Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку
Очікувана вартість
3 109 277,00 UAH
UA-2019-12-21-002863-b ● 5e945f03c7da496488267315b978a137
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А |
Контактна особа: |
Щербак Наталія Вікторівна +380553620440 natascherbak1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2019 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2020 14:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2020 14:03 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 3 109 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26400 кг
М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти по місту Каховка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 23:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 23:23 |
перелік змін.docx | |
03 січня 2020 23:23 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
03 січня 2020 23:23 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток4.docx | |
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток3.docx | |
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток2 мясо.docx |
03 січня 2020 23:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2020 23:23 |
перелік змін.docx
|
|||
03 січня 2020 23:23 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
03 січня 2020 23:23 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток4.docx
|
|||
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток3.docx
|
|||
21 грудня 2019 13:59 |
Додаток2 мясо.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-21-002863-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 02 січня 2020 22:07
Дата подання: 02 січня 2020 22:07
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Відповідно до оголошення UA-2019-12-21-002863-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 21 грудня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-21-002863-b) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю м’яса (М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07 січня 2020 14:03.
На нашу думку, умови, викладені у тендерний документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
1. Згідно з вимогами пункту 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасників подати:
1.1. Характеристика учасника чи лист відгук від контрагента про виконання аналогічного договору в частині своєчасного виконання графіку поставки, завезення якісних продуктів харчування з супровідними документами, які свідчать про їх походження та безпечність (сертифікат якості з посиланням лабораторних випробувань, відміткою офіційного ветеринарного лікаря (в залежності від групи товару).
Примітка
Аналогічним договором цієї документації є договір на постачання молочної продукції, який був виконаним в повному обсязі постачальником.
Предметом цієї закупівлі відповідно до п.4.1загальних положень тендерної документації є М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку.
Тому дана вимога є дискримінаційною. Оскільки визначення аналогічним договором договору з постачання молочної продукції, ніяк не може служити підтвердженням здатності учасника постачати предмет закупівлі, яким є м'ясо. К тому ж дана вимога не дозволить прийняти участь у закупівлі учасникам які займаються лише діяльністю з постачання м’яса та не мають досвіду з постачання молочної продукції.
1.2. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що предмет закупівлі має відповідати наступним вимогам «М'ясо яловичини (телятини) охолоджене, М'ясо свинини охолоджене, Печінка свиняча охолоджена повинні бути Терміном зберігання, згідно вимог нормативних документів 48 годин. (2 доби).»
Звертаємо увагу Колегії, що вказані обмеження терміну зберігання значно звужує коло потенційних учасників, адже більшість виробників м’ясний продукції виготовляє предмет закупівлі з терміном зберігання від 3 до 7 діб.
1.3. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що предмет закупівлі має відповідати наступним вимогам «Філе куряче-бр., сухого заморозкуза ТУ У 15-1-31398117 1-2003 без шкірки і кісточки.»
Звертаємо увагу Колегії, що вказані конкретні ТУ У тотожні зазначенню конкретних виробників, адже кожен виробник розробляє власні ТУ У згідно яких виготовляє свою продукцію. Наприклад за продукцію ТУ У 15-1-31398117 1-2003 виробляє лише група компаній ПАТ «Миронівській хлібокомбінат» під торговою маркою «Наша Ряба». Таким чином у разі якщо учасник, як наприклад ми не має договірних стосунків з ПАТ «Миронівській хлібокомбінат», то він не зможе прийняти участі у закупівлі.
1.4. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що «в складі пропозиції учасника повинно бути:
- документи підтверджуючі виробництво товару (експлуатаційні документи на потужність виробника щодо виробництва товару), договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника); сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.»
Наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, тому що ми не маємо прямих відносин з виробниками, а закуповуємо продукцію у посередників, тому не маємо можливості виконати цей пункт тендерної документації.
Разом з тим встановлення вимоги надати договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника) є неправомірним, оскільки Замовник вимагає зобов’язання від виробника гарантувати виконання договору з боку учасника, але виробник може лише гарантувати відвантаження товару учаснику, при цьому він не має ніякого відношення до виконання договору між учасником та замовником тому не може гарантувати його виконання.
Окремо зауважимо, щодо надання документа «сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.»», що відповідно до п.7 статі 21 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином виробник маючи Систему управління безпечністю харчових продуктів може не мати вищевказаного сертифікату.
Таким чином, якщо учасник не є безпосередньо виробником або купує предмет закупівлі не у виробника, а у посередників (як наприклад ми), то він не може виконати ці вимоги Документації. Ми можемо надати договори на поставку та інші документи лише від свого постачальника, а надати вищевказані документи від виробника не маємо можливості, оскільки не маємо з ним договірних відносин. Тому ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів лише виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Тому вищевказані вимоги замовника про надання договору на поставку з виробником та/або інших документів від виробника, є дискримінаційними та обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі.
Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме:
а. Видалити з Додатку 1, що Аналогічним договором цієї документації є договір на постачання молочної продукції, який був виконаним в повному обсязі постачальником.
б. Викласти у Додатку 2 вимогу щодо строку придатності у наступній редакції «Терміном зберігання, згідно вимог нормативних документів не менше 48 годин.»
в. Викласти у Додатку 2 вимогу щодо предмету закупівлі у наступній редакції «Філе куряче-бр., сухого заморозку за ТУ У виробника без шкірки і кісточки.»
г. Видалити з Додатку 2 вимогу надати «документи підтверджуючі виробництво товару (експлуатаційні документи на потужність виробника щодо виробництва товару), договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника); сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 09.01.2020 №324.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 20:05
Номер скарги: UA-2019-12-21-002863-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 06 січня 2020 19:11
Дата подання: 06 січня 2020 19:11
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 465.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 21:50
Номер скарги: UA-2019-12-21-002863-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Приватне підприємство «Никольтрейд», Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 24 січня 2020 14:42
Дата подання: 24 січня 2020 14:42
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 21:43
Рішення від 28.01.2020 № 1706 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:43
Рішення від 12.02.2020 № 2709.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Никольтрейд» |
2 877 615,00
UAH з ПДВ
|
2 619 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КАМЄНЄВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
2 968 275,00
UAH з ПДВ
|
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛІТЕНЕЦЬКА НАДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
3 109 277,00
UAH з ПДВ
|
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Никольтрейд» #42601065 |
Відхилено |
2 619 998,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 22:52
|
ФОП КАМЄНЄВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2847008719 |
Переможець |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 22:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 лютого 2020 23:07 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінені на підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У цій закупівлі допущені ті ж порушення, які викладені у висновку за результатами моніторингу закупівлі №UA-2019-12-21-001099-c від 03.02.2020р. Виявлені порушення стосуються тендерної документації, яка на даному етапі закупівлі не може бути приведена у відповідність до вимог законодавства. |
Документи:
11 лютого 2020 23:07
|
протокол |