Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 16:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 16:10 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 858 292,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 582,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25748.78 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:06 |
ТД проїзд Жовтневий.pdf |
15 липня 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2020 16:06 |
ТД проїзд Жовтневий.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-21-000011 ● aa6996b673db43eabfa4409f87cd4ea2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2020 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2020 №61
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.10.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-15-001864-a 15.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-28 17:02:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з пoтoчного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду по проїзду Жовтневому в Інгульському районі м.Миколаєва (ДК 021:2015: 45230000-8: – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-15-001864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасником ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- як учасником:
– щодо подання електронної банківської гарантії, виданої банківською установою з накладанням ЕЦП гаранта (пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- щодо наявності у складі пропозиції реєстру (пункт 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій»)
- щодо надання письмової згоди на включення істотних умов договору до договору про закупівлю шляхом подання відповідного гарантійного листа;
- як переможцем: щодо надання на етапі укладання договору (не пізніше ніж через десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) цінової пропозиції за результатами електронного аукціону щодо закупівлі із кошторисною документацією, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та надання договірної ціни, розрахунку загальновиробничих витрат, локальних кошторисів, відомостей ресурсів в електронному вигляді у форматі *.pdf та *.bdeu або *.sts (згідно відомості об’ємів надання послуг), пояснювальної записки до кошторису, календарного графіка надання послуг (пункт 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій»);
4. З яких підстав в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, який є додатком до договору від 01 вересня 2020 року №224/1, укладеного із ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, обсяг робіт щодо улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону (по ділянках Від вул. Театральної до вул. Молодогвардійської; від вул. Молодогвардійської до вул. Космонавтів; від вул. Південної до вул. Паркової) не відповідає обсягам, зазначеним у тендерній пропозиції ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-02 12:09:54
пояснення
Про надання пояснення
1. Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову оскільки оголошення подається шляхом заповнення електронних форм (рядок «мова – відсутній»);
2. У тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зв’язку з помилкою (не змінено по новому Закону) ;
3. ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, якого обрано переможцем відкритих торгів,не виконано вимоги тендерної документації, а саме: електронна банківська гарантія, видана банківською установою не містить ЕЦП гаранта
4. Щодо наявності у складі пропозиції реєстру - реєстр відсутній
5. В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, який є додатком до договору від 01 вересня 2020 року №224/1, укладеного із ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, обсяг робіт щодо улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону (по ділянках Від вул. Театральної до вул. Молодогвардійської; від вул. Молодогвардійської до вул. Космонавтів; від вул. Південної до вул. Паркової) не відповідає обсягам, зазначеним у тендерній пропозиції, оскільки штатним розписом адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради не передбачено наявність фахівців (інженерів з проектно-кошторисної роботи), наділених повноваженнями щодо перевірки відомостей обсягів робіт. Крім того, кошторис розраховується в програмному комплексі АВК, який є ліцензійним програмним забезпеченням. Дане забезпечення також відсутнє в адміністрації району.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто шляхом розірвання договору
2020-11-13 15:11:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА" #42917809 |
Відхилено |
689 990,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 14:31
|
ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА" #2440215444 |
Переможець |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 13:54
|
звіт | укладений |
25 листопада 2020 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 13:51
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 11:22
|
договір | укладений |
01 вересня 2020 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
185 832,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | усунення порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу |