Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)
Очікувана вартість
4 782 000,00 UAH
UA-2023-11-27-002746-a 5ea842f1a8b140779eaaf092e93ec80e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дубина

+380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Тетяна Дубина
+380532561938
zhkg.poltava.tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 782 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 листопада 2023 10:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2023 10:30
тендерна_документація_контейнери_для_сміття (1).docx.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість
Дата подання: 27 листопада 2023 16:49
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
Згідно п. 4.1 предметом закупівлі є Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) код за ДК 021:2015 (CPV 2008): 44610000- 9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Отже, Вами планується закупівля нових чи вживаних контейнерів. Проте, повідомляємо, що очікувана вартість сформована таким чином, що неможливо запропонувати НОВИЙ контейнер із круглою кришкою. Вами аналізувались ринкові ціни на НОВІ контейнери із пластику та із круглою кришкою? З якою метою Вами визначено очікувану вартість таким чином щоб жоден Учасник не змін запропонувати новий контейнер із круглою кришкою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Фактична закупівля БУ контейнерів
Дата подання: 27 листопада 2023 16:51
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
Повідомте відкрито жителів Полтави, що Вами планується за 4 782 000,00 гривень закупівля БУ контейнерів яким 20-30 років. Ви впевнені, що місту Полтава потрібні 600 шт. БУ контейнерів з круглою кришкою? За умови, що за ці ж гроші Ви могли придбати НОВІ контейнери з плоскою кришкою.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Контейнер з круглою кришкою
Дата подання: 27 листопада 2023 17:01
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
Згідно п. 4.1 предметом закупівлі є Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) код за ДК 021:2015 (CPV 2008): 44610000- 9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. В Додатку 5 ТД встановлено, що контейнери мають відповідати EN 840-3. Тобто згідно Додатку 5 ТД вами здійснюється закупівля ВЖИВАНИХ контейнерів з круглою кришкою, яким по 20-30 років. Додатково повідомляємо, що в Європі вже відмовились від збирання сміття в пластикові контейнери з круглою кришкою, через їх неефективність. В країнах Європи зараз актуальними є контейнери з плоскою кришкою. Чому ми говоримо, що тягнемось до Європи, а самі в той час купляємо вживаний контейнер з круглою кришкою, що 20-30 років уже був у використанні (до речі це ті самі контейнери, що вже були у використанні і привезені з Європи)? Для чого купляєте брухт? Вам не соромно замилювати очі жителям міста Полтава?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Для чого м. Полтава вживані контейнери з круглою кришкою?
Дата подання: 27 листопада 2023 17:26
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
В Додатку 5 ТД встановлено, що контейнери мають відповідати EN 840-3. Звертаємо увагу, що EN 840-3 встановлює вимоги суто до контейнері з круглою кришкою. Тобто згідно Додатку 5 ТД вами здійснюється закупівля контейнерів з круглою кришкою. Очікувана вартість закупівлі складає 4 782 000,00 грн., тобто 7 970,00 за 1 шт. Дана очікувана вартість свідчить, що Ви вводити хочете обдурити жителів міста Полтави і купляє бувші у використанні контейнери. Так як, аналіз тендерів інших Замовників свідчить, що новий контейнер з круглою кришкою значно дорожчий. Для прикладу КП Спецкомунтранс м. Миргород придбали НОВІ контейнери з круглою кришкою за ціною: 9180,00 грн. (посилання на тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-03-006932-a). Отже, Вам жоден Учасник не запропонує до поставки НОВИЙ контейнер з КРУГЛОЮ кришкою за ціною 7 970,00 за 1 шт. Для чого купляєте ВЖИВАНИЙ контейнер з КРУГЛОЮ кришкою за ціною 7 970,00 за 1 шт. якщо дешевше можна купити НОВИЙ контейнер з ПЛОСКОЮ кришкою? Для прикладу наводимо вартість 1 ш. НОВОГО контейнера з ПЛОСКОЮ кришкою за результату тендера іншого Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради - 7 200,00 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-006587-a). До речі, саме контейнери з плоскою кришкою є сьогодні актуальними в країнах Європи. Як бачите, закупивши НОВІ контейнери з ПЛОСКОЮ кришкою Ви не тільки уникнете закупівлі брухту у вигляді вживаного контейнера з круглою кришкою, а і отримаєте якісні контейнери з плоскою кришкою, що відповідають європейським стандартам. До речі, якщо проведете тендер на закупівлю контейнерів з плоскою кришкою, то отримаєте ще і економію бюджетних коштів (орієнтовно 462 000,00 гривень).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Вживані контейнери
Дата подання: 27 листопада 2023 17:27
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
Проаналізували вимоги ТД і просимо додатково повідомити жителів м. Полтава, яким чином Замовником буде перевірено вживані контейнери на їх придатність до експлуатації? Який строк експлуатації вживаного контейнера? Які гарантії, що буде поставлено вже вживані контейнери і що вони не зламаються через місяць?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Брухт від ВСМ Еколоджі
Дата подання: 27 листопада 2023 17:29
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
В Додатку 5 ТД встановлено, що контейнери мають відповідати EN 840-3. Звертаємо увагу, що EN 840-3 встановлює вимоги суто до контейнері з круглою кришкою. Тобто згідно Додатку 5 ТД вами здійснюється закупівля контейнерів з круглою кришкою. Очікувана вартість закупівлі складає 4 782 000,00 грн., тобто 7 970,00 за 1 шт. Дана очікувана вартість свідчить, що Ви вводити хочете обдурити жителів міста Полтави і купляє бувші у використанні контейнери. Крім того, дана закупівля свідчить про корупційну складову, оскільки брухт у вигляді «вживаних» контейнерів з круглою кришкою поставляє тільки ТОВ «ВСМ Еколоджі». Директор ТОВ «ВСМ Еколоджі» працює по відпрацьованій схемі, вступає у змови із Замовниками, далі пише ТД таким чином, що типу можна запропонувати новий або бувший у використанні контейнер з круглою кришкою. Потім в тендер приходить один Учасник – ТОВ «ВСМ Еколоджі» із вживаними контейнерами і поставляє БРУХТ, який вже не потрібний у Європі і нічого не коштує. Такими діями і Замовник, і ТОВ «ВСМ Еколоджі» отримують грошову вигоду, а про населення ніхто не думає, що буде потопати у смітті. Так як фактично відмились гроші і придбано контейнери, які мають малий термін експлуатації, так як вони не нові. Для чого м. Полтава вживані контейнери з круглою кришкою? Чи цей брухт, що поставляє ТОВ «ВСМ Еколоджі» більш потрібний Замовнику - Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради щоб відмити 4 782 000,00?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Корупція
Дата подання: 27 листопада 2023 17:32
Дата відповіді: 29 листопада 2023 16:54
В Додатку 5 ТД встановлено, що контейнери мають відповідати EN 840-3. Звертаємо увагу, що EN 840-3 встановлює вимоги суто до контейнері з круглою кришкою. Тобто згідно Додатку 5 ТД вами здійснюється закупівля контейнерів з круглою кришкою. Очікувана вартість закупівлі складає 4 782 000,00 грн., тобто 7 970,00 за 1 шт. Дана очікувана вартість свідчить, що Ви вводити хочете обдурити жителів міста Полтави і купляє бувші у використанні контейнери. Так як, аналіз тендерів інших Замовників свідчить, що новий контейнер з круглою кришкою значно дорожчий. Для прикладу КП Спецкомунтранс м. Миргород придбали НОВІ контейнери з круглою кришкою за ціною: 9180,00 грн. (посилання на тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-03-006932-a). Отже, Вам жоден Учасник не запропонує до поставки НОВИЙ контейнер з КРУГЛОЮ кришкою за ціною 7 970,00 за 1 шт. Для чого купляєте ВЖИВАНИЙ контейнер з КРУГЛОЮ кришкою за ціною 7 970,00 за 1 шт. якщо дешевше можна купити НОВИЙ контейнер з ПЛОСКОЮ кришкою? Для прикладу наводимо вартість 1 ш. НОВОГО контейнера з ПЛОСКОЮ кришкою за результату тендера іншого Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради - 7 200,00 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-006587-a). Повідомте Всім до чийого карману потрапить грошова винагорода від ВСМ Еколоджі, якщо Вами буде закуплено бувші у використанні контейнери з круглою кришкою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.Згідно бюджетного фінансування на поточний рік маємо потребу в придбанні контейнерів ТПВ об'ємом 1100 л. В даній закупівлі дискримінаційні вимоги відсутні. Ми як Замовник встановили технічні характеристики до товару(продукції), які є найефективніші по якості , задля подальшої економії бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000097 ● a21fcbd273f148cd9fb0f64820dfef0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.03.2024 № 19-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.03.2024 № 19-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-11-27-002746-a, 27.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-12 17:35:04

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4782000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань: - яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-15 12:13:05

відповідь на запит

Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) не надходили.Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані) передбачений розділом VI «ВНЕСКИ ДО СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.ПРИДБАННЯ ПРЕДМЕТІВ ДОВГОСТРОКОВОГО КОРИСТУВАННЯ. ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-22 18:51:26

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4 782 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- додатковою угодою № 1 від 25 грудня 2023 року замовником продовжено термін дії Договору № 234 від 21 грудня 2023 року та термін поставки товару до 31.03.2024. Надайте інформацію щодо об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а також документальне підтвердження виникнення таких обставин.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-26 11:27:45

Відповідь на Запит

На Ваш Запит від 22.03.2024 року щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)», очікуваною вартістю 4 782 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-002746-a) надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі поданого технічного завдання від Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, затвердженого Протоколом №1 засідання комісії по роботі над технічним завданням на контейнери Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі та в межах передбаченого фінансування Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік.
Розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін. Замовником для отримання інформації про ціну товарів здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель "Prozorro" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-01-007206-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-02-002696-a) та в межах передбаченого фінансування Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік
2. Додатковою угодою № 1 від 25 грудня 2023 року замовником продовжено термін дії Договору № 234 від 21 грудня 2023 року та термін поставки товару до 31.03.2024 року у зв’язку з продовженням зовнішньої блокади українського кордону, а саме транспортних перевезень, що призводить до значних затримок в поставках продукції, що є предметом договору : «Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ».
До пояснення Замовником наються наступні документи:
1. Технічне завдання від Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
2. Протокол №1 засідання комісії по роботі над технічним завданням на контейнери Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 22.11.2023 року.
3. Лист №1512 від 15.12.2023 року від ТОВ « ВСМ ЕКОЛОДЖІ».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.10, ст. 8 Закону України "Про публічні закупывлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби, висновок буде оскаржено у судовому порядку.

2024-04-04 08:59:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його відповідності чинному законодавству встановлено порушення статті 653 Цивільного кодексу України, частини 4 статті 180 Господарського кодексу України, пункту 17 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ 4 781 700,00
UAH з ПДВ
4 781 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2023 11:57
Електронний підпис
06 грудня 2023 11:56
повноваження
06 грудня 2023 11:56
абз.14
06 грудня 2023 11:56
корупція
06 грудня 2023 11:56
корупція
06 грудня 2023 11:56
судимість
04 грудня 2023 17:57
Електронний підпис
04 грудня 2023 17:53
Статут.pdf
04 грудня 2023 17:53
Довідка щодо ліцензії.pdf
04 грудня 2023 17:53
Д. 4 Проект договору.pdf
04 грудня 2023 17:53
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2023 17:53
Витяг ЄДР .pdf
04 грудня 2023 17:53
Виписка з ЄДР .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ
#42455122
Переможець 4 781 700,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 10:51

Документи

06 грудня 2023 10:51
Довідка НАЗК
06 грудня 2023 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2023 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ
#42455122
4 781 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2023 10:51
Довідка НАЗК
06 грудня 2023 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 13:47
додаткова угода № 2 до договору №234.pdf укладений
09 квітня 2024 13:46
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 14:58
Додаток 1 до Договору 234.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 14:56
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:47
Договір 234.pdf укладений
25 грудня 2023 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2023 — 09 квітня 2024
Сума оплати за договором: 1 657 656,00
UAH (в тому числі ПДВ 276 276,00 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін