Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний енергетичний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 05536768 |
Місцезнаходження: | 04084, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б |
Контактна особа: |
Воложанін Олександр +380444309456 kpel.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:21 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 160 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 12:51 |
ТД_– Будівельні роботи (1).doc | |
23 квітня 2024 13:07 |
Оголошення_ВТ.docx | |
23 квітня 2024 13:02 |
изображение_viber_2024-04-23_12-53-09-085.jpg |
30 квітня 2024 12:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 12:51 |
ТД_– Будівельні роботи (1).doc
|
|||
23 квітня 2024 13:07 |
Оголошення_ВТ.docx
|
|||
23 квітня 2024 13:02 |
изображение_viber_2024-04-23_12-53-09-085.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000056 ● 65db0e46fd7c4f0ca517140547a1a5f9
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-04-23-006492-a 23.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 17:51:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного ремонту покрівлі гуртожитку, за адресою: м. Київ вул. Білицька (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-23-006492-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 10:25:23
Відповідь на вимогу надати пояснення, обгрунтування формування ціни закупівлі.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби від 6 червня 2024 року надання пояснення.
На запит Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамка моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-23-006492-a
Поточний ремонт покрівлі гуртожитку, за адресою: м. Київ вул. Білицька
(код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «ЕкспертБудКонсалт».
2. Отримано позитивний експертний звіт (додаток 1 додається). Експертиза проведена ТОВ «ЕкспертБудКонсалт» експертний звіт 0066-24/ЕБК.
3. всі документи з технічними, якісними характеристиками було розміщено на портал https://kyivaudit.gov.ua , та після десятиденного терміну очікування, не отримавши зауважень, вимог, пропозицій закупівлю було розміщено на майданчику https://prozorro.gov.ua.
4. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - на власному веб-сайті закладу освіти.
Посилання: https://kpel.kiev.ua/index.php/2018-01-04-12-32-39/publichni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/2024-rik-remont-dakhu-hurtozhytka
В розділі виконання ст. 30 Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти «Інформація що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства»
Додатки:
1. Експертний звіт, кошториснадокументація.
2. Скріншот з сайту https://kyivaudit.gov.ua про відсутність зауважень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гуменюк М.М. |
1 345 344,32
UAH з ПДВ
|
1 345 344,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
1 400 745,60
UAH з ПДВ
|
1 400 745,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
1 474 840,80
UAH з ПДВ
|
1 474 840,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гуменюк М.М. #2269407797 |
Відхилено |
1 345 344,32
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 13:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Відхилено |
1 400 745,60
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 15:15
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
1 474 840,80
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 11:08
|
31.05 Дах.pdf | укладений |
31 травня 2024 11:07
|