОН від 11.03.2024
№ 303, балансоутримувачам об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту
МОН поставлені завдання щодо їх обстеження, нарощування та забезпечення
утримання в постійній готовності до використання за призначенням, зокрема
обладнання об’єктових систем оповіщення в зазначених суб’єктах господарювання. МОН, листом від 01.05.2024 № 1/7558-24 запропоновано у 2024 році провести в повному обсязі заходи щодо улаштування об’єктових систем оповіщення як в будівлях (навчальних корпусах, гуртожитках тощо), так і безпосередньо в укриттях з їх обов’язковою інтеграцією до відповідних місцевих (територіальних) автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти» передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних
споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься.
Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua).
Просимо внести зміни до ТД з урахуванням ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Проєктна документація на об'єкт даної закупівлі отримала експертний звіт (позитивний) № 32/24П від 23 квітня 2024 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" |
62 828 460,00
UAH з ПДВ
|
62 828 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
62 828 460,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2024 20:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2024 21:00
|
Д.у. 2 Д. 36-24 Захисна споруда дитяча клініка, Миколаївська,21, Антарес.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2024 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:44
|
Д.у. 1 Д. 36-24 Захисна споруда дитяча клініка, Миколаївська,21, Антарес.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 12:21
|
Д. 36-24 Нов буд. споруди цив зах. Миколаївська 21 Антарес.pdf | укладений |
11 червня 2024 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3, Внести зміни до пункту 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3, Внести зміни до реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 2.1 розділу 2, Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 , Внести зміни до пункту 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку та №3 |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |