Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Павла Усенка, ПВ-5172, ПВ-5672, ПВ-5672/1 в Дніпровському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 290 388,20 UAH
UA-2020-10-01-004088-c 5e07b454d0d64deeab8b4c3376683c3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 11:53
Очікувана вартість: 2 290 388,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Павла Усенка, ПВ-5172, ПВ-5672, ПВ-5672/1 в Дніпровському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, ПВ-5172, ПВ-5672, ПВ-5672/1 в Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:51
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
01 жовтня 2020 15:51
Оголошення.docx
01 жовтня 2020 15:51
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 2 185 545,60
UAH з ПДВ
2 185 545,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 2 287 426,68
UAH з ПДВ
2 287 426,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2020 04:54
Електронний підпис
07 листопада 2020 04:53
public_doc.pdf
07 листопада 2020 04:53
public_doc.p7s
06 листопада 2020 04:19
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:16
document.pdf
05 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:16
Довідка МВД.pdf
05 листопада 2020 15:16
document1.pdf
30 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:32
наказ зі змінами.pdf
30 жовтня 2020 14:17
Відгуки.pdf
19 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:13
ТЗ дод 1.pdf
18 жовтня 2020 19:12
Статут 2018.pdf
18 жовтня 2020 19:11
опис держ реєстр.pdf
18 жовтня 2020 19:10
Ліцензія.pdf
18 жовтня 2020 19:02
Дод 3 гарант лист.pdf
18 жовтня 2020 19:02
Довідка ст 17.pdf
18 жовтня 2020 19:02
Довідка про учасника.pdf
18 жовтня 2020 18:59
Довідка покриття.pdf
18 жовтня 2020 18:54
дов. док досвід.pdf
18 жовтня 2020 18:51
Витяг ПДВ_pdf.pdf
18 жовтня 2020 18:51
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2020 18:50
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:12
Статут.pdf
15 жовтня 2020 14:12
Протоколи, наказ.pdf
15 жовтня 2020 14:12
Працівники.pdf
15 жовтня 2020 14:12
ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 14:12
МТБ.pdf
15 жовтня 2020 14:12
Згода на обробку даних.pdf
15 жовтня 2020 14:12
Довідка ст 17 Закону.pdf
15 жовтня 2020 14:12
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПФ"ТІМВЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
Переможець 2 185 545,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ПФ"ТІМВЕЛ" в складі пропозиції надав довідку про наявність основних працівників (інженерно –технічних та робочих професій) №6 від 16.10.2020 року, що не містить інформації про спеціальність або кваліфікацію деяких працівників. (невідповідність п.п. 2.1. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). 2) Учасник надав відгуки до наданих в складі пропозицій аналогічних договорів за підписом уповноваженої особи контрагента, що не містять ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА. (невідповідність п.п. 3.4. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) 3) Учасник в складі пропозиції надав аналогічний договір від 29.05.2017 року №65/17 за предметом: «Реконструкція будівлі КУ СЗОШ І-ІІІ ступенів №22 по вул. Ковпака, 57» проте податкові накладні, відгук, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в Учасник надав до договору від 16.05.2017 року №63/17 предметом якого є «Реконструкція пішохідної доріжки біля оз. Чеха з влаштування лінії освітлення». (невідповідність п.п. 3.4. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) 4) Учасник в складі пропозиції надав наказ про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 03.01.2020 року №01-03-2 в складі якого голова комісії –Тимчук О.О. та членами комісії є Шамрай С.П. та Ісаєв В.І., проте в наданих в складі пропозиції протоколах з перевірки знань з охорони праці одним із членів комісії є Бабченко С.О. (невідповідність п.п. 2.2. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) 5) Учасник в складі пропозиції надав протоколи з перевірки знань з охорони праці без зазначення інформації про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників (невідповідність п.п. 2.2. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) 6) Учасник в складі пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці, в якій зазначений працівник Немчунов Сергій Дмитрович, проте в протоколі з перевірки знань з охорони праці від 23.01.2020 року №3, наявний працівник Немчунов О.Д. (невідповідність п.п. 2.2. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ПФ"ТІМВЕЛ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку про наявність основних працівників (інженерно –технічних та робочих професій), у тому числі електромонтажників, працівника, відповідального за здійснення охорони праці (інженера, фахівця, тощо) та фахівця, який має діючий кваліфікаційний сертифікат (сертифікат надається в складі пропозиції) інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. 2) Відгуки до наданих в складі пропозицій аналогічних договорів за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартості фактично виконаних робіт по договору, стану виконання (повне/не повне/виконується); якості виконаних робіт; класу наслідків (відповідальності) (категорії складності) об’єкту будівництва; строків виконання договору, ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА, діючих будівельних норм, стандартів і правил, затвердженому проекту та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до підрядника (субпідрядника) щодо неналежного виконання ним умов цього договору. 3) Копію аналогічного договору від 16.05.2017 року №63/17 або копію сторінок з цього аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. 4) Копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що підтверджують право ПРИЗНАЧЕНИХ членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. 5) копії протоколів з перевірки знань з охорони праці з зазначенням інформації про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників 6) привести у відповідність інформацію в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці та протоколі з перевірки знань з охорони праці від 23.01.2020 року №3, або надати пояснення чи додаткову інформацію з цього приводу у відповідності до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
2 185 545,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:12
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
ДУ №2 від 28.12.2020 р. про зменшення до Дог. 77-КР.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Повідомлення про несення змін 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:14
ДУ №1 без АВАНСУ №77-КР.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:12
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:12
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:01
Договір підряду №77-КР від 16.11.2020.pdf укладений
16 листопада 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №77-КР від 16.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «16» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 77-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2135880,98 (Два мільйони сто тридцять п'ять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 98 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 355980,16 (Триста п'ятдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят грн. 16 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2135880,98 (Два мільйони сто тридцять п'ять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 98 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 355980,16 (Триста п'ятдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят грн. 16 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 28.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 77-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 135 880,98
UAH (в тому числі ПДВ 355 980,16 UAH)