Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Павло Сергійович Нетребський +380974157540 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 08:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата разова по фактичним показникам, щомісячна | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 лютого 2020 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 08:26 |
протокол 05.02.2020.pdf | |
12 лютого 2020 08:26 |
протокол №5.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000065 ● 7085dc8468bf4032b41d39fe29b6c8a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2020-02-12-000052-b 12.02.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-03 12:15:32
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-12-000052-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
1. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури A-2020-02-12-000052-b обрано пункт 2 частини другої статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
2. З яких причин повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-06 11:14:04
відповідь
На Ваш лист від стосовно проведення переговорної процедури по закупівлі електричної енергії UA-2020-02-12-000052-b відділом освіти Крижопільської районної державної адміністрації повідомляємо.
Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі Закону - № 2019), універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. У Законі № 2019 стаття 63 регулює питання надання універсальних послуг. Універсальні послуги постачальники таких послуг надають виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Отже, ті замовники, які є такими споживачами, на закупівлю електричної енергії проводять переговорну процедуру з постачальником універсальних послуг, оскільки в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. На сьогоднішній день на території Вінницької області немає жодного альтернативного підприємства, яке б здійснювало постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, окрім Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Також згідно пп.18 п.2 Розділу 2 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», яким вносяться зміни у Закон України "Про ринок електричної енергії", а саме: 18) у Законі України "Про ринок електричної енергії" (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., N 27 - 28, ст. 312): у розділі XVII "Прикінцеві та перехідні положення":у пункті 13: після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: "Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
4 058 935,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:31
|
Додаткова угода №4 до договору №7026.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:22
|
Додаткова угода №3 до договору №7026.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 22:55
|
Додаткова угода№2 до договору7026 від 18.02.2020.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 22:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 10:50
|
додат.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 11:09
|
дог_18.02.pdf | укладений |
18 лютого 2020 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення суми договору на 106919 грн |
Номер договору про закупівлю: | 7026 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися змінити додаток 3 договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг №7026 від 18.02.2020 року, зменшивши суму договору на 252500 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 7026 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились змінити Додаток 3 договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг №7026 від 18.02.2020 року, зменшивши суму Договору на 814625,22 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 7026 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі збільшенням тарифу на універсальну послугу, сторони дійшли згоди внести зміни до п.2 Додатку №3 "Порядок визначення кількості та вартості електричної енергії" договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг №7026 від 18.02.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 7026 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |