Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Олександра Мазепіна +380955865341 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 52 147 210,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 736,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260736.05 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку. Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2024 10:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2024 10:04 |
ТД Братська 12 коригування[1].doc | |
19 листопада 2024 10:04 |
Протокол №94 Братська, 12 Зміни у ТД.pdf | |
13 листопада 2024 13:35 |
ТД Братська 12 коригування.doc | |
13 листопада 2024 13:35 |
відомість ресурсів.xls | |
13 листопада 2024 13:35 |
відомість робіт.rtf |
19 листопада 2024 10:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2024 10:04 |
ТД Братська 12 коригування[1].doc
|
|||
19 листопада 2024 10:04 |
Протокол №94 Братська, 12 Зміни у ТД.pdf
|
|||
13 листопада 2024 13:35 |
ТД Братська 12 коригування.doc
|
|||
13 листопада 2024 13:35 |
відомість ресурсів.xls
|
|||
13 листопада 2024 13:35 |
відомість робіт.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000012 ● 575ecfb615104f84b4f45a3ae1389e83
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-11-13-008462-a 13.11.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 14:36:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівського закладу дошкільної освіти No 2 Великоолександрівської селищної ради» за адресою вул. Братська, 12 А смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області. (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-13-008462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Нові теплотехнології» умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію, чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-11-13-008462-a.
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, враховуючи, що в додатку № 2 до договору від 13.12.2024 № 13-12/165р вказано лише одне найменування робіт «Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівського закладу дошкільної освіти № 2 Великоолександрівської селищної ради» за адресою вул. Братська, 12А смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області. (коригування)».
5. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 14:52:35
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівського закладу дошкільної освіти No 2 Великоолександрівської селищної ради» за адресою вул. Братська, 12 А смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області. (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7) Капітальний ремонт і реставрація»
1. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (додається).
2. Товариством з обмеженою відповідальністю «Нові теплотехнології» дотримано умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та оприлюднено 27.11.24р. файл «банківська гарантія». Додається
3. Замовником оприлюднено на сторінці веб-сайту Херсонської обласної військової (державної) адміністрації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%B0+%D0%97%D0%9A%D0%A0_%D0%91%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0,12%20(%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F).pdf
4. Згідно вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: «17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.».
Договором про закупівлю робіт від 13.12.2024р. № 13-12/165Р передбачено, що здійснюється закупівля роботи, кількість – одна, назва: «Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівського закладу дошкільної освіти No 2 Великоолександрівської селищної ради» за адресою вул. Братська, 12 А смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області. (коригування). Тому, сторонами договору і визначений календарний графік у формі, що оприлюднено на майданчику.
5. Джерелом фінансування робіт (будівництва Об’єкта) є кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 року № 608 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення») та кошти співфінансування з місцевого бюджету.
1) Експертний звіт зі зведеним кошторисним розрахунком.
2) Банківська гарантія (забезпечення виконання договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Нові теплотехнології |
51 312 528,20
UAH з ПДВ
|
51 312 528,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Нові теплотехнології #34027947 |
Переможець |
51 312 528,20
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 11:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2024 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 12:04
|
Договір №13-12_165Р Братська, 12 (коригування).docx | зміни до договору |
16 грудня 2024 12:04
|
Договір №13-12_165Р Братська, 12 (коригування).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 12:04
|
Протокол №102.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 12:41
|
Договір №13-12_165Р_Братська, 12 (коригування).pdf | укладений |
13 грудня 2024 12:40
|
Договір підрядний[1].docx | укладений |
13 грудня 2024 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13-12/165Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |