Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція шлюза - регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області»
Очікувана вартість
5 738 974,80 UAH
UA-2020-10-02-005911-a 5e5d1388b9364bf7be79e5d12dbb5723
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:19
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:19
Очікувана вартість: 5 738 974,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


- вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- електронна банківські гарантії; Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за № 639 від 15.12.2004;
- мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція шлюза - регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, м. Старобільськ, шлюз - регулятор на р. Айдар
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку (попередня оплата) Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог (попередня оплата)Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата може надаватися у розмірі до 50 відсотків річного обсягу фінансування. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Після підписання актів виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 16:29
Перелік змін до тендерної документації.docx
05 жовтня 2020 16:29
Відомість ресурсів Продовження додатку № 8.rtf
02 жовтня 2020 14:10
Відомість ресурсів Продовження додатку № 8.rtf
05 жовтня 2020 16:29
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 14:10
Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:29
Проект договору додаток № 10.docx
02 жовтня 2020 14:10
Проект договору додаток № 10.docx
05 жовтня 2020 16:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
02 жовтня 2020 14:10
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000067 ● 358d5fbc3e1f42e9b6eac3c115e03134
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.01.2021 № 4

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.01.2021 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-02-005911-а 02.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення

2021-02-08 16:14:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ" 5 564 860,49
UAH з ПДВ
5 564 860,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 5 688 946,03
UAH з ПДВ
5 688 946,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 5 714 067,87
UAH з ПДВ
5 714 067,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ББП Спецбуд 5 719 452,38
UAH з ПДВ
5 719 452,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:49
попередні договора.pdf
28 жовтня 2020 13:49
довідка_податкова.pdf
28 жовтня 2020 13:49
Довідка_юр.zip
28 жовтня 2020 13:49
ст.17.pdf
28 жовтня 2020 13:49
відсутність судимості.pdf
28 жовтня 2020 13:49
Довідка_фіз.zip
28 жовтня 2020 13:49
відсутність корупції.pdf
17 жовтня 2020 20:53
Електронний підпис
17 жовтня 2020 20:53
календарний графік.pdf
17 жовтня 2020 20:52
Проєкт_договору.pdf
17 жовтня 2020 16:40
Електронний підпис
17 жовтня 2020 16:39
Договори_МТБ.rar
17 жовтня 2020 16:39
Проєкт договору.rar
17 жовтня 2020 16:39
8_ст.17.pdf
17 жовтня 2020 16:39
9_лист_захист довкілля.pdf
17 жовтня 2020 16:39
ДУ_Віть_1.rar
17 жовтня 2020 16:39
1_3_Досвід_Віть_2.rar
17 жовтня 2020 16:39
3_досвід.pdf
17 жовтня 2020 16:39
2_робочі працівники.pdf
17 жовтня 2020 16:39
сертифікат Віть.PDF
17 жовтня 2020 16:39
4_МТБ.pdf
17 жовтня 2020 16:39
5_база.pdf
17 жовтня 2020 16:39
ліцензія_ТСК.pdf
17 жовтня 2020 16:39
6_відомості.pdf
17 жовтня 2020 16:39
гарантія.zip
17 жовтня 2020 16:39
10_ТЗ.pdf
17 жовтня 2020 16:39
7_тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2020 16:39
1_інженерні працівники.pdf
17 жовтня 2020 16:39
1_2_Досвід_Акти_Віть.rar
17 жовтня 2020 16:39
1_1_Досвід_Договір_Віть.rar

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис

Публічні документи

18 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
18 жовтня 2020 10:59
17. Скан_копії ліцензії.pdf
18 жовтня 2020 10:59
15 Календарний графік.pdf
18 жовтня 2020 10:59
13 Проект договору.pdf
18 жовтня 2020 10:59
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
16 жовтня 2020 19:34
ОПР.pdf
16 жовтня 2020 19:34
ЗП.pdf
16 жовтня 2020 19:34
Календарний графік.pdf
16 жовтня 2020 19:34
ДЦ.pdf
16 жовтня 2020 19:34
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 19:34
досвід.pdf
16 жовтня 2020 19:34
Лицензия Спецбуд.pdf
16 жовтня 2020 19:34
наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 19:34
Довідка (обладнання).pdf
16 жовтня 2020 19:34
Статут ТОВ ББП Спецбуд.PDF
16 жовтня 2020 19:34
Довідка (Працівники).pdf
16 жовтня 2020 19:34
Довідка ( мат-тех база).pdf
16 жовтня 2020 19:33
Кошторис.pdf
16 жовтня 2020 19:33
91-ДЦ.imd
16 жовтня 2020 19:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 жовтня 2020 19:33
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ ББП Спецбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
Переможець 5 564 860,49
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
5 564 860,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 08:50
Додаткова угода № 7 від 17.12.2021 до договору № 168.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:55
Додаткова угода № 6 від 14.12.2021 до договору № 168.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 13:56
Додаткова угода № 5 від 22.09.2021 до договору № 168.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 08:59
Додаткова угода № 4 від 26.07.2021 до договору № 168.pdf зміни до договору
28 липня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 10:40
Додаткова угода № 3 від 24.05.2021 до договору № 168.pdf зміни до договору
25 травня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:07
Додаткова угода № 2 від 23.12.2020 до договору № 168.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:04
Додаткова угода № 1 від 04.11.2020 до договору № 168.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:04
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:46
Договір № 168 від 03.11.2020.pdf укладений
06 листопада 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю (через документально підтверджені об"єктині обставини)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 562 272,96
UAH (в тому числі ПДВ 927 045,49 UAH)