Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Тетяна Дубина +380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 782 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 10:30 |
тендерна_документація_контейнери_для_сміття (1).docx.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000097 ● a21fcbd273f148cd9fb0f64820dfef0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2024 № 19-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.03.2024 № 19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-11-27-002746-a, 27.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 17:35:04
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4782000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань: - яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 12:13:05
відповідь на запит
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) не надходили.Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) передбачений розділом VI «ВНЕСКИ ДО СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.ПРИДБАННЯ ПРЕДМЕТІВ ДОВГОСТРОКОВОГО КОРИСТУВАННЯ. ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 18:51:26
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4 782 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- додатковою угодою № 1 від 25 грудня 2023 року замовником продовжено термін дії Договору № 234 від 21 грудня 2023 року та термін поставки товару до 31.03.2024. Надайте інформацію щодо об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а також документальне підтвердження виникнення таких обставин.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 11:27:45
Відповідь на Запит
На Ваш Запит від 22.03.2024 року щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4 782 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a) надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі поданого технічного завдання від Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, затвердженого Протоколом №1 засідання комісії по роботі над технічним завданням на контейнери Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі та в межах передбаченого фінансування Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік.
Розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін. Замовником для отримання інформації про ціну товарів здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель "Prozorro" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-01-007206-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-02-002696-a) та в межах передбаченого фінансування Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік
2. Додатковою угодою № 1 від 25 грудня 2023 року замовником продовжено термін дії Договору № 234 від 21 грудня 2023 року та термін поставки товару до 31.03.2024 року у зв’язку з продовженням зовнішньої блокади українського кордону, а саме транспортних перевезень, що призводить до значних затримок в поставках продукції, що є предметом договору : «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ».
До пояснення Замовником наються наступні документи:
1. Технічне завдання від Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
2. Протокол №1 засідання комісії по роботі над технічним завданням на контейнери Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
3. Лист №1512 від 15.12.2023 року від ТОВ « ВСМ ЕКОЛОДЖІ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.10, ст. 8 Закону України "Про публічні закупывлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби, висновок буде оскаржено у судовому порядку.
2024-04-04 08:59:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його відповідності чинному законодавству встановлено порушення статті 653 Цивільного кодексу України, частини 4 статті 180 Господарського кодексу України, пункту 17 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ |
4 781 700,00
UAH з ПДВ
|
4 781 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ #42455122 |
Переможець |
4 781 700,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 13:47
|
додаткова угода № 2 до договору №234.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:58
|
Додаток 1 до Договору 234.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 14:47
|
Договір 234.pdf | укладений |
25 грудня 2023 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |