Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 26 546 581,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 732,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: електронної банківської гарантії відповідно до положень статті 25 Закону. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 132000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 21:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 21:33 |
ТД -зміни 2.doc | |
13 травня 2021 21:33 |
Зміни 2.docx | |
28 квітня 2021 18:46 |
Додаток 1.rtf | |
28 квітня 2021 18:46 |
ТД -зміни.doc |
13 травня 2021 21:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2021 21:33 |
ТД -зміни 2.doc
|
|||
13 травня 2021 21:33 |
Зміни 2.docx
|
|||
28 квітня 2021 18:46 |
Додаток 1.rtf
|
|||
28 квітня 2021 18:46 |
ТД -зміни.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000058 ● 96f55ad3996a4b9baf7d8470932f5094
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
02.11.2021 № 705
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-28-006218-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-16;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:44:56
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)», що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-28-006218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Просимо надати документальне підтвердження виконання Замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 21.07.2021 №16747-р/пк-пз або оскарження його у судових органах.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 16:28:57
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)», що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-28-006218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-16 19:50:08
Відповідь на Запит
1. Відповідно до частин 22, 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16747-р/пк-пз від 21.07.2021 року Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради оскаржено до Окружного адміністративного суду міста Києва.
2. Визначення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням п. 22 ч.1 ст.1 Закону здійснювалось Замовником на підставі проектно-кошторисної документації: Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», яка за результатами проведеної закупівлі та на підставі Договору підряду на виконання проектно-вишукувальних робіт від 31.03.2020 № 56-ПКД була виготовлена та передана Замовнику ФОП Бугайчуком М.Ф.
29 червня 2021 року Замовнику надійшло звернення від ФОП Бугайчук М.Ф. про невідповідність проектно-кошторисної документації, а саме Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))» меті створення загальноміської системи відеоспостереження, невідповідність проектної документації вимогам архітектурної автономності та керованості адміністративної інфраструктури з гарантуванням захищеності, роботоспроможності системи в повному обсязі. На об-ґрунтування зазначеної у своєму зверненні інформації ФОП Бугайчук М.Ф. наді-слано Експертний висновок за результатами державної науково-технічної експертизи проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», який виданий Державним підприємством «Одеській Науко-во-дослідний Інститут Зв’язку». За результатами опрацювання звернення ФОП Бугайчук М.Ф., Експерного висновку за результатами державної науково-технічної експертизи проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», який виданий Державним підприємством «Одеській Науково-дослідний Інститут Зв’язку», на ім’я Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради надійшла службова записка заступника директора – начальника управління вуличної інфраструктури департаменту, в якій зазначено про необхідність проведення коригування проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))» за результатами проведеної держаної науково-технічної експертизи, що призведе до зміни обсягів та предмету закупівлі.
Висвітлені у службовій записці заступника директора – начальника управління вуличної інфраструктури департаменту питання було винесено на розгляд Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської рад та прийнято рішення про відміну тендеру за Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)» відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок Відповідно до частин 22, 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16747-р/пк-пз від 21.07.2021 року Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради оскаржено до Окружного адміністративного суду міста Києва. Визначення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням п. 22 ч.1 ст.1 Закону здійснювалось Замовником на підставі проектно-кошторисної документації: Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», яка за результатами проведеної закупівлі та на підставі Договору підряду на виконання проектно-вишукувальних робіт від 31.03.2020 № 56-ПКД була виготовлена та передана Замовнику ФОП Бугайчуком М.Ф. 29 червня 2021 року Замовнику надійшло звернення від ФОП Бугайчук М.Ф. про невідповідність проектно-кошторисної документації, а саме Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))» меті створення загальноміської системи відеоспостереження, невідповідність проектної документації вимогам архітектурної автономності та керованості адміністративної інфраструктури з гарантуванням захищеності, роботоспроможності системи в повному обсязі. На об-ґрунтування зазначеної у своєму зверненні інформації ФОП Бугайчук М.Ф. наді-слано Експертний висновок за результатами державної науково-технічної експертизи проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», який виданий Державним підприємством «Одеській Науко-во-дослідний Інститут Зв’язку». За результатами опрацювання звернення ФОП Бугайчук М.Ф., Експерного висновку за результатами державної науково-технічної експертизи проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі(встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху(системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))», який виданий Державним підприємством «Одеській Науково-дослідний Інститут Зв’язку», на ім’я Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради надійшла службова записка заступника директора – начальника управління вуличної інфраструктури департаменту, в якій зазначено про необхідність проведення коригування проектно-кошторисної документації «Робочий проект «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою))» за результатами проведеної держаної науково-технічної експертизи, що призведе до зміни обсягів та предмету закупівлі. Висвітлені у службовій записці заступника директора – начальника управління вуличної інфраструктури департаменту питання було винесено на розгляд Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської рад та прийнято рішення про відміну тендеру за Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)» відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. Отже порушення вказані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Херсонській області є непідтвердженими, необґрунтованими та незаконними.
2021-11-19 19:49:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
26 156 000,00
UAH з ПДВ
|
26 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" |
26 515 377,46
UAH з ПДВ
|
26 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
26 020 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 16:07
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 20:12 |
Кінець періоду оскарження: | 11 липня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 01 червня 2022 11:31 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись п. 1. ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру відкритих торгів «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)» через відсутність подальшої потреби в закупівлі даних робіт з наданими технічними характеристиками (технічним завданням), а саме через невідповідність проектної документації вимогам архітектурної автономності та керованості адміністративної інфраструктури з гарантуванням захищеності, роботоспроможності системи в повному обсязі, та через необхідність коригування проекту (відповідно до експертного висновку за результатами державної науково-технічної експертизи). |
30 червня 2021 20:11
|
Електронний підпис |
30 червня 2021 20:11
|
157 - видеоотмена.docx |
Дата подання: 09 липня 2021 11:33
Дата оприлюднення: | 01 червня 2022 11:44 |
Кінець періоду оскарження: | 12 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 01 червня 2022 11:44 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю « Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)» відповідно до п.1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через відсутність подальшої потреби в закупівлі даних робіт з наданими технічними характеристиками (технічним завданням), а саме через невідповідність проектної документації вимогам архітектурної автономності та керованості адміністративної інфраструктури з гарантуванням захищеності, роботоспроможності системи в повному обсязі, та через необхідність коригування проекту (відповідно до експертного висновку за результатами державної науково-технічної експертизи). Законність відміни даної закупівлі підтверджена Рішенням від 02.11.2021 № 640/23977/21 Окружного адміністративного суду м. Києва та Постановою від 07.02.2022 № 640/23977/21 Шостого апеляційного адміністративного суду. |
01 червня 2022 11:44
|
Електронний підпис |
01 червня 2022 11:43
|
74 - відміна відео.docx |
01 червня 2022 11:43
|
Рішення_від_02.11.2021_№_640_23977_21_Окружний_адміністративний_суд_м._Києва.pdf |
01 червня 2022 11:43
|
Постанова_від_07.02.2022_№_640_23977_21_Шостий_апеляційний_адміністративний_суд.pdf |