Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 05398390 |
Вебсайт: | https://zelenbud.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олеся Вячеславівна Мірошник +380617642445, +380612244350 krsp.zs.yur@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 15:28 |
Очікувана вартість: | 4 294 814,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 474,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 14:59 |
ТД покіс 19.doc | |
18 травня 2023 14:59 |
Додаток № 3 Проєкт договору _19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційна вимога та спосіб її підтвердження до учасників зазначена у тендерній документації виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору, отримання гарантій виконання обов’язків з боку Виконавця умов договору та наддасть можливість Замовнику отримати якісні послуги у встановлені договором строки, а також ця вимога підтверджує, що Виконавець планує за договором стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення.
Слід зауважити, що у Законі України «Про публічні закупівлі» або Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
Отже, вважаємо спосіб підтвердження кваліфікаційної вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не є таким, що призводять до обмеження вільної конкуренції.
Враховуючи викладене, нажаль вимушені відмовити у задоволені вашого звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000003 ● 663426d1263b4984b15d6d1f6f830871
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 09:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2023 № 68-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-18-010302-a, яка проводиться Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "ЗЕЛЕНБУД".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ЕКСПЕРТ УКРАЇНА" |
4 079 448,24
UAH з ПДВ
|
4 079 448,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" |
4 119 990,65
UAH з ПДВ
|
4 119 990,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ЕКСПЕРТ УКРАЇНА" #42696115 |
Відхилено |
4 079 448,24
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 09:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2023 14:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" #42754213 |
Переможець |
4 119 990,65
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 09:44
|
Додаткова угода №1_11.10.23_Договір №19_ВТ 14.06.23.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 10:12
|
Договір №19_ВТ_14.06.23_покіс.pdf | укладений |
15 червня 2023 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 3.3, п.п.1 п.17.4, п. 17.8, п.17.15 Договору № 19/ВТ від 14.06.2023 року, ст. 188 Господарського кодексу України, частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали додаткову угоду. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони дійшли згоди щодо коригування обсягу складових послуги, без зміни розцінки за одиницю складової кошторису та без збільшення загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 19/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |