Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10"
Очікувана вартість
1 154 368,75 UAH
UA-2024-11-07-008189-a 5e2af6b8604247fbbcf270c8682e9319
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мосюр

+380502547455 mosur8282@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31694098
Місцезнаходження: 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 32
Контактна особа: Сергій Мосюр
+380502547455
mosur8282@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64302, Україна, Харківська область, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

07 листопада 2024 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-23-000068 ● 38e218bb71644610adaa3613bcd9b8fc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024 20:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2024 № 236
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року

В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН

​Додаток
​до наказу Північно-східного офісу
​Держаудитслужби
​від 23.12.2024 № 236

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2024-11-07-008189-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-27 09:30:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 1 154 368,75 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-008189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
​1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме Чендей Віталій Михайлович, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 184 без використання електронної системи закупівель.
3. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитовальному форматі?
​Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
​Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-31 10:33:19

Пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби

Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 27.12.2024 року У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-008189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення на запит:
1 -«Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості була визначена на підставі кошторисної документації, розрахованої відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до проектної документації по об’єкту: "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10", який пройшов експертну оцінку.”
2 -«Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме Чендей Віталій Михайлович, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 184 без використання електронної системи закупівель?»
Відповідь: Основними крітеріями при оцінці можливих виконавців робіт була цінова пропозиція, наявність кваліфікованих працівників. ФОП Чендей також вже виконував аналогічні роботи та зарекомендував себе як відповідальний підрядник та якістю виконаних робіт.
3 -”Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитовальному форматі?
Відповідь: Дякуємо за Вашу уважність, документація в машинозчитувальному форматі буде підвантажена під час публікації Додаткової угоди №2 разом з протоколом про допущення технічної (механічної, помилки).

Також надаємо у складі пояснення вкладений файл «проєктної документації з експертним звітом».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чендей Віталій Михайлович
#3042410930
Переможець 1 154 368,75
UAH
07 листопада 2024 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2025 15:52
1790_дц Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт даху.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
1790_дефект Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
1790_вр Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт даху.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
Додаткова угода 3 до договру 184 від 6.11.2024.pdf зміни до договору
21 січня 2025 15:51
1790_роз Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт дах.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
1790_лк 02 001 001 Аварійно відновлювальні роботи капітальний р.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
1790_звв_ Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт дах.xlsx зміни до договору
21 січня 2025 15:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 15:09
251_лк 02 001 001 Аварійно відновлювальні роботи капітальний ре.xlsx зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
251_роз Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт даху.xlsx зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
додаткова угода 2 до договору 184 від 06.11.2024.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
251_дц Аварійно відновлювальні Драгоманівський10.xlsx зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
251 ДЦ - Драгоманова10 (1).btkd зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
Протокол про допущення технічної помилки Драгоманівський 10.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
251_звв_ Аварійно відновлювальні роботи капітальний ремонт даху.xlsx зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
251_вр Аварійно відновлювальні Драгоманівський10.xlsx зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
Обґрунтування роботи Драгоманівський 10.pdf зміни до договору
30 грудня 2024 15:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 09:00
Додаткова угода 1 до договору 184.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 08:57
дог 184.pdf укладений
07 листопада 2024 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, розподіл фінансування по рокам
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML