Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів)
Очікувана вартість
158 125,00 UAH
UA-2021-12-02-012967-c 5e97f828ec8f4ee187d5edd900c3f7c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія

380442061848 y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Контактна особа: Сушицька Юлія
380442061848
y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 14:07
Очікувана вартість: 158 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 581,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
687.5 метри кубічні
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання ними Акту наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 15:40
Оголошення_Сміття.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 101 062,50
UAH з ПДВ
94 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" 95 163,75
UAH з ПДВ
95 163,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 12:59
Електронний підпис
10 грудня 2021 12:57
Наказ Джулай Н.О....PDF
10 грудня 2021 12:57
Виписка.pdf
10 грудня 2021 12:57
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2021 12:57
Протокол ЗЗУ..PDF
10 грудня 2021 12:57
Наказ Директора..PDF
10 грудня 2021 12:57
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 грудня 2021 12:57
Статут з описом.pdf
10 грудня 2021 12:57
Сертифікат ISO 14001.pdf
10 грудня 2021 12:57
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 15:38
Електронний підпис
09 грудня 2021 15:35
1.12.1.НАУ ДУ 1.pdf
09 грудня 2021 15:35
1.5.Пропозиція 2022.pdf
09 грудня 2021 15:35
2.Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2021 15:35
1.2. Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2021 15:35
1.12.1.НАУ 2019 цвет нов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 94 050,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 10:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
94 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 12:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 17:40
ДУ 3 від 23.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 17:31
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2022 18:01
ДУ від 14.10.2022.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 18:01
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 16:48
ДУ від 13.10.2022.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 10:41
Договір 153-2021.pdf укладений
23 грудня 2021 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.2. цього Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 9 931,28 грн (дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одну гривню 28 копійок). 2. Пункт 1.5. Договору викласти в наступній редакції: «1.5. Обсяги закупівлі: 614,9 куб. м.». 3. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума визначена у Договорі становить з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Виконавця: 84 118,32 грн (вісімдесят чотири тисячі сто вісімнадцять гривень 32 копійки), в тому числі ПДВ 14 019,72 грн (чотирнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 72 копійки), з них: за рахунок коштів загального фонду 13 543,20 грн (тринадцять тисяч п’ятсот сорок три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ 2 257,20 грн (дві тисячі двісті п’ятдесят сім гривень 20 копійок), за рахунок коштів спеціального фонду 70 575,12 грн (сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 12 копійок), в тому числі ПДВ 11 762,52 грн (одинадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 52 копійки). Розрахунок суми наводиться в Додатку 2 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни вказані у Специфікації встановлюються твердими і перегляду не підлягають.». 4. Специфікацію (Додаток 2 до Договору) викласти в редакції, що додається. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати підписання та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 153/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.2. цього Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 9 931,68 грн (дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одну гривню 68 копійок). 2. Пункт 1.5. Договору викласти в наступній редакції: «1.5. Обсяги закупівлі: 614,9 куб. м.». 3. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума визначена у Договорі становить з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Виконавця: 84 118,32 грн (вісімдесят чотири тисячі сто вісімнадцять гривень 32 копійки), в тому числі ПДВ 14 019,72 грн (чотирнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 72 копійки), з них: за рахунок коштів загального фонду 13 543,20 грн (тринадцять тисяч п’ятсот сорок три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ 2 257,20 грн (дві тисячі двісті п’ятдесят сім гривень 20 копійок), за рахунок коштів спеціального фонду 70 575,12 грн (сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 12 копійок), в тому числі ПДВ 11 762,52 грн (одинадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 52 копійки). Розрахунок суми наводиться в Додатку 2 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни вказані у Специфікації встановлюються твердими і перегляду не підлягають.». 4. Специфікацію (Додаток 2 до Договору) викласти в редакції, що додається. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 153/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.2. цього Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 26 334,00 грн двадцять шість тисяч триста тридцять чотири гривні 00 копійок). 2. Пункт 1.5. Договору викласти в наступній редакції: «1.5. Обсяги закупівлі: 422,4 куб. м.». 3. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Сума визначена у Договорі становить з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Виконавця: 57 784,32 грн (п’ятдесят сім тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 32 копійки), в тому числі ПДВ 9 630,72 грн (дев’ять тисяч шістсот тридцять гривень 72 копійки), з них: за рахунок коштів загального фонду 13 543,20 грн (тринадцять тисяч п’ятсот сорок три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ 2 257,20 грн (дві тисячі двісті п’ятдесят сім гривень 20 копійок), за рахунок коштів спеціального фонду 44 241,12 грн (сорок чотири тисячі двісті сорок одна гривня 12 копійок), в тому числі ПДВ 7 373,52 грн (сім тисяч триста сімдесят три гривні 52 копійки). Розрахунок суми наводиться в Додатку 2 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни вказані у Специфікації встановлюються твердими і перегляду не підлягають.». 4. Специфікацію (Додаток 2 до Договору) викласти в редакції, що додається. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 153/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 57 784,32
UAH (в тому числі ПДВ 9 630,72 UAH)