Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31694098 |
Місцезнаходження: | 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 32 |
Контактна особа: |
Сергій Мосюр +380502547455 mosur8282@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
07 листопада 2024 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-23-000068 ● 38e218bb71644610adaa3613bcd9b8fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 20:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2024 № 236
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2024 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-11-07-008189-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 09:30:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 1 154 368,75 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-008189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме Чендей Віталій Михайлович, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 184 без використання електронної системи закупівель.
3. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитовальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 10:33:19
Пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби
Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 27.12.2024 року У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-07-008189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення на запит:
1 -«Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості була визначена на підставі кошторисної документації, розрахованої відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до проектної документації по об’єкту: "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт даху) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, провулок Драгоманівський, 10", який пройшов експертну оцінку.”
2 -«Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме Чендей Віталій Михайлович, з яким укладений договір від 06 листопада 2024 року № 184 без використання електронної системи закупівель?»
Відповідь: Основними крітеріями при оцінці можливих виконавців робіт була цінова пропозиція, наявність кваліфікованих працівників. ФОП Чендей також вже виконував аналогічні роботи та зарекомендував себе як відповідальний підрядник та якістю виконаних робіт.
3 -”Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитовальному форматі?
Відповідь: Дякуємо за Вашу уважність, документація в машинозчитувальному форматі буде підвантажена під час публікації Додаткової угоди №2 разом з протоколом про допущення технічної (механічної, помилки).
Також надаємо у складі пояснення вкладений файл «проєктної документації з експертним звітом».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Чендей Віталій Михайлович #3042410930 |
Переможець |
1 154 368,75
UAH
|
07 листопада 2024 13:39
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів, розподіл фінансування по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |